2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تمام حاشیه‌های زندگی مهدی سلوکی

تمام حاشیه‌های زندگی مهدی سلوکی

اگر حاشیه‌های زندگی را به معنی واقعی آن درنظر بگیریم و برایش جنبه منفی نبافیم می‌توان گفت زندگی مهدی سلوکی حاشیه‌های زیادی داشته و دارد.

دوات آنلاین-مهدی سلوکی از روزی که با سریال نرگس به شهرت رسید تا کنون که در سریال ستایش نقش محمد را بازی می‌کند همیشه بازیگری محبوب و کم حاشیه بوده اما اگر حاشیه‌های زندگی را به معنی واقعی آن درنظر بگیریم و برایش جنبه منفی نبافیم می‌توان گفت زندگی مهدی سلوکی حاشیه‌های زیادی داشته و دارد.

 

مهدی سلوکی که بازیگری اصفهانی است روز 14 خرداد سال 1361 به دنیا آمده و از نوجوانی عاشق بازیگری بوده و مسیرش را در این راه ادامه داده است.

 

در واقع می‌توان گفت بازیگری یکی از اصل‌های زندگی مهدی سلوکی است همان طور که برای این هنرمند خانواده و به‌ویژه همسرش اصل مهم دیگری محسوب می‌شود.

 

اما حاشیه‌های زندگی مهدی سلوکی اینها هستند:

 

مهدی سلوکی از آن جوانانی است که عشق رانندگی دارد آن هم نه رانندگی ساده و معمولی بلکه راندن در سرعت بالا از علاقه‌مندی‌های او است.

 

او همچنین از آن عشق فوتبال‌ها است که دو تیم پرسپولیس و رئال مادرید و البته تیم ملی برزیل را خیلی دوست دارد و اتفاقا یک دوست فوتبالی صمیمی هم دارد. منظور علی انصاریان است.

 

سفر یکی دیگر از علاقه‌های مهدی سلوکی است. او در میان تمام شهرهای ایران شیراز و شهرهای شمالی را بیشتر از همه می‌پسندد.

 

یکی دیگر از کارهای حاشیه‌ای که مهدی سلوکی در زندگی‌اش انجام می‌دهد بدن سازی است و به این ورزش علاقه زیادی دارد.

 

البته موضوع به همین جا ختم نمی‌شود. مهدی سلوکی خط خیلی خوبی دارد و در واقع به هنر خطاطی مسلط است. باید یادآوری کرد خطاطی در خانواده سلوکی به نوعی ارثی محسوب می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.