2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
همسرکشی به‌دلیل عشق به برادر شوهر

همسرکشی به‌دلیل عشق به برادر شوهر

متهم فقط 20 روز بعد از ازدواج شوهرش را به قتل رساند.

دوات آنلاین-عروس 20 روزه که به خاطر عشق به برادرشوهر ، همسرش را به قتل رسانده‌ بود به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن جوان بعد از قتل متواری شده‌ بود اما توسط خانواده‌اش به ماموران پلیس بازگردانده شدند.

 

زنی سال 96 در حالی که فقط 20 روز از عروسی اش می‌گذشت، به ماموران خبر داد شوهرش در خانه کشته شده‌است این زن مدعی شد بعد از اینکه برای خرید از خانه بیرون رفت و دوباره برگشت جسد شوهرش را در خانه دید از آنجایی که این زن با خانواده شوهرش زندگی می‌کرد آنها هم تایید کردند که عروس برای خرید از خانه بیرون رفته‌‌ بود و  زمان قتل در خانه نبود.

 

بررسی‌های بیشتر ماموران نشان داد که مقتول به دست یک آشنا کشته‌ شده‌ است و قاتل قطعا فردی است که در آن خانه ساکن است.

 

چند روز بعد از این حادثه عروس خانواده به طور ناگهانی به کشورش افغانستان برگشت. همین امر باعث شد تا ظن ماموران نسبت به عروس بیشتر شود. آنها بعد از بررسی‌های بیشتر متوجه شدند نازگل -عروس جوان - قبل از این‌که عروسی کند و به خانه شوهرش برود در افغانستان زندگی می‌کرد‌. او با توافق خانواده‌ها به عقد شیرعلی درآمده و سپس به شوهرش در ایران پیوسته است.

 

نکته مهمی که ماموران متوجه شدند این بود که این زن در همان 20 روز زندگی مشترک عاشق برادرشوهرش به نام شیرمحمد که از شیرعلی کوچکتر بود، شده و با او در ارتباط بوده‌ است. از آنجایی که آنها در یک خانه زندگی می‌کردند ارتباط میان‌شان بسیار نزدیک بود.

 

پلیس با بازجویی از خواهر نازگل که در ایران زندگی می‌کرد متوجه شد این زن توسط خانواده‌اش به افغانستان فرستاده شده‌ است. خواهر نازگل گفت: یک روز بعد از حادثه شیرمحمد برادر شیرعلی خواهرم را به خانه ما آورد و گفت بهتر است او را از ایران خارج کنیم آنجا بود که فهمیدیم خواهرم در قتل شوهرش دست داشته‌است. راستش من اصلا نمی‌دانستم دقیقا او چه کرده‌است اما او را به افغانستان فرستادیم.

 

این زن به ماموران قول داد خواهرش را دوباره به ایران بازگرداند. مدتی بعد نازگل به ایران بازگشت و توسط ماموران بازداشت شد. او به دست داشتن در قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: بعد از اینکه به ایران آمدم با شیرعلی عروسی کردم و متوجه شدم او اعتیاد دارد. شوهرم خیلی مرد بداخلاقی بود. از همان روز اولی که با او ازدواج کردم کتکم می‌زد و آزارم می‌داد. چون شوهرم را دوست نداشتم و از او کتک هم خورده بودم به سمت شیرمحمد کشیده‌ شدم و رابطه ما نزدیک شد. شیرمحمد هم به خاطر اینکه شوهرم مرا کتک می‌زد به من دلداری می‌داد و اینطور شد که رابطه ما نزدیک شد و ما تصمیم گرفتیم با هم باشیم.

 

متهم به قتل ادامه داد: شیرمحمد گفت اگر تصمیم به قتل برادرش بگیرم او هم کمکم می‌کند. او مقداری داروی خواب‌آور به من داد. روز حادثه وقتی که  شوهرم از سرکار آمد مقداری داروی خواب‌آور در چای او ریختم و شوهرم به خواب عمیقی فرو رفت. سپس با چکش به سرش زدم بعد به شیرمحمد خبر دادم و او هم چند ضربه به سر برادرش زد و بعد هم به بهانه خرید از خانه بیرون رفتم تا کسی متوجه نشود.

 

با اعترافات این زن شیرمحمد هم بازداشت شد. او گفت: من برادرم را نکشتم و این زن دروغ می‌گوید او بعد از قتل به من گفت چه اتفاقی افتاده و من هم چون می‌خواستم کمکش کنم به خواهرش گفتم بهتر است نازگل را از ایران خارج کنند چون برادرم او را کتک می‌زد من دلم برایش می‌سوخت.

 

با تکمیل تحقیقات و قبل از اینکه کیفرخواست علیه متهمان صادر شود اولیای‌دم تصمیم به گذشت گرفتند. بنابراین کیفرخواست با شکایت دادستان در خصوص جنبه عمومی جرم به دادگاه ارسال شد و متهمان به زودی در دادگاه پای میز محاکمه می‌روند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.