2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قتل عمه  به دلیل سوء ظن

قتل عمه به دلیل سوء ظن

از وقتی شوهر عمه‌ام زندانی شده‌ بود عمه‌ام طلاق گرفت و کارهای خلاف می‌کرد. شوهر عمه‌ام رحیم موضوع را به من گفت. من خیلی عصبانی شدم.

دوات آنلاین- دانشجوی حقوق که به عمه و دختر عمه‌اش شک کرده‌بود با اسلحه شکاری به سراغ آنها رفت و شلیک کرد چون فکر می‌کرد آنها کار غیراخلاقی می‌کنند. در این حادثه عمه پسر جوان جان باخت و دخترعمه او زخمی شد. 


به گزارش دوات آنلاین یک سال قبل ماموران شهر ورامین در جریان قتل زن جوانی به نام لاله قرار گرفتند. آنها متوجه شدند ضارب دختر جوان دیگری که خواهرزاده لاله بوده را هم به ضرب چاقو مجروح کرده و همراه دوستش از محل متواری شدند. 


بررسی‌های ماموران نشان داد ضارب جوانی به نام مهرداد و از اقوام دو زن قربانی است. به این ترتیب مهرداد بازداشت شد. او به قتل عمه‌اش و زخمی کردن دخترعمه‌اش اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که پشت سر عمه و دختر عمه‌ام حرف‌های زیادی زده می‌شد. لاله عمه من بود اما فاصله سنی ما زیاد نبود. مینا هم دختر عمه بزرگم بود که به خاطر فاصله سنی کمی که با لاله داشت با او ارتباط خیلی خوبی داشت. از وقتی شوهر عمه‌ام زندانی شده‌ بود عمه‌ام طلاق گرفت و کارهای خلاف می‌کرد. شوهر عمه‌ام رحیم موضوع را به من گفت. من خیلی عصبانی شدم.


متهم ادامه داد: من مینا را دوست داشتم او دختر زیبا و مهربانی بود و نمی‌خواستم در فساد باشد از وقتی شنیده‌ بودم او در یک آرایشگاه کار می‌کند خیلی عصبانی بودم ضمن اینکه جایی که می‌رفت تابلو نداشت به او گفتم حق ندارد دیگر به آنجا برود. قبول نمی‌کرد می‌گفت فقط دارد کار می‌کند. من گفتم این چه جور جایی است که تابلو ندارد. لاله دخالت کرد. او گفت مینا فقط کار می‌کند گفتم فیلم دوربین‌های مداربسته را به من نشان دهید تا بدانم واقعیت را می‌گویید گفتند آرایشگاه دوربین ندارد و بعد هم زنی را آوردند تا به عنوان صاحب آرایشگاه با من صحبت کند. اما رحیم به من می‌گفت دروغ می‌گویند او می‌گفت قبل از اینکه به زندان برود متوجه شده است که عمه ام کارهای خلاف می‌کند. به پیشنهاد رحیم تصمیم گرفتیم لاله و مینا را بکشیم. یک اسلحه شکاری از دوست رحیم گرفتم. 


متهم ادامه داد: قرارمان این بود که آنها را بکشم. وقتی اسلحه شکاری به دست من رسید به همراه دوستم سعید که موتور داشت به مقابل آرایشگاه رفتیم و زمانی که آنها داشتند وارد می‌شدند من شلیک کردم گلوله اول را به لاله زدم وقتی که خواستم گلوله‌دوم را شلیک کنم اسلحه گیر کرد به همین دلیل با چاقو به مینا حمله کردم و او را هم زدم.

 
بعد از اعترافات این مرد ماموران رحیم را به اتهام معاونت در قتل بازجویی کردند. آنها با بررسی شماره تماس لاله متوجه شدند بارها از سوی برادرزاده و شوهرش تهدید شده‌ است. همچنین مشخص شد او یکبار قبل از طلاق از رحیم به خاطر تهدید به قتل شکایت کرده اما شکایتش راه به جایی نبرده بود.

 

پیامک‌های ارسالی از سوی رحیم و مهرداد به لاله حاوی فحاشی‌ و تهدید بود. وقتی رحیم پشت میز بازجویی قرار گرفت گفت با مهرداد برای قتل همدستی کرده‌ است چون همسرش حاضر به ادامه زندگی با او نبود و خیانت می‌کرد.

 

هرچند این مرد موفق نشد مدارکی درباره خیانت همسرش ارائه دهد اما همچنان مدعی بود همسرش خیانت می‌کرد و او به همین دلیل فرمان قتل را صادره کرده و مهرداد نیز با او همکاری کرده است. 


بعد از بهبودی نسبی مینا او نیز مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: مهرداد من و لاله را تهدید به قتل کرده بود و لاله هم از او و شوهرش رحیم شکایت کرده‌ بود. حتی به من گفت مراقب خودم باشم. شکایت لاله به جایی نرسید. وقتی مهرداد به سراغ من آمد و گفت که دروغ می‌گویم در آرایشگاه کار می‌کنم از من خواست تا فیلم دوربین‌های مداربسته را نشان دهم. من گفتم آرایشگاه دوربین ندارد به همین دلیل هم فیش‌های پرداختی مشتریان را بردم و نشان دادم از مسئول آرایشگاه هم خواستم که با مهرداد صحبت کند و بگوید من دقیقا چه می‌کنم اما مهرداد قبول نکرد و روز حادثه هم ما را مقابل در آرایشگاه غافلگیر کرد.

 
با شکایت اولیای‌دم از مهرداد و درخواست قصاص و همچنین شکایت مینا از مهرداد کیفرخواست قتل عمدی و شروع به قتل برای او صادر شد همچنین رحیم و جوانی که مهرداد را به محل برده‌ بودند هم به اتهام معاونت در دادسرا مجرم شناخته شدند. 


این پرونده روز یکشنبه برای رسیدگی به شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.