2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
تجاوز، پایان عشق اینترنتی یک دختر

تجاوز، پایان عشق اینترنتی یک دختر

اسیر وسوسه شیطانی شد و مرا آزار داد. چون اعتراض کردم مرا کتک زد و تهدیدم کرد در این باره به کسی حرفی نزنم.

دوات آنلاین-عشق‌ اینترنتی و آشنایی در فضای مجازی اگر نه همیشه در 99 درصد مواقع عاقبتی تلخ و شوم دارد. نمونه آن دختری است که در پی یک ارتباط اینترنتی به مردی دل بست و وقتی برای ملاقات او به یک گاوداری رفت مورد تعرض قرار گرفت.

 

سرنوشت شوم

شانزدهم اسفند سال ۹۷  دختر ۲۹ ساله ای به نام سیما درحالی که آشفته و گریان بود خود را به پلیس آگاهی پاکدشت  رساند و پرده از سرنوشت شوم خود برداشت.  این دختر درحالی که اشک می ریخت و به لکنت افتاده بود از یک مرد جوان که وی را آزار داده بود شکایت کرد. 

 

سمیرا  گفت: از مدت ها پیش برای فرار از تنهایی در فضای مجازی به دنبال یک مرد با اخلاق می گشتم  تا شاید آینده ام را با او گره بزنم. وی ادامه داد: پس از جست و جوهای بسیار به تازگی در فضای مجازی با  پسرجوانی به نام افشین آشنا شده بودم.  این مرد خودش را خیلی مودب نشان داد و حرف های عاشقانه پر از احترام داشت. خیلی مشتاق بودم این مرد را از نزدیک ببینم و طوری رفتار کردم که افشین متوجه این مورد شد او هم خیلی اشتیاق نشان داد تا این که قرار شد با هم دیداری داشته باشیم.

 

سمیرا با گریه گفت: اصلا به افشین شک نداشتم تصورم این بود می توانیم آینده خوبی داشته باشیم. او خیلی خوب حرف می زد و پیشنهاد داد برای صحبت کردن درباره ازدواج به محل کارش در گاوداری بروم. تصورم این بود در گاوداری کارمندان زیادی هستند و پذیرفتم. او من را به  گاوداری در بیابان‌های پاکدشت کشاند، هیچ کس نبود  و می ترسیدم. آن جا بود که چهره شیطانی افشین را دیدم او تقاضای شومی داشت خواستم من را به شهر برگرداند اما او با خشونت زیاد    من را کتک زد و بی اعتنا به التماس هایم من را تسلیم نیت شوم خود کرد بعد با بی احترامی من را رها کرد و رفت.

 

تایید پزشکی

 با شکایت سمیرا، این دختر با دستور قضایی  به پزشکی قانونی معرفی شد  و وقتی  پزشکی قانونی آزار و اذیت و ضرب و جرح وی را تایید کرد پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

 

بازداشت مرد شوم

با دستور قضات خیلی سریع ماموران پلیس با راهنمایی های سمیرا دست به کار شدند و افشین را به دام انداختند.

 

در دادگاه

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز به ریاست قاضی تولیت برگزار شد دختر جوان به تشریح شکایتش پرداخت و گفت : ابتدا قرار بود من و افشین همدیگر را در یک رستوران با هم ملاقات کنیم اما  چون صاحب گاوداری بود ادعا کرد کاری برایش پیش آمده است و از من خواست تا  به گاوداری بروم.وقتی به آن جا رفتم اسیر وسوسه شیطانی شد و مرا آزار داد. چون اعتراض کردم مرا کتک زد و تهدیدم کرد در این باره به کسی حرفی نزنم من از او شکایت دارم. 

 

سپس افشین به دفاع  پرداخت و گفت : من سمیرا را آزار ندادم و او خودش برای صحبت کردن درباره ازدواج پیش من آمد. اما چون فهمیده من صاحب گاوداری و پولدار هستم به دروغ چنین موضوعی را علیه من مطرح کرده تا از من اخاذی کند.او حتی پیشنهاد داده تا پول میلیونی به او بپردازم تا اعلام گذشت کند.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.