2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا و نقش آبتین در سریال مانکن

بیوگرافی محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا و نقش آبتین در سریال مانکن

محمد صادقی قبل از بازی در نقش پیمان در سریال افرا در نقش آبتین در سریال مانکن بازی کرده بود.

دوات آنلاین-محمد صادقی با بازی در نقش آبتین در سریال مانکن ناگهان به چهره‌ای مشهور تبدیل شد. این بازیگر تا قبل از سریال مانکن در برابر دوربین بازی نکرده بود اما از سال 1390 فعالیتش را در تئاتر آغاز کرد.

 

محمد صادقی از کودکی تا سریال مانکن

محمد صادقی اگرچه اصالتا مازندرانی است اما خودش 22 فروردین سال 1372 در تهران به دنیا آمد.

 

بازیگر نقش آبتین در سریال مانکن وقتی 7 سال بیشتر نداشت با واقعه‌ای دردناک مواجه شد. مرگ پدر برای او بسیار اندوه بار بود. او از آن به بعد بیشتر به مادرش که سرپرستار یکی از بیمارستان‌های دانشگاه شهید بهشتی بود وابسته شد.

 

محمد صادقی در کودکی بسیار بازیگوش بود و شاید به همین دلیل به ورزش تکواندو علاقه‌مند شد و از 10 سالگی در این رشته ورزشی آموزش دید تا جایی که عضو تیم سایپا شد و در دوره‌ای نیز او را به اردوی تیم ملی دعوت کردند اما صادقی بنا به دلایلی که معلوم نیست این ورزش را برای همیشه کنار گذاشت البته علاقه‌اش به ورزش از بین نرفت.

محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا

محمد صادقی اگرچه از نوجوانی به هنر و بازیگری علاقه‌مند شد ولی شاید تصور نمی‌کرد روزی بازیگر حرفه‌ای شود به همین دلیل نیز وقت انتخاب رشته برای دانشگاه ترجیح داد رشته مدیریت را انتخاب کند. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی مدیریت اجرایی با گرایش صنایع است.

 

صادقی از همان دوران تلاشش را برای بازیگر شدن آغاز کرد و در تئاترهایی مانند شاه لیر ، مفیستو ، آمادئوس و … بازی کرد تا این‌که پیشنهاد بازی در نقش آبتین در سریال مانکن به او داده شد و وی پذیرفت.

 

این بازیگر که برخلاف دوران کودکی‌اش حالا بسیار آرام و کم حرف است توانست بازی خوبی را ارائه بدهد و ناگهان به شهرت برسد. او از قسمت 7 سریال مانکن به عنوان برادر اخگر وارد ماجرا شد.

محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا

بازی در نقش پیمان در سریال افرا

محمد صادقی بازیگر نقش آبتین در سریال مانکن که در شبکه نمایش‌خانگی تولید شده‌، درباره بازی در سریال افرا می‌گوید: بهرنگ توفیقی را می‌شناختم. او هم تئاترهای من را دیده‌بود و نسبت به من خیلی لطف داشت که نقش یکی از جوانان قصه سریال افرا را به من داده. که در این سریال نقش یک جوان 24 و 25ساله را به نام پیمان بازی می‌کنم. یکی از ویژگی‌های سریال افرا، فیلمنامه منسجم است. قطعا اگر بهرنگ توفیقی در کسوت کارگردان نبود و فیلمنامه هم خوب نبود، نمی‌پذیرفتم، اما هر دوی این موارد باعث شد من در سریال افرا بازی کنم.

 

وی ادامه می‌دهد: نقشی که در سریال افرا بازی می‌کنم، متفاوت از نقش آبتین سریال مانکن است. راستش دوست نداشتم نقشی شبیه آبتین را به عهده بگیرم و خودم را به نوعی تکرار کنم. دلم می‌خواست این بار بینندگان محمدصادقی را با یک شخصیت دیگر ببینند که خوشبختانه این اتفاق افتاده‌است. پیمان جزو شخصیت‌های مهم و کلیدی در قصه است. ضمن این‌که ایفای این نقش شخصا برایم چالش بزرگی بود؛ زیرا شخصیت متفاوتی از کار قبلی‌ام است. دلم می‌خواهد نقشم در سریال برای مخاطبی که می‌بیند باورپذیر باشد.

 

بازیگر نقش پیمان درباره اضطراب‌های بازی در سریال‌های تلویزیونی توضیح می‌دهد: بازی در هر اثری استرس‌های خودش را دارد و آنچه اهمیت دارد این است که شما بتوانید در نقش‌تان ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کنید و او شما را به عنوان خالق نقش در همان لباس شخصیت باور کند. خوشبختانه در سریال افرا این اتفاق افتاده‌است و یک گروه حرفه‌ای پای کار هستند و به‌جد مشغول ضبط سریال.

 

 صادقی کار با بهرنگ توفیقی را لذتبخش توصیف می‌کند و ادامه می‌دهد: او خیلی به روز است و کار کردن با یک کارگردان امروزی با افکار نو شخصا برایم جذاب است. کار با او خستگی ندارد. تا به امروز با یکی از بازیگران بومی استان گیلان جلوی دوربین رفتم که بسیار هم با استعداد است. یکی دیگر از ویژگی‌های سریال افرا، حضور بازیگران حرفه‌ای و کار بلد است. امیدوارم هنگام پخش درام قصه سریال افرا مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. ضمن این‌که شخصیت‌های قصه در موقعیت‌های مختلف قرار می‌گیرند، به همین دلیل فکر می‌کنم برای مخاطبان هم جذاب باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمد 1400/06/26
سریال افرا تولیدش مال همین امساله یا سال های قبل؟
فاطمه 1399/08/20
خیللی قشنگ و طبییعی بازی گرده افرین علاوه بر چهره‌ی زیبا بسیار با استعداد هستن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.