2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پیش بینی میلاد میداودی از دربی: مساوی می‌شود

پیش بینی میلاد میداودی از دربی: مساوی می‌شود

در مورد این دربی واقعاً نمی‌دانم چه بگویم چون تا الان هر 2 تیم بازی‌های خوبی انجام ندادند و نمی‌شود پیش‌بینی کرد چه می‌شود. فقط امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران از بازی لذت ببرند.

دوات آنلاین-میلاد میداودی از آن استقلالی‌های دوآتشه است که حتی اگر نخواهد برای پرسپولیسی‌ها کری بخواند اما باز هم حرف‌هایی می‌زند که از کری سنگین‌تر است.

ایران ورزشی نوشت:میداودی که سابقه گل زدن در دربی را دارد، اگرچه دوست ندارد در مورد آن بازی صحبت کند اما هنوز به گل 40 متری‌اش در اهواز به پرسپولیس افتخار می‌کند و معتقد است این گل به راحتی از ذهن خیلی از هواداران پاک نمی‌شود. مهاجم سابق استقلال با وجود اینکه این روزها در کادر فنی تیم شهرداری بم حضور دارد و تمرکزش روی آن تیم است اما همچنان برای دربی استرس دارد و می‌گوید دوست دارد هر اتفاقی که می‌افتد در پایان هواداران استقلال خوشحال باشند.

 

*دربی 90 هم رسید و باز هم استرس هواداران پرسپولیس و استقلال زیاد شده.

 در مورد این دربی واقعاً نمی‌دانم چه بگویم چون تا الان هر 2 تیم بازی‌های خوبی انجام ندادند و نمی‌شود پیش‌بینی کرد چه می‌شود. فقط امیدوارم بازی خوبی شود و تماشاگران از بازی لذت ببرند.

 

*معمولاً تیمی که نتایج ضعیف‌تری گرفته، استرس کمتری داشته و بهتر بازی کرده. فکر می‌کنی این بازی هم چنین شرایطی به وجود بیاید.

 بله، معمولاً تیمی که نتایج خوبی نگرفته، راحت‌تر بازی کرده اما این بازی به نظرم شرایط متفاوتی دارد. نمی‌دانم چرا اما کلاً حس خوبی به این بازی ندارم. از اول فصل هم شرایط 2 تیم خوب نبود و نمی‌شود گفت کدام تیم بهتر و کدام تیم ضعیف‌تر بوده. در کل، هر دربی با همه بازی‌ها و حتی با دربی‌های قبل فرق دارد و همه چیز در همان روز بازی مشخص می‌شود. فقط امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید.

 

*در چند سال اخیر که بازی‌های خوبی ندیدیم.

 بله، واقعاً در چند سال اخیر بازی‌های خوبی انجام نشده. شاید زمان ما خیلی خوب بوده و شرایط بهتر پیش رفت اما در 3، ‌4 سال اخیر دربی دلچسبی ندیدیم. شاید نتایج متفاوت بوده اما بازی‌های خوبی از 2 تیم ندیدیم.

 

*البته چون سرمربی هر 2 تیم خارجی هستند و تازه به فوتبال ایران آمده‌اند، شاید  استرس زیادی نداشته باشند و بازی بهتری رقم بخورد.

 بله، شاید دربی بهتری باشد اما قبلاً هم مربیان خارجی بودند و دربی زیبا نبود. نمی‌دانم چرا شرایط 2 تیم اینطور است. تا همین چندی پیش اینقدر از این مربیان تعریف کردند که منتظر یک اتفاق یا تاکتیک عجیب و غریب بودیم اما در 3، 4 بازی که گذشته هیچ‌کدام از 2 تیم کار خاصی نکردند و تاکتیک متفاوتی نداشتند. در واقع بازی‌های 2 تیم طوری نبوده که بگوییم کار عجیب و غریبی انجام دادند و مورد تمجید قرار گرفتند.

 

*خب، خیلی‌ها می‌گویند با 3، 4 بازی نمی‌شود در مورد یک مربی جدید نظر داد و شاید الان زود باشد.

 شاید مربیان جدید باشند اما بازیکنان که همان بازیکنان قبلی هستند. ما تا الان همان بازی‌های قبلی را از این بازیکنان ندیدیم یعنی حتی بازی‌های خودشان را انجام نمی‌دهند. پس شاید در 3، 4 هفته نشود متوجه شد که مربی چه کاره است اما بازیکنان که همان بازیکنان پارسال هستند و انتظار می‌رود حداقل آنها مثل پارسال باشند.

 

*شاید یکسری بازیکن مثل پارسال نباشند اما بازیکنانی هم هستند که بهتر از پارسال کار می‌کنند، مثل مهدی قائدی...

