2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
دوست داشتن غذاهای متفاوت؛ علت طلاق زن و شوهر

دوست داشتن غذاهای متفاوت؛ علت طلاق زن و شوهر

من عاشق شیرینی‌جات هستم ولی زنم از شیرینی و شكلات متنفر است و در عوض ترشی‌جات را دوست دارد. وقتی می‌خواهیم بیرون غذا بخوریم او فست‌فود دوست ندارد.

دوات آنلاین-تفاوت سلیقه و ذائقه غذایی بین ماهان و سوزان، به خراب شدن زندگی مشتركشان ختم شد. این زوج جوان كه هربار سر غذا با هم درگیر می‌شدند، در نهایت به این نتیجه رسیدند كه نمی‌توانند در كنار هم زندگی كنند. آنها پس از هفت ماه به دادگاه خانواده تهران رفتند و درخواست طلاق دادند که قاضی دلایل آنها را برای صدور حکم طلاق کافی ندانست.

 

دلیل عجیب برای دعوای تازه عروس و داماد

مرد جوان درباره علت این دادخواست جدایی به قاضی چنین گفت: هفت ماه است ازدواج كرده‌ام، ولی آرامش ندارم. زندگی‌مان به میدان جنگ تبدیل شده است. از صبح تا شب با همسرم دعوا می‌كنیم. خسته شدم از بس سر موضوعات بی‌اهمیت دعوا كردیم. باورتان نمی‌شود اما من و سوزان سر غذا با هم درگیر می‌شویم. ذائقه غذایی‌مان به هم نمی‌خورد. مثلا من گوشت دوست دارم اما او گیاهخوار است. اگر هم گوشت بخورد، فقط ماهی می‌خورد كه اتفاقا من از ماهی متنفرم.

 

من عاشق شیرینی‌جات هستم ولی او از شیرینی و شكلات متنفر است و در عوض ترشی‌جات را دوست دارد. وقتی می‌خواهیم بیرون غذا بخوریم او فست‌فود دوست ندارد، ساندویچ نمی‌خورد اما من عاشق پیتزا و ساندویچ هستم. هیچ‌وقت هم حاضر نیست كوتاه بیاید و مرا مجبور می‌كند مثل خودش غذا بخورم. در خانه فقط غذاهای گیاهی درست می‌كند. با این‌كه می‌داند از ماهی بدم می‌آید اما ماهی درست می‌كند. وقتی بیرون می‌رویم مرا مجبور می‌كند كه به رستوران‌هایی كه غذاهای گیاهی دارد، برویم و اجازه نمی‌دهد در خانه شیرینی بخرم. همیشه سر این موضوعات با هم درگیر می‌شویم.

 

 الان هفت ماه است دارم تحمل می‌كنم، ولی دیگر طاقت ندارم. از بس سر غذا و خورد و خوراك با هم دعوا كردیم، خسته شدم. سوزان هر بار سر همین مساله مرا عصبانی می‌كند. ما در هر وعده غذایی باید با هم درگیر شویم و دعوا  كنیم. خوب سلیقه غذایی‌مان با هم فرق می‌كند. او باید این موضوع را درك كند، ولی نه‌تنها درك نمی‌كند بلكه می‌خواهد سلیقه مرا با زور تغییر دهد. ما نمی‌توانیم در كنار هم خوشبخت باشیم و زندگی آرامی داشته باشیم. برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم.

 

گیاه خواری زن و شوهر را به دادگاه خانواده کشاند

در ادامه همسر این مرد نیز در توضیحاتی به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم مرتب با من لجبازی می‌كند. سر غذا دعوا راه می‌اندازد. از اول او این درگیری‌ها را شروع كرد. وقتی دید گیاهخوارم مسخره‌ام می‌كرد. می‌گفت به خاطر پز دادن، گوشت نمی‌خورم. همین مسخره كردن‌هایش باعث شد كه من هم لجبازی كنم. او سعی می‌كرد مرا مجبور كند غذاهایی كه خودش دوست دارد، بخورم. همیشه می‌رود و برای خانه شیرینی و شكلات می‌خرد. از رستوران غذاهایی كه دوست ندارم را می‌خرد. گیاهخوار بودن مرا مسخره می‌كند و كاری می‌كند غذا از گلویم پایین نرود. دیگر از رفتارهایش خسته شدم. من هم طاقتم تمام شده از بس سر غذا و خورد و خوراك با هم درگیر شدیم. زندگی‌مان به میدان جنگ تبدیل شده؛ برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم.

 

در پایان این جلسه قاضی سعی كرد این زوج را از جدایی منصرف كند ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موكول كرد و از این زوج خواست در این فرصت به یك مركز مشاوره خانواده مراجعه كنند.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.