2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جنایت تازه در پرونده شیطان پایتخت

جنایت تازه در پرونده شیطان پایتخت

مرد شیطان صفت با ترفندی وارد خانه شهروندان شده و با تهدید چاقو به کودکان ۵ تا ۱۳ ساله تعرض کرده و پس از بستن دست و پای کودکان با ارتکاب سرقت متواری شده بود.

دوات آنلاین-مرد شیطان صفت که به اتهام تعرض به ۰ا زن و کودک در بازداشت به سر می برد به اتهام قتل یکی از قربانیان پرونده سیاهش مورد بازجویی قرار گرفت.

 

به گزارش جوان، متهم ۳۲ساله که عارف نام دارد از هفتم دی سال قبل تحت تعقیب کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

آن روز زوج جوانی به مأموران پلیس خبر دادند مردی فر بیکار در نبود آنها وارد خانه شان شده و به دختربچه هشت سالشان تعرض کرده و ۲۰میلیون تومان پول و طلاهایشان را هم سرقت کرده است.

 

کودک خردسال در شرح ماجرا گفت: پدر و مادرم برای انجام کاری از خانه بیرون رفته بودند و من به تنهایی داشتم در خانه مان بازی می کردم که زنگ خانه را زدند، وقتی آیفون را برداشتم مردی سوال کرد آیا پدر و مادرم خانه هستند که گفتم برای کاری بیرون رفته اند. او لحظاتی بعد دوباره زنگ خانه را زد و خودش را از دوستان پدرم معرفی کرد. آن مرد گفت که برای پدرم بسته‌ای پول آورده و خواست در را باز کنم تا پول را داخل آسانسور بگذارد و من آن را بردارم که اعتماد کردم و در را برایش باز کردم، لحظاتی بعد از آپارتمانمان در طبقه پنجم خارج شدم و منتظر رسیدن آسانسور بودم که ناگهان در باز شد و مردی چاقو به دست خارج شد. او با تهدید من را به داخل خانه کشاند.

 

در حالی که تحقیقات پلیس برای بازداشت متهم در جریان بود شکایت‌های مشابهی از مناطق دیگر شهر از جمله خانی آباد، نازی آباد، منیریه، فلاح و مولوی به پلیس گزارش شد.

 

بررسی شکایت ها حکایت از این داشت که مرد شیطان صفت با طرح همان نقشه وارد خانه شهروندان شده و با تهدید چاقو به کودکان ۵ تا ۱۳ ساله تعرض کرده و پس از بستن دست و پای کودکان با ارتکاب سرقت متواری شده است.

 

تحقیقات گام به گام پلیس در این باره جریان داشت تا اینکه خبر رسید، متهم، دو زن ۲۵ و ۳۰ساله را هم هدف نیت شوم خود قرار داده است، در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان با بررسی اطلاعات به دست آمده و مراجعه به بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار موفق شدند هویت متهم را که مردی ۳۲ساله به نام عارف بود، شناسایی کنند.

 

عارف و پدرش هر دو از مجرمان سابقه دار بودند که بارها بازداشت شده و به زندان افتاده بودند. در بررسی سوابق عارف مشخص شد که او از سال ۱۳۸۰ بیش از ۱۵ بار به اتهام ارتکاب جرائم مختلف مثل سرقت، مزاحمت نوامیس، شرب خمر، اخلال در نظم عمومی، تهدید و فحاشی، آزار و اذیت، نگهداری و مصرف شیشه، تخریب اماکن عمومی، ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد دستگیر و روانه زندان شده و آخرین بار چند ماه قبل از زندان آزاد شده بود.

 

تحقیقات همچنین نشان داد که پدر عارف مدتی قبل در جریان تعقیب و گریز با پلیس هدف گلوله قرار گرفته و به هلاکت رسیده است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مخفیگاه عارف در جوادیه راه آهن شناسایی و ساعت ۲۲ شامگاه ۱۲ دی ماه سال گذشته بازداشت شد.

 

ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی از اموال سرقتی شاکیان را کشف کردند. او وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت که از مدتها قبل به مصرف شیشه اعتیاد پیدا کرده است. متهم ادامه داد: از مدتی قبل تصمیم گرفتم به این شیوه به کودکان تعرض کرده و از خانه هایشان سرقت کنم برای این کار برای مدتی ساختمان های مسکونی را تحت نظر می گرفتم و زمانی که مطمئن میشدم والدین کودکان خانه را ترک کرده‌اند نقشه‌ام را عملی می کردم که بازداشت شدم.

 

متهم در بازجویی های بعدی اعتراف کرد که در جریان سرقت از خانه زنی تنها او را مجروح کرده است. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت مشخص شد که زن جوان به علت شدت جراحت به بیمارستان منتقل شده و به کما رفته است. عارف در شرح ماجرا گفت: روز حادثه برای ارتکاب جرم وارد خانه زن تنها شدم. در حالی که قصد تعرض به او را داشتم با هم درگیر شدیم که هلش دادم و سرش به دیوار برخورد کرد و روی زمین افتاد. بعد از آن من اموالش را سرقت و فرار کردم.

 

بررسی های بعدی پلیس در جریان بود که از بیمارستان خبر رسید زن جوان به علت شدت جراحت فوت شده است،

 

بنابراین پای مرد شیطان صفت به یک پرونده قتل هم باز شد متهم چند روز قبل برای تحقیق به شعبه دهم دادسرای امور جنایی منتقل شد و از سوی بازپرس دشتبان مورد تحقیق قرار گرفت.

 

او اتهام خودش را انکار کرد و گفت اصلا در محل حادثه حاضر نشده بود. بازپرس اما فیلم ورود عارف به ساختمان و ارتکاب جنایت از سوی او را به متهم نشان داد که وی مقابل قاضی سکوت کرد. به دستور بازپرس تحقیقات برای کشف جرائم پیشتر در اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سعد 1398/07/21
تا حکم صادر نشه زندانی میمونه
ناشناس 1398/07/20
ماشالله کلسیون جرم بوده و قاضی محترم هم فقط زندانیش میکرده

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.