2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معرفی کامل سریال ماه و پلنگ ؛خلاصه داستان ، بازیگران

معرفی کامل سریال ماه و پلنگ ؛خلاصه داستان ، بازیگران

سریال ماه و پلنگ سریال پر افت و خیزی است که از شبکه تماشا بازپخش می‌شود. خلاصه داستان این سریال و گفت‌وگوهای کوتاه با بازیگران آن را بخوانید:

دوات آنلاین-سریال ماه و پلنگ از آن دسته سریال‌های پرطرفدار بود که شبکه تماشا آن را دوباره پخش می‌کند و به احتمال زیاد مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

حضور بازیگران مطرح، داستان پرکشش و کارگردانی قوی از ویژگی‌های سریال ماه و پلنگ است.

 

خلاصه داستان سریال

در خلاصه داستان  سریال  ماه و پلنگ آمده است: دزد برای هر خانه راه ورودی می یابد و شیطان در هر دل بهانه حضوری. حاج صنعان نعیمی باور داشت که ۶۰ سال درِ دل را بر روی شیطان بسته نگاه داشته است و باور داشت این بسته بودن دل تا زمان مرگ ادامه می یابد تا اینکه…

 

شاید این چند خط موضوع داستان را نشان ندهد. ماجرا از یک تصادف شروع می‌شود که 5 سال قبل رخ داده و صنعان نعمتی از یک وکیل به نام محسن با بازی شاهرخ استخری خواسته پسرش را به هر طریقی تبرئه کند.

 

در سوی دیگر ماجرا کتایون با بازی ویدا جوان است که نامزدش درست در شب عروسی‌شان در تصادف کشته شده است. کتایون از دوستش ملکا با بازی بیتا سحرخیز می‌خواد وکالت او را برعهده بگیرد اما ره به جایی نمی‌برد.

 

بیشتر بخوانید: داستان کامل سریال ماه و پلنگ ؛ آخر داستان چه می‌شود

 

سریال ماه و پلنگ در 15 قسمت اول در گذشته سیر می‌کند و از قسمت 16 به زمان حال می‌آید. آنجا است که کتایون زندگی ملکا را به هم می‌ریزد و با شوهر او ازدواج می‌کند اما خودش به طرز مرموزی کشته می‌شود و سپس محسن را متهم به قتل می‌کنند. در این میان ملکا وکالت شوهر سابقش را به عهده می‌گیرد و....

معرفی کامل سریال ماه و پلنگ ؛خلاصه داستان ، بازیگران

بازیگران سریال ماه و پلنگ

امیر محمد زند ، ویدا جوان ، داریوش ارجمند ، آتنه فقیه نصیری ، شاهرخ استخری ، شهروز ابراهیمی ، بیتا سحر خیز ، علی شادمان ، فرهاد جم ، صدر الدین شجره ، علی سلیمانی ، سعید داخ ، پوراندخت مهیمن ، مریم کاظمی ، مینا دلشاد ، شهین تسلیمی و شیوا خنیاگر از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

معرفی کامل سریال ماه و پلنگ ؛خلاصه داستان ، بازیگران

شاهرخ استخری درباره ماه و پلنگ گفته است: وی در خصوص این نقش گفته است :شخصیت من در سریال محسن نام دارد که یک وکیل است. این شخصیت فراز و فرودهای زیادی در طول قصه دارد و نمی‌شود قضاوت کرد که مثبت است یا منفی. ولی از هر نقشی که قبلاً بازی کرده‌ام در این نقش استفاده کرده‌ام. صادقانه بگویم نمی‌توانم بگویم که این نقش، نقش خیلی متفاوتی است چون بالا و پایین‌های زیادی در روند قصه دارد. ولی سعی کرده‌ام بازی کنترل‌شده‌ای ارائه بدهم.

معرفی کامل سریال ماه و پلنگ ؛خلاصه داستان ، بازیگران

بیتا سحرخیز بازیگر نقش ملکا هم گفته است: من چند صحنه حسی دارم که برای خودم هم چالش برانگیز بود و خیلی دوست شان داشتم. آقای امینی هم از این سکانس ها خیلی راضی بودند و تاکید داشتند این صحنه ها خیلی خوب در آمده است، اما یک سکانس بسیار سخت در قصه داشتم. این صحنه در دادگاه واقعی ضبط شد و من باید از یک قاتل دفاع می کردم. واقعا صحنه سختی بود. وقتی فیلمنامه را خواندم، خودم این سکانس را تیک زدم که سخت ترین سکانس ملکاست. ضمن این که دیالوگ های زیادی در این صحنه داشتم.

همان طور که تاکید کردم این صحنه را در دادگاه واقعی ضبط کردیم و اتفاقا وقتی این صحنه را تصویربرداری می کردیم، از آن مجتمع هم افرادی نشسته بودند و این صحنه را می دیدند و بعد از تمام شدن سکانس به من گفتند خانم سحرخیز شما وکیل هستید؟ گفتم نه. آنها گفتند به حدی خوب دفاع کردم که مطمئن هستند با چنین دفاعی متهم تبرئه می شد. واقعا سکانس سختی بود و خدا را شکر می کنم از پس این صحنه خوب بر آمدم. البته این صحنه حسی نبود، فقط سخت بود و در طول قصه مخاطبان با تماشای این صحنه حرفم را تائید خواهند کرد.

 

ماه و پلنگ چند قسمت است

سریال ماه و پلنگ 30 قسمت است که هر قسمت آن با یک تعلیق و ابهام بزرگ به پایان می‌رسد تا منتظر بمانیم ببنیم در قسمت بعدی چه می‌شود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.