2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل 2 زن به‌دنبال عشق هوس آلود

قتل 2 زن به‌دنبال عشق هوس آلود

پسر نوجوان که بعد از شکست عشقی تصمیم گرفت از خانه زن مورد علاقه‌اش سرقت کند آن زن و دوست او را کشت.

دوات آنلاینپسر نوجوانی که در پی رابطه با زنی بزرگتر از خودش و عشق هوس آلود نقشه سرقت از خانه او را کشیده و مرتکب دو فقره قتل شده‌ است به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

 

به گزارش دوات آنلاین یک سال قبل جسد دو زن جوان در خانه‌شان پیدا شد. همسایه‌ها که گزارش قتل را به ماموران پلیس تهران داده بودند گفتند صدای درگیری از خانه شنیده‌اند اما تصور نمی‌کردند درگیری جدی باشد.

 

پلیس بعد از انتقال اجساد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات خانه مقتولان را مورد بررسی قرار داد. ماموران متوجه شدند هرچند خانه به هم ریخته‌ است اما فردی که وارد آنجا شده به زور نیامده‌ و قفل‌ها سالم است. ضمن این‌که وسایل پذیرایی هم در خانه بود و این نشان می‌داد که عاملان قتل به عنوان مهمان وارد خانه شده‌اند.  

 

بررسی تلفن همراه  مقتولان ماموران را به نوجوان 17 ساله‌ای رساند که آخرین بار با مارال (یکی از مقتولان) تماس گرفته بود.

 

این پسر نوجوان بعد از مدتها جستجو بازداشت اما در ابتدا منکر همه چیز شد و گفت: من فقط برای برقراری رابطه با مقتول به خانه او رفتم و بعد از آن دیگر خبری ندارم. مارال و مریلا با هم زندگی می‌کردند و افراد زیادی به خانه آننها رفت و آمد داشتند. ممکن است آنها این کار را کرده‌ باشند.

 

این گفته‌های متهم برای ماموران قانع کننده‌نبود و او را بیشتر مورد بازجویی قرار دادند. این نوجوان در نهایت قتل را قبول کرد و گفت: من و مارال رابطه خوبی با هم داشتیم او چند سالی از من بزرگتر بود و من نمی دانستم کارش چیست بعد از مدتی فهمیدم با دوستش مریلا زندگی می‌کند و آنها برای تامین هزینه‌های زندگی‌شان با افراد زیادی در ارتباط هستند. از آن به بعد دیگر رابطه ما مثل سابق نشد. یک روز به دوستم فرشید گفتم بیا با هم به خانه مارال برویم.

 

متهم ادامه داد: قرار بود من با مارال و او هم با مریلا رابطه داشته‌ باشد بعد از آن تصمیم گرفتیم سرقت کنیم. وقتی من با مارال تماس گرفتم و با هم قرار گذاشتیم با دوستم تصمیم گرفتم از خانه آنها سرقت کنیم. در خانه مارال بعد از رابطه با این دو زن دست و پای آنها را بستیم و در یک اتاق زندانی کردیم و از آنها خواستیم جای پول و طلاهایشان را بگویند. اما توجهی نکردند.

 

این نوجوان در ادامه گفت: آنها فقط فریاد می‌زدند من هم شیشه کشیده بودم و حال درستی نداشتم. گلوی هردوی آنها را بریدم و بعد هم دوباره هر جایی که به ذهنمان می‌رسید را گشتیم اما راه به جایی نبردیم و نتوانستم چیزی پیدا کنیم. بعد خانه را ترک کردیم.

 

بعد از اعترافات این پسر نوجوان دوستش فرشید که 21 ساله‌ است نیز بازداشت شد. او نیز گفته‌های پسر نوجوان را تایید کرد و مدعی شد به خاطر مصرف شیشه از حالت عادی خارج شده و دست به این جنایت زده‌اند.

 

پرونده این دو پسر نوجوان روز سه‌شنبه برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.