2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
داستان کامل سریال ماه و پلنگ ؛ آخر داستان چه می‌شود

داستان کامل سریال ماه و پلنگ ؛ آخر داستان چه می‌شود

آخر داستان سریال ماه و پلنگ شاید تا حدی مبهم باقی بماند اما با توجه به شواهد موجود می‌توان فهمید چه بر سر شخصیت‌های داستان از جمله محسن و ملکا می‌آید.

دوات آنلاین-سریال ماه و پلنگ یک ملودارم اجتماعی است که در آن مضامینی مانند عشق، خیانت، دروغ و ... مورد توجه قرار گرفته است. داستان کامل این سریال را بخوانید.

 

در این سریال شخصیت‌های زیادی حضور دارند. به عنوان مثال داریوش ارجمند نقش مالک یک کارخانه فرش شویی به نام حاج صنعان نعیمی را بازی می‌کند که دارای اعتباری است اما تصادف پسرش زندگی اش را به هم می‌ریزد و باعث لغزش او می شود.

 

همچنین امیرمحمد زند نقش فریدون را بازی می‌کند که دلباخته دخترعمویش کتایون است اما در ادامه داستان اصلی سریال ماه و پلنگ تا آخر روایت می‌شود.

داستان کامل سریال ماه و پلنگ ؛ آخر داستان چه می‌شود

آغاز داستان با یک تصادف

مردی در شب عروسی‌اش در یک حادثه تصادف فوت می‌شود. پس از آن داستان شکل می‌گیرد. عامل تصادف که گواهینامه رانندگی نداشته سراغ محسن که وکیل دادگستری است می رود و از او کمک می‌خواهد.

 

در سوی دیگر ماجرا کتایون، دختر جوانی که شب عروسی‌اش داغدار شده از دوستش ملکا که وکیل دادگستری است می‌خواهد تا به او کمک کند.

 

محسن با کارهای غیرقانونی موفق می‌شود در دادگاه پیروز شود. پس از آن کتایبون دچار مشکلات روحی و روانی می‌شود و مدتی را به درمان می‌گذراند.

 

در این میان محسن و ملکا با هم ازدواج می‌کنند و صاحب فرزند می‌شوند. آنها به ظاهر زندگی خوبی دارند تا این‌که بعد از 5 سال کتایون بازمی‌گردد و سراغ ملکا می‌رود. او این بار به قصد انتقام وارد زندگی دوستش می‌شود و می‌تواند محسن را اغفال کند.

 

محسن که به کتایون دل باخته است پیشنهاد ازدواج او را قبول می‌کند و حتی موضوع را با همسر خودش ملکا در میان می‌گذارد. به این ترتیب ملکا و محسن از هم جدا می‌شوند.

 

محسن و کتایون زندگی تازه‌ای را شروع می‌کنند اما بعد از مدتی دچار اختلاف می‌شوند. کتایون از محسن می‌خواهد به خارج بروند اما محسن نمی‌پذیرد و می‌گوید قصد طلاق دارد. کتایون توضیح می‌دهد ابتدا به قصد انتقام وارد زندگی او شد اما حالا واقعا زندگی‌اش را دوست دارد. محسن زیر بار ادامه زندگی با کتایون نمی‌رود. در یک جر و بحث کتایون بر اثر یک سانحه و گیر کردن پایش، سقوط می‌کند و فوت می‌شود.

داستان کامل سریال ماه و پلنگ ؛ آخر داستان چه می‌شود

آخر داستان سریال ماه و پلنگ

پس از آن محسن را به اتهام قتل همسرش می‌گیرند و در اینجا ملکا وارد عمل می شود و کالت شوهر سابق خود را می‌پذیرد. هر چند او در برهه‌ای به صداقت محسن درباره ماجرای غیرعمدی بودن قتل شک می‌کند اما در نهایت قبول می‌کند تا آخر کنار محسن بماند و از او دفاع کند.

 

در آخر سریال هرچند کامل و واضح نشان داده نمی‌شود اما مشخص است که محسن بی‌گناه شناخته می‌شود و زندگی به روال عادی بازمی‌گردد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
بهرام 1402/03/13
خواهشا فصل دوم هم بسازید آخرش همچیز مشخص نشد
عسل 1400/02/28
عالی عالی عالی بود دوباره هم پخش کنید
ناشناس 1400/02/28
من سریال ماه و پلنگ را خیلی دوست دارم لطفا فصل دوم رو هم بسازید چون آخرش زیاد مشخص نشد که چی میشه با تشکر
ناشناس 1400/02/20
سلام من این سریال رو خیلی دوست دارم لطفا فصل دوم این سریال رو هم بسازید وپخش کنید
ساجده....... 1400/02/16
سلام نماز و روزه ها تون قبول درگاه حق ممنون و تشکر بابت سریال ماه و پلنگ من این سریال رو بی نهایت دوست دارم لطف کنید فصل دوم این سریال روهم بسازید. با آرزوی موفقیت
ناشناس 1400/02/15
سلام منو خانواد می بینم هر زمان برای حال ده بار الانم میزاره ایلفیم ساعت ۸ شب با بازیگران عالی داره بینا سحر خیز شارخ استخری و....عالی
ناشناس 1400/02/08
نتیجه سریال خیلی بد میشه
😊 1399/06/21
لطفا سریال ماه و پلنگ را پخش کنین در شبکه آی فیلم
المیرا 1398/08/24
خواهش میکنم فصل دوم ماه و پلنگ رو بسازی لطفا

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.