2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نقشه زن دوم برای هووی بی‌خبر

نقشه زن دوم برای هووی بی‌خبر

همسر دوم مرد تصمیم می گیرد به صورت ناشناس سر به سر هوویش بگذارد تا شاید با این کار او را از میدان خارج کند.

دوات آنلاین-مرد پنهان کاری که دور از چشم همسر اولش دوباره ازدواج کرده بود با شیطنت همسر دومش در مخمصه افتاد.

 

بر اساس اظهارات این مرد، ماجرا از این قرار است که او بعد از ازدواج دومش یک سیم کارت در اختیار زن دومش قرار می دهد تا از این طریق با او در تماس باشد. همسر دوم مرد بعد از مدتی تصمیم می گیرد به صورت ناشناس سر به سر هوویش بگذارد تا شاید با این کار او را از میدان خارج کند.

 

زن، سیم کارت را در اختیار یک فرد غریبه می گذارد و از او می خواهد هر چند وقت یک بار به صورت ناشناس فقط خواسته های او را تلفنی به هوویش انتقال دهد و او را آشفته کند. زن حیله گر ابتدا با کشیدن حرف از زیر زبان شوهرش، متوجه اتفاقات رخ داده بین همسر و هوویش می شود و بعد از آن از طریق شخص ناشناس آن ها را به گوش هوویش می رساند و او را هر بار شگفت زده می کند.

 

همسر اول مرد شوکه می شود که چگونه حرف های خصوصی رد و بدل شده بین او و شوهرش سر از جای دیگری درمی آورد. با تکرار این ماجرا زن اول اعتراض می کند و از شوهرش می خواهد پشت صحنه این اتفاقات و مزاحمت ها را هر چه زودتر روشن کند. شوهر بی خبر از همه جا پیگیر حل معما می شود. همسر دوم دست برنمی دارد و مدام از طریق فرد ناشناس برای هوویش مزاحمت ایجاد می کند تا این که کاسه صبر هوویش لبریز می شود و از شوهرش می خواهد شکایت کند. مرد که انتظار نداشت از سوی همسر دومش چنین رودستی بخورد از پلیس کمک می خواهد و خیلی زود پاسخ معما را می یابد و از شدت تعجب میخکوب می شود.

 

او  وقتی می بیند همسر دومش پشت این قضایاست برای لو نرفتن راز ازدواج دومش نقشه عجیبی می کشد. او با حیله از زن اولش می خواهد به خاطر اتلاف وقت و این که بیش از آن زندگی مشترک شان درگیر این ماجرا نشود از شکایتش منصرف شود چون حوصله رفت و آمد به دادگاه و کلانتری را ندارد. همسر اول که به تغییر عقیده ناگهانی شوهرش مشکوک می شود، درخواست او را رد می کند و راهی دادگاه و خیلی زود دست شوهرش رو و جنگ و جدل بین آن ها آغاز می شود.

 

زن اول که از این ماجرا شوکه شده بود علاوه بر شکایت از همسر و هووی مزاحمش، مهریه اش را اجرا می گذارد تا شوهرش تاوان کارش را پس بدهد. مرد پشیمان می گوید: کاش طمع نمی کردم و دست به تجدید فراش نمی زدم تا این گونه در مخمصه گرفتار نشوم و آبرو و اعتبارم نزد همه به ویژه همسر اولم نرود.   

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.