2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
طلاق به‌خاطر مقایسه زن با دختران فامیل

طلاق به‌خاطر مقایسه زن با دختران فامیل

زن جوان در دادگاه خانواده: خسته شدم از بس شوهرم مرا با دیگران مقایسه كرد. دیگر از تمام دخترها و زن‌های فامیل بدم می‌آید.

دوات آنلاین-حمیده و داریوش پنج سال بیشتر نتوانستند كنار هم زندگی كنند. حمیده از رفتارهای شوهرش خسته شده بود و بعد از پنج سال سكوتش را شكست. هرچه در این سال‌ها تحمل كرده بود را گفت و در نهایت زندگی این زوج جوان به دادگاه خانواده تهران كشیده شد.

 

وقتی این زوج در مقابل قاضی دادگاه خانواده قرار گرفتند، قاضی علت دادخواست جدایی را پرسید. زن جوان بلافاصله رشته كلام را در دست گرفت و در این باره گفت: پنج سال است كه دارم تحمل می‌كنم و در این مدت مدام از سوی شوهرم تحقیر می‌شوم و حرفی نمی‌زنم.

 

داریوش فكر می‌كند از بهترین خانواده به دنیا آمده و همه اعضای فامیلش برترین آدم‌های روی زمین هستند. همیشه مرا با آنها مقایسه می‌كند. از همان روزهای اول این اخلاق را داشت.

 

حتی اخلاق و رفتار و صحبت‌هایم را هم با آنها مقایسه می‌كند. هرچه می‌گویم، می‌گوید چرا مثل فلانی نیستی. در این مدت سعی كردم تحمل كنم و حرفی نزنم. البته چند بار سر همین موضوع با او دعوایم شد و گفتم چرا مرا تحقیر می‌كنی. اما همچنان با غرور درباره خانواده اش با من حرف می‌زد. پنج سال است، دارم تحمل می‌كنم و تحقیر می‌شوم. تصور می‌كنم شوهرم مرا قبول ندارد و حتی باعث خجالت و سرافكندگی او در مقابل خانواده اش هستم.

 

خسته شدم از بس مرا با دیگران مقایسه كرد. دیگر از تمام دخترها و زن‌های فامیل بدم می‌آید.

 

خیلی وقت است كه حتی به مهمانی‌هایشان هم نمی‌روم. تا این‌كه چند وقت پیش داریوش باز هم شروع كرد به مقایسه من با دختران فامیلش؛ دیگر طاقت نیاوردم. حتی به یك جر و بحث كوتاه هم اكتفا نكردم. هرچه در این سال‌ها در دلم بود را گفتم و تصمیم گرفتم برای همیشه از شوهرم جدا شوم.

 

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من فقط می‌خواستم همسرم خوب لباس بپوشد و همیشه بهترین باشد. چون می‌دانستم اعضای فامیل و بستگان ما چقدر به این طور مسائل اهمیت می‌دهند، دلم می‌خواست همسرم از همه سر باشد.

 

دوست داشتم وقتی به مهمانی‌های بستگانم می‌رویم، همسرم بدرخشد و كسی در موردش حرف بدی نزند. چون بستگانم را می‌شناختم. برای همین به او می‌گفتم خوب بپوش و خوب رفتار كن. حرف بدی هم نمی‌زدم.

 

فقط روی این مساله حساس بودم و حمیده هم از روز اول این موضوع را می‌دانست. اما چند وقت پیش چنان جنجالی به پا كرد كه شوكه شدم و من هم تصمیم گرفتم برای همیشه از او جدا شوم.

 

در پایان نیز قاضی سعی كرد این زوج را از جدایی منصرف كند، ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موكول كرد و از این زوج خواست با یك مشاور خانواده مشورت كنند.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.