2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
امیرحسین صادقی:مشکل مدیریتی حل شود استقلال قهرمان می‌شود

امیرحسین صادقی:مشکل مدیریتی حل شود استقلال قهرمان می‌شود

وقتی 16 بازیکن رفتند و تیم را با این همه تغییرات در اختیار مربی خارجی قرار داده‌اند که مشکل ارتباطی با بازیکنان دارد فکر می‌کنم زمان زیادی وقت ببرد که همه چیز درست شود.

دوات آنلاین-امیرحسین صادقی استراماچونی را مقصر شکست های استقلال نمی داند بلکه معتقد است این تیم مشکل مدیریتی دارد و اگر این مشکل حل شود استقلال شهرمان خواهد شد.

 

ایران ورزشی نوشت:  امیرحسن صادقی که این روزها از اوضاع و احوال نابسامان استقلال به شدت ناراحت است در خصوص مسائل مختلف مربوط به این تیم و همچنین بازی جام حذفی پیش رو صحبت می‌کند.

 

*این روزها یکی از منتقدان استقلال هستید!

 من منتقد بحث مدیریتی تیم هستم اما مدیریت تیم انتقال پیدا کند مشکلی ندارم.

 

*یعنی منظورتان این است که مدیرعامل استقلال را عوض کنند؟

 عوض هم نکردند باید شرایط درست شود.

 

*عملکرد آقای استراماچونی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 وقتی 16 بازیکن رفتند و تیم را با این همه تغییرات در اختیار مربی خارجی قرار داده‌اند که مشکل ارتباطی با بازیکنان دارد فکر می‌کنم زمان زیادی وقت ببرد که همه چیز درست شود. استراماچونی نیاز به مشاور خوب دارد که بتواند او را راهنمایی کند وگرنه استراماچونی مربی خوبی است و توانایی بالایی دارد.

 

*یعنی شما هم اعتقاد دارید که استقلال نیاز به مربی ایرانی دارد؟

 حالا نه فقط مربی ایرانی، یک مشاور خوب روانشناس که فوتبال را هم به خوبی بلد باشد.

 

*خیلی‌ها به آقای زرینچه این روزها ایراد می‌گیرند که وظایفش در این تیم را خوب اجرا نمی‌کند و ایشان به همین دلیل مدتی قهر کرد و به تازگی به استقلال برگشته است!

 من خودم بودم که در یک مصاحبه گفتم استقلال به کریم باقری نیاز دارد و فکر کنم آقا جواد هم پاسخ مصاحبه من را داد اما من منظورم این بود که استقلال مربی مثل کریم باقری می‌خواهد که تیم را جمع و جور کند وگرنه بحث سرپرستی تیم استقلال نبود.

 

*اینطور که گفته می‌شود به استراماچونی اطلاعات غلط دادند و این مربی تحت هیچ شرایطی حاضر نیست که مربی ایرانی در کنار خود بپذیرد!

 نه این چیزها نیست. گول این حرف‌ها را نخوردید، استراماچونی چنین چیزی نگفته است.

 

*پس موضوع چیست؟ مسئولان استقلال مدعی هستند که این مربی حاضر نیست هیچ مربی ایرانی را بپذیرد!

 نه، آقایان اطلاعات غلط در اختیار همه قرار می‌دهند، آنها رفتند در دبی و با استراماچونی قرارداد بستند. همان‌جا هم هیچ حرفی از مربی ایرانی نشد، یعنی خود آقایان نخواستند که حرفی بشود. آنها آنالیزور می‌خواستند و به همین دلیل ابتدای فصل قربانی یک روز رفت و بعد هم دیگر به این باشگاه مراجعه نکرد. چطور شفر این همه مربی ایرانی در کنارش داشت. طاهری، نامداری و بعداً مجیدی. اینها مگر ایرانی نبودند؟

 

*خب مسأله همین‌جا است. اینطور که گفته می‌شود همه چیز به سال قبل برمی‌گردد و حضور مجیدی در کنار شفر و رفتن این مربی. انگار به نحوی استراماچونی را از حضور مربی ترسانده‌اند!

 من به شما می‌گویم اصلاً از این خبرها نیست. خودشان انگار از حضور مربی ایرانی می‌ترسند نه استراماچونی.

 

*در حال حاضر شرایط آقای زرینچه هم در تیم خوب نیست، شاید اگر یک مربی ایرانی هم مثل ایشان در کنار تیم بود آنقدر بار انتقادات زیاد می‌شد که مجبور به استعفا می‌شد!

 زرینچه جایگاه والایی در استقلال دارد، مگر کسی جرأت می‌کند به ایشان بی‌احترامی کند، انتقادات از جنس دیگری است. اگر می‌گویند استقلال یکی مثل کریم باقری می‌خواهد برای این است که تجربیاتش را در اختیار سرمربی بگذارد، اجازه ندهد شنود در تیم بگذارند، اجازه ندهد کسی که از تیم رفته دائماً در مورد بازیکن و کادرفنی حرف بزند. به همین دلیل است که من و امثال من می‌گوییم استقلال یک کریم باقری نیاز دارد.

 

*استقلال بازی حساسی را در جام حذفی در پیش دارد.

 چرا می‌گویید حساس؟!

 

*به هر حال تیم فجر تیم ریشه‌داری است.

 هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل استقلال مشکلی ایجاد کند. من قبول دارم بازیکنان تحت فشار هستند اما تمام بازیکنان استقلال از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و می‌توانند برای هر تیمی مشکل ایجاد کنند.

 

*یعنی شما معتقدید استقلال از وجود بازیکنان بزرگی بهره می‌برد؟ طی چند وقت اخیر اکثر کارشناسان معتقدند استقلال بازیکن بزرگی ندارد!

 نه اصلاً اینطور نیست، بازیکنان استقلال توانایی بالایی دارند. مرتضی تبریزی مهاجم فوق‌العاده‌ای است، اسماعیلی و قائدی هم بازیکنان خوبی هستند.

اگر فشار از روی تیم برداشته شود و استقلال بتواند چند گل بزند، آن وقت می‌بینید این بازیکنان چقدر خوب کار می‌کنند. استقلال در خط دفاع هم بازیکنان خوبی دارد و قبول ندارم که این تیم بازیکنان خوبی ندارد.

 مشکلات حل شود هیچ تیمی جلودار استقلال نخواهد بود به همین دلیل می‌گویم که تیم فجر را جلوی استقلال بزرگ جلوه ندهید.

 

*پس اعتقاد دارید استقلال با این بازیکنان هم می‌تواند قهرمان شود.

 بله، اگر مشکل مدیریتی حل شود و درست عمل کنند به طور حتم استقلال می‌تواند نتیجه بگیرد چون مربی خوبی هم دارد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.