 دقیقاً. دلیل این مسأله هم شاید این باشد که بیشتر از پارسال بازی می‌کند ولی اکثر بازیکنان نسبت به پارسال ضعیف‌تر کار می‌کنند. شاید چون اول فصل است اینطور باشد و هنوز با سرمربیان جدید هماهنگ نشده‌اند. به هر حال مربیان تفکرات متفاوتی با هم دارند که برای هماهنگی با بازیکنان، نیاز به زمان است. امیدوارم سیر صعودی استقلال از همین دربی شروع شود و هفته‌های بعد هم نتایج درخشانی بگیرد. همیشه وقتی 2 تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و بهتر کار می‌کنند، شرایط لیگ هم بهتر می‌شود. البته درست است که تیم‌های دیگری مثل سپاهان، شهر خودرو، تراکتور و حتی فولاد خوزستان این فصل شرایط خوبی دارند اما درخشش استقلال و پرسپولیس، جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند.

 

*جای کدام بازیکن در این دربی خالی است؟

 اگر بخواهم بگویم جای کدام بازیکن خالی است باید یک لیست بلند بگیرم چون خیلی‌ها می‌توانستند در تیم باشند اما به خاطر سوءمدیریت یا مسائل دیگر از استقلال جدا شدند. فکر می‌کنم جای بازیکنانی مثل تیام، جباروف و پاتوسی در این دربی خالی است. مخصوصاً این فصل که شرایط تغییر کرده. به هر حال این بازیکنان به شکل عجیبی از تیم جدا شدند و معلوم نیست چه اتفاقاتی افتاد که آنها رفتند. فقط امیدوارم دربی 90 جوری باشد که بعد از آن، نگوییم جای کدام بازیکن خالی بود.

 

 *برای پرسپولیسی‌ها کری هم می‌خوانی؟

 من کری‌هایم را قبلاً در زمین خواندم.

 

*شما کلاً در یک دربی گل زدی که آن هم به شکل عجیبی تمام شد و استقلال 3 بر 2 باخت.

 من قبل از آن هم گل‌های خوبی به پرسپولیس زدم. مثل زمانی که اهواز بودم و در دقیقه 93 از فاصله 40 متری به پرسپولیس گل زدم.

 

*دربی 90 را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟

 با شرایطی که من از 2 تیم دیدم، فکر می‌کنم مساوی شود.

 

*مساوی بدون گل یا با گل؟

 فکر نمی‌کنم 2 تیم موقعیت زیادی به دست بیاورند که گل بزنند. احتمالاً بازی بدون گل تمام شود.

 

*اما در 3 هفته قبل سیدحسین حسینی در همه بازی‌ها گل خورده.

 درست است اما این بازی متفاوت است و به امید خدا می‌بریم. شرایط بازی سخت است اما دوست دارم ببریم و مطمئنم بچه‌ها برای این اتفاق تلاش زیادی می‌کنند.

 

*بازی را کجا و چطور می‌بینی؟

 من الان بم هستم و احتمالاً با سیاوش اکبرپور و حنیف عمران‌زاده بازی را می‌بینم.

 

*پس همه استقلالی هستید و خیال‌تان راحت است کسی برایتان کری نمی‌خواند.

 بله، خدا را شکر شرایط تماشای بازی خوب است و ان‌شا‌ء‌الله نتیجه طوری رقم بخورد که در آخر ما خوشحال باشیم.

 

*فکر می‌کنی بعد از بازی بتوانی با پدرت صحبت کنی؟

 حتماً زنگ می‌زنم و برایش کری می‌خوانم. امیدوارم هر اتفاقی بیفتد نتیجه به سود استقلال رقم بخورد (می‌خندد). پدرم اگر از نتیجه راضی نباشد نه جواب تلفن را می‌دهد و نه زنگ می‌زند اما من حتماً زنگ می‌زنم.

 

*شاید هم نتیجه طوری رقم بخورد که پدرتان به شما زنگ بزند؟

 فکر نمی‌کنم.

 

*فکر می‌کنی کدام بازیکن از استقلال می‌تواند ستاره این بازی شود؟

 نمی‌دانم، شاید مهدی قائدی. البته اگر فرشید اسماعیلی به این بازی می‌رسید، شاید او ستاره می‌شد چون انگیزه زیادی برای جبران پنالتی دربی قبل دارد. وریا هم که همیشه خوب است.

 

*از پرسپولیس کدام بازیکن می‌تواند ستاره شود؟

 مهدی ترابی خیلی انگیزه دارد و در بازی‌های قبلی خیلی خوب بود. شنیدم سیدجلال حسینی مصدوم است و نمی‌رسد که فکر می‌کنم نبود او به عنوان بزرگتر تیم می‌تواند به ضرر پرسپولیس باشد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.