2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مهناز افشار خداحافظی کرد

مهناز افشار خداحافظی کرد

مهناز افشار در صفحه خود در توییتر نوشت: تصمیم گرفتم صدای هیچ دردی از جامعه و انسانی نباشم .

دوات آنلاین-مهناز افشار که اظهارنظراتش در زمینه‌های مختلف همیشه با واکنش‌های زیادی مواجه می‌شود ظاهرا تصمیم گرفته دیگر در هیچ زمین اظهارنظر نکند و به همین دلیل در یک توییت خداحافظی کرده است.

 

مهناز افشار در صفحه خود در توییتر نوشت: تصمیم گرفتم صدای هیچ دردی از جامعه و انسانی نباشم و فقط به خودم و زندگی‌م برسم مثل خیلی‌ها تا اطللاع ثانوی خدا نگهدار.

 

او همچنین نوشت: و منو ببخشید که باید اعتراف کنم خسته شدم. دم رفقای خوبی که پیدا کردم گرم و همچنان دوستشون دارم و دم اونایی هم که هر چی خواستم گفتن و زدن هم گرم. اینم بدونن گاهی باید خودت نباشی و شبیه بقیه بشی که شاید بیشتر قدر خودت رو بدونی. ارداتمند مهناز.

 

مهناز افشار در حالی این توییت را نوشته که اخیرا بحث درباره اظهارنظر سلبریتی ها در حوزه‌های مختلف بالا گرفته و بسیاری عقیده دارند افراد مشهور نباید در حوزه‌هایی که در آن تخصص ندارند وارد شوند. از طرفی عده‌ای دیگر هم معتقد هستند این افراد مانند هر شهروند دیگری حق دارند نظرات خود را درباره مسایل مختلف مطرح کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/07/01
خدا رو شککککککککر😊😊
ناشناس 1398/06/31
از اولم کسی ازشما نظر نخواسته بود امیدوارم سر حرفت بمونی
ناشناس 1398/06/31
احسنت بالاخره سر عقل اومدی
ناشناس 1398/06/31
بهتر که رفت
ناشناس 1398/06/31
دوست عزیز.. بهتره حواسشون ب نظر دادنشون باشه چون اگر من نوعی ک کسی منو نمیشناسه حرف بزنه... زیاد نمیتونه یه جامعه رو تحت تاثیر قراربده.. اما یه سلبریتی اینجور نیس... خیلیا تحت تاثیر حرفشون قرار میگیرند.. و وای ب روزی ک اشتباه کرده باشه...
سلام 1398/06/31
خدا رو شکر
ناشناس 1398/06/30
من هنوز نمیدونم چرا نباید سلبریتی ها نظر بدن اونا هم عضوی از جامعه اند و میتونن مثل هر انسان دیگه ای درباره مسائل اجتماعی و سیاسی و عقیدتی نظر بدن به نظر من اگه سلبریتی ها خاموش بشوند اونوقت جایی برای نظر دادن اکثریت جامعه نمیمونه
ناشناس 1398/06/30
خوب کاری میکنی بچسب به بچه داریت وزندگیت آخیششششش
معصومعه 1398/06/30
اگر چه نوع نوشتن ورفتن ایشون هم خودش پراز کلمات عجیب وغریب است اما خوب شاید یک کم به مغزشون استراحت بدن که اینهمه بی جهت کار نکنه یک جوری انشاءالله خودشونو مهار کنن که دردسر برای دیگران نسازن ،
ناشناس 1398/06/30
فکر خیلی خوبیه .البته اگه بتونی بهش عمل کنی .

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.