2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بهترین‌های هفته هفتم لیگ برتر:از کاپیتان سرخ تا کاپیتان آبی

بهترین‌های هفته هفتم لیگ برتر:از کاپیتان سرخ تا کاپیتان آبی

لیگ برتر فقط در پایان لیگ و در فینال قهرمان ندارد هر هفته از لیگ برتر بهترین‌های خودش را انتخاب می‌کند و آنها که خوش درخشیده‌اند در صدر اخبار قرار می گیرند درهفته هفتم لیگ برتر از کاپیتان سرخ‌ها تا کاپیتان آبی‌ها در بین بهترین‌ها بوده‌اند.

دوات آنلاین- هفته هفتم لیگ برتر برای همه تیم‌های مدعی خوش‌یمن بود. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2-یک پیکان را شکست داد و به برد شیرینی بعد از 2 باخت دست پیدا کرد. استقلال در ادامه بردهای پر گلش این بار سایپا را در شهر قدس گلباران کرد و با 4 گل شاگردان صادقی را در هم کوبید.

 سپاهان در سیرجان با 2 گل مقابل گل‌گهر به برتری رسید و صدرنشین باقی ماند و تراکتور نیز با 4 گل نساجی را در هم کوبید و به رقابت شانه به شانه‌اش با سپاهان ادامه داد.

 

شهر خودرو مشهد نیز در اصفهان با تک گل امین قاسمی‌نژاد، ذوب‌آهن بدشانس را شکست داد و به رده سوم جدول رسید و امیدوار به آینده است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تیم منتخب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر.

 

 دروازه‌بان

از کاپیتان سرخ تا کاپیتان آبی

 رشید مظاهری (تراکتور)

مثل همیشه نمایش درخشانی درون دروازه تیم تراکتور داشت و توانست هفتمین کلین‌شیت پیاپی را در دیدار خارج از خانه مقابل نساجی، با پیراهن تراکتور ثبت کند. او در نیمه اول یک شوت تماشایی از راه دور را مهار کرد و سپس تک به تک علی شجاعی را گرفت‌. نکته قابل‌توجه درباره مظاهری خروج‌های خوب او بود که اجازه نداد مهاجمان سرزن نساجی کاری از پیش ببرند.

 

 مدافعان‌

از کاپیتان سرخ تا کاپیتان آبی

 

 وریا غفوری (استقلال تهران)

کاپیتان استقلال علاوه بر شکست طلسم این تیم در ضربات پنالتی، یک روز فوق‌العاده را در سمت راست دفاعی آبی‌پوشان در استادیوم شهدای قدس پشت سر گذاشت. وریا مقابل سایپا هم در دفاع و هم در حمله یکی از بازیکنان موفق استقلال بود.

 

 ایوب والی (فولاد خوزستان)

کاپیتان فولاد با دبل فوق‌العاده‌ای که داشت، درخشان‌ترین بازیکن میدان بود. هر‌چند که فولاد مقابل ماشین‌سازی 2 بار دروازه خود را باز شده دید اما والی با به ثمر رساندن 2 گل، گلزن‌ترین مدافع هفته هفتم بود.

 

 عارف غلامی (استقلال تهران)

غلامی پس از لغو محرومیتش یکی از ستاره‌های استقلال در ‌ برد پر‌گل‌ مقابل سایپا بود. او در همان دقایق ابتدایی از سانتر عالی شجاعیان نهایت استفاده را برد و با ضربه سر زیبایی توپ را به کنج دروازه گوهری فرستاد. در نیمه دوم نیز این بازیکن بر سانتر مهدی قائدی که باز هم از روی نقطه کرنر بود، تاثیر گذاشت تا محمد دانشگر با یک بغل پا اختلاف را به 2  گل برساند.

 

 میثم تیموری (تراکتور)

تیموری مقابل نساجی هم در دفاع موفق بود و هم در بازیسازی از خط دفاع تیمش. در شرایطی که خط هافبک نساجی پرس شدیدی را انجام داده بود، او بیش از 80 درصد پاس صحیح در زمین خودی به ثبت رساند.

 

 هافبک‌ها‌

از کاپیتان سرخ تا کاپیتان آبی

 

 احمد نوراللهی (پرسپولیس)

احمد نوراللهی در غیاب کاپیتان‌های تیم پرسپولیس دوباره با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شد تا رهبر سرخ‌پوشان در مقابل پیکان باشد. او در طول مسابقه به عنوان هافبک میانی ایفای نقش کرد و درخشش قابل‌توجهی را از خود نشان داد. نوراللهی در همان دقایق ابتدایی زمینه‌ساز موقعیت گل علی علیپور شد. 80 دقیقه پس از این که علیپور آن موقعیت را از دست داد‌، در‌نهایت‌گل 3 امتیازی او پایانی بود برای نمایش خوبش.

 

 محمد محبی (سپاهان)

مقابل گل‌گهر محبی پاس گل اول را با ضربه سر برای شهباززاده فراهم کرد و برای ساختن گل دوم پس از این‌که به محوطه جریمه تیم آبی‌پوش گل گهر حمله کرد، چرخید و توپ را پشت محوطه جریمه برای قربانی فراهم کرد تا هم تیمش‌ به 3 امتیاز ارزشمند در کویر برسد و هم او ارسال کننده پاس هر 2 گل لقب بگیرد.

 

 پیام ملکیان (نفت مسجدسلیمان)

در روزی که 2 تیم بیشتر در میانه میدان حضور داشتند و از خلق موقعیت عاجز بودند، این بازیکن با یک شوت از راه دور، برد دیگری را برای نفت به ارمغان آورد. ملکیان در نیمه دوم این مسابقه با شوت سهمگینی از پشت محوطه جریمه، توپ را به طاق دروازه شاهین چسباند تا تیمش برنده این دیدار درگیرانه باشد و با ۱۱ امتیاز در یک قدمی پرسپولیس قرار گیرد.

 

 سروش رفیعی (شهر خودرو)

این بازیکن در یک دیدار سرد، بی‌روح و فیزیکی گره بازی را برای یحیی گل‌محمدی بازی کرد. سروش در دقایق آخر نیمه اول از ضد‌حمله برق آسای تیمش نهایت استفاده را برد و با حضور در محوطه جریمه و دریبل عالی مدافع پیش‌رو و سپس یک ارسال بی‌نقص پایه‌گذار تک گل مشهدی‌ها شد تا آن‌ها در رده سوم جدول قرار گیرند.

 

 مهدی قائدی (استقلال تهران)

مهاجم جوان و بوشهری استقلال یکی از بازیکنان خوب استقلال بود. او در صحنه گل دوم استقلال از سمت راست کرنر خوبی را به محوطه جریمه ارسال کرد و در گل دوم تاثیر مستقیمی داشت. قائدی علاوه بر آن به دلیل تحرک و تکنیکی که داشت خط دفاع سایپا را با مشکل مواجه کرد.

 

مهاجم

 

از کاپیتان سرخ تا کاپیتان آبی

 ساسان انصاری (تراکتور)

در بازی مقابل نساجی ساسان انصاری به فاصله 2 دقیقه 2 گل زد که هر 2 روی تیزهوشی خودش بودند. حالا که وی روند گلزنی‌هایش را آغاز کرده، امیدوار است بتواند با حفظ این شرایط، خود را به جمع برترین گلزنان لیگ برساند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.