2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آیا حشمت فردوس در سریال ستایش با خانم بزرگ ازدواج می‌کند

آیا حشمت فردوس در سریال ستایش با خانم بزرگ ازدواج می‌کند

حشمت فردوس سال‌ها قبل همسرش را از دست داده و اگرچه هنوز با یاد او زندگی می‌کند اما احساس تنهایی هم آزارش می‌دهد. خانم بزرگ نیز سال‌ها است تنها است.

دوات آنلاین-حشمت فردوس در سریال ستایش تمام تلاشش را به کار گرفته است تا زندگی‌اش را یک بار دیگر بسازد. او در این مسیر با یک باغدار رامسری آشنا شده که با بقیه باغداران فرق دارد. او زنی معروف به خانم بزرگ با بازی اکرم محمدی است که شوهرش فوت شده است.

 

حشمت فردوس سال‌ها قبل همسرش را از دست داده و اگرچه هنوز با یاد او زندگی می‌کند اما احساس تنهایی هم آزارش می‌دهد. خانم بزرگ نیز سال‌ها است تنها است. این دو از همان ابتدای کار با هم کشمکش پیدا کردند. حشمت قصد داشت پرتقال‌های خانم بزرگ را بخرد و خانم بزرگ که اول فروشنده نبود با شنیدن حرف‌های حشمت راضی به فروش شد.

 

خانم بزرگ در بخشی از سریال وقتی حشمت فردوس از او برای فروش پرتقال جواب بله یا خیر می‌خواهد خطاب به او می‌گوید مگر او به خواستگاری آمده است و بلافاصله تاکید می‌کند اگر موضوع خواستگاری بود در جا جواب منفی می‌داد.

 

این حرف خانم بزرگ به حشمت فردوس برمی‌خورد و از او می‌پرسد مگر چه عیب و ایرادی دارد. همین دیالوگ می‌تواند زمینه‌ساز گفت‌وگوهای بعدی آنها درباره زندگی خصوصی‌شان باشد و عشقی به تدریج میان آنها شکل بگیرد.

 

در واقع احتمال دارد نویسنده سریال این مقدمه چینی را به این دلیل انجام داده باشد که حشمت فردوس و خانم بزرگ در آخر سریال ستایش 3 با هم ازدواج کنند اما حتی اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد به سادگی نخواهد بود و   باید شاهد کشمکش‌های زیاد این دو نفر باشیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.