2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل همسر به‌خاطر حرف مردم

قتل همسر به‌خاطر حرف مردم

مرد همسرکش که به سرطان خون مبتلا است با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شد.

دوات آنلاین-مردی که همسرش را به‌خاطر حرف مردم به قتل رسانده است، موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شد. او در دادگاه توضیح داد به سرطان  خون مبتلا شده‌ است  و روزهای سختی را در زندان می‌گذراند .

 

به گزارش دوات آنلاین این مرد که روز چهارشنبه در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت، متهم است 3 سال و 4 ماه قبل همسرش را در پی یک بحث و مجادله به قتل رسانده‌ است.

 

متهم در توضیح اتفاقی که افتاده‌ است به قضات شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران گفت: من و همسرم عقد کرده‌ بودیم و هنوز زندگی مشترکمان را آغاز نکرده‌ بودیم. مدتی از عقد ما گذشته‌ بود که حرف‌هایی درباره همسرم گفته‌ شد که من را خیلی ناراحت کرد. من بارها به زنم گفتم کارهایی نکند که مردم پشت سرش حرف بزنند. اوایل سعی می‌کرد من را قانع کند که کاری نکرده‌ است اما بعد از مدتی که من خیلی درباره این موضوع حرف زدم عصبانی شد و تصمیم گرفت از من جدا شود.

 

متهم ادامه داد: ما با وساطت دیگران آشتی کردیم اما همچنان اختلاف داشتیم. یک روز قبل از حادثه یکی از آشنایان دوباره درباره همسرم حرف‌هایی زد و این موضوع من را خیلی عصبانی کرد.

 

روز حادثه در خانه کنار همسرم نشسته بودم. به او گفتم چرا اجازه می‌دهی دیگران درباره‌ات صحبت کنند. او زیر بار نرفت و در حالی‌که خیلی عصبانی شده بود گفت کار بدی انجام نداده است. او به من گفت حق نداری درباره من اینطور صحبت کنی. این طور بود که جرو بحث شدیدی بین ما درگرفت.

 

من که خیلی عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم تکه آجری را که کنار در بود برداشتم و به سرش کوبیدم بلافاصله پشیمان شدم اما دیگر فایده‌ای نداشت او را به بیمارستان رساندیم اما همسرم فوت کرد.

 

مرد همسرکش ادامه داد: من خیلی اشتباه کردم هم خانواده همسرم را بدبخت کردم و هم خانواده‌ خودم را به خاک سیاه نشاندم. من یک کارگاه داشتم و 16 نفر برایم کار می‌کردند و زندگی‌مان خوب بود من ثروت زیادی داشتم اما چه فایده‌ای داشت وقتی که زندگی‌ام اینطور خراب شد.

 

متهم گفت: من از بچگی مبتلا به کم خونی بودم و همیشه دارو استفاده می‌کردم. از وقتی زندانی شدم وضعیتم بدتر شد دارو در زندان سخت گیر می‌آید البته به من دارو می‌رسید اما وضعیتم بدتر شد.

 

پزشکان زندان گفتند که من باید به خارج از زندان منتقل شوم تا درمانم ادامه پیدا کند پزشکی که زیر نظرش بودم گفت دیگر دارو فایده‌ای ندارد و من باید هر دوماه یکبار خون تزریق کنم. این روند مرتب انجام نمی‌شد. چون اعزام از زندان خیلی کار پیچیده‌ای است و همین موضوع بیماری من را وخیم‌تر کرد حالا دکترها گفته‌اند بیماری‌ام به سرطان خون تبدیل شده‌ است.

 

متهم که رنگ زردی داشت و کاملا شدت بیماری از چهره‌اش مشخص بود گفت: من هرچه داشتم از دست دادم. بیمار شدم و حالا هم دارایی پدر و مادرم باید صرف درمان من شود درخواست دارم دادگاه به من کمک کند.

 

وکیل متهم نیز گفت: وضعیت جسمانی متهم خوب نیست مدارک پزشکی او به وضوح نشان می‌دهد که در وضعیت بحرانی قرار دارد ضمن اینکه متهم دارای نامه حسن اخلاق از زندان است و یکی از زندانیان بی‌دردسر است و سالهاست در کلاس‌های قرآن شرکت می‌کند مسئولان زندان از او راضی هستند. از دادگاه درخواست دارم با توجه به شرایط این زندانی به او کمک کند.

 

با پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع او قضات با توجه به دوران بازداشتش او را از زندان آزاد کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.