2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
محمد مهدیان خریدار استقلال کیست ؛انتصاب به‌عنوان مشاور مدیرعامل

محمد مهدیان خریدار استقلال کیست ؛انتصاب به‌عنوان مشاور مدیرعامل

نام محمد مهدیان از سال گذشته و زمانی مطرح شد که گفت آماده است باشگاه استقلال را بخرد. البته هرگز اطلاعات زیادی درباره این خریدار منتشر نشده بود تا اینکه امروز به صورت رسمی به جمع استقلالی ها پیوست.

دوات آنلاین-محمد مهدیان به عنوان مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد. او همان فردی است سال گذشته گفته بود آماده است باشگاه استقلال را بخرد.

 

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز اول دی ماه محمدحسین مهدیان را به عنوان مشاور مدیرعامل انتخاب و این حکم را به او ابلاغ کرد. این انتصاب به عقیده بسیاری یک انتصاب اقتصادی است و فتحی قصد دارد از مهدیان برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه کمک بگیرد.

 

محمد مهدیان با وجود سن کمی که دارد از لحاظ اقتصادی بسیار توانا است. او  صاحب سامانه ۳۰۹۰ است که به گفته خودش کار‌های هواداری و تبلیغاتی انجام می‌دهد. البته ظاهرا خودش در این مجموعه تنها نیست و آنها یک تیم اقتصادی قوی هستند.

 

پرداخت طلب جپاروف توسط مهدیان

محمد مهدیان مدتی حامی مالی پرسپولیس بود اما در ماجرای طلب جپاروف از استقلال به یاری آبی پوشان آمد و بخشی از طلب این بازیکن ازبک را پرداخت کرد.

محمدحسین مهدیان خریدار استقلال کیست

مهدیان همان زمان گفت قصد دارد باشگاه استقلال را بخرد. او به خبر ورزشی گفت: مدتی اسپانسر پرسپولیس بودیم، اما به خاطر عرق به استقلال، تمرکزمان را روی این تیم خواهیم گذاشت.  فعلاً هوادار هستیم و درباره ماجرای جپاروف ورود کردیم تا مشکل باشگاه حل شود و حتی اگر باشگاه را نخریدیم این پول هدیه ما به هواداران استقلال است.

 

او بعد از این‌که بخشی از طلب سرور جپاروف را واریز کرد،  گفت : قرار شد جپاروف برای مابقی طلبش به تهران بیاید و با مسئولان باشگاه به گفتگو بنشیند و باشگاه خودش می‌داند در ادامه برای قراردادش چه کند.

https://davatonline.ir//Content/LargSize/1398/08/01/IMG637074417931526063.jpg

مهدیان می‌گوید:  اگر دولت واقعاً قصد واگذاری داشته باشد و نخواهد جیب به جیب کند، ما خریدار هستیم و به وقتش منابع درآمدی را به سازمان خصوصی‌سازی اعلام خواهیم کرد، اما همین‌قدر بگویم که بخشی از آن جذب سرمایه خارجی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.