2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پیش بینی دین محمدی از دربی: مساوی می‌شود

پیش بینی دین محمدی از دربی: مساوی می‌شود

استقلال شرایط خوبی ندارد و پرسپولیس به مراتب شرایطش بهتر از استقلال است اما به شخصه امیدوار هستم که اگر حتی این بازی مساوی هم می‌شود، مساوی پرگلی را شاهد باشیم.

دوات آنلاین-استقلال با کسب دو امتیاز از سه بازی شرایط حساسی را در لیگ برتر دارد، به همین دلیل است که این روزها پیشکسوتان و هواداران این تیم نگران بازی دربی هستند. شرایط این روزهای استقلال به‌گونه‌ای است که اکثر فوتبالی‌ها تیم پرسپولیس را از پیش برنده شده می‌دانند.

 

ایران ورزشی نوشت: اتفاقی که اگر بیفتد، استقلال دچار بحران بزرگی خواهد شد و بازیکنان استقلال باید بدانند این بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد. برد در دربی 90 می‌تواند آنها را برای ادامه فصل بیمه کند. سیروس دین‌محمدی هم به‌عنوان پیشکسوت استقلال چنین نظری را دارد اما به دلیل شرایط استقلال همان نگرانی را دارد که پیشکسوتان دیگر این تیم دارند.

 

*فردا دربی 90 برگزار می‌شود، این در حالی است که استقلال تاکنون در لیگ دو امتیاز کسب کرده و اصلاً شرایط خوبی ندارد.

 بله همینطور است. استقلال شرایط خوبی ندارد و پرسپولیس به مراتب شرایطش بهتر از استقلال است اما به شخصه امیدوار هستم که اگر حتی این بازی مساوی هم می‌شود، مساوی پرگلی را شاهد باشیم و تماشاگران دو تیم از یک بازی زیبا لذت ببرند.

 

*اما آمار نشان می‌دهد که مهاجمان استقلال زهردار نیستند و همین مسأله حداقل باعث می‌شود که تصور مساوی پرگل را از ذهن خود پاک کنیم.

 این را کاملاً قبول دارم. استقلال بعد از تیام مهاجم زهرداری ندارد اما در این بازی تبریزی و قائدی می‌توانند خوب کار کنند و استقلال می‌تواند روی ضربه ایستگاهی یزدانی حساب باز کند. با این تفاسیر اما به قول شما هیچ‌کدام از اینها نمی‌توانند زهردار باشند و حریف را آزار دهند.

 

*خیلی‌ها معتقدند که استقلال بازیکن دربی‌باز ندارد و همین نقطه منفی این تیم است.

 نه دربی‌باز یک چیز خودساخته است و ربطی ندارد. من پیش از این هم گفتم که دربی شرایط خاص خودش رادارد. دیگر مثل قدیم دربی هیجان ندارد و همین باعث کم شدن تنش بازی می‌شود. با این وجود مثل اکثر کارشناسان معتقدم که شانس برد پرسپولیس بیشتر است.

 

*فکر می‌کنید مشکل اصلی استقلال برای نتیجه نگرفتن چیست؟

 اینکه درست بازیکن نگرفتند. استقلال ابتدای فصل یارگیری خوبی نداشت و این معضل الان خودش را نشان می‌دهد.

 

*عملکرد آقای استراماچونی را تاکنون چطور دیدید؟

 تا حالا که اصلاً خوب نبوده است. ما از ایشان انتظار بیشتری داشتیم. فکر می‌کنم تا سه هفته دیگر عیار ایشان کاملاً مشخص می‌شود.

 

*اگر استقلال در دربی باخت عاقلانه است که این مربی کنار گذاشته شود؟

 هیچ مربی را بعد از باخت دربی کنار نگذاشتند بلکه بازی بعد از دربی مهم است. اگر بازی بعد از دربی را هم ببازند می‌روند اما مربی که در دربی برنده شود حتی تا دو سال قراردادش تمدید می‌شود.

 

*پیش‌بینی شما از نتیجه دربی چیست؟

 به نظر من دربی مساوی می‌شود. با اینکه تیم محبوبم استقلال است اما نمی‌توانم از روی احساس حرف بزنم. شرایط سخت است و امکان مساوی زیاد است.

 

*تا به این لحظه در فصل جاری حسینی و مدافعان استقلال عملکرد خوبی نداشته‌اند. خیلی از کارشناسان معتقدند که حسینی به دلیل نداشتن رقیب جدی در این فصل خوب کار نمی‌کند.

 طبیعی است بازیکنی که رقیب نداشته باشد افت می‌کند. من دروازه‌بان دوم استقلال را نمی‌شناسم. این فاصله برای دو دروازه‌بان خوب نیست. این اصلاً خوب نیست که گلر اول به مدیریت بگوید که تیم گلر دوم نمی‌خواهد و برای تیم تصمیم بگیرد. اگر حرف‌هایی که در مورد تعیین تکلیف کردن حسینی برای تیم گفته می‌شود درست باشد، خیلی بد است و چیزی شبیه فاجعه است. در این موارد باید مربی و مدیریت تصمیم بگیرند.

 

*نبود مربی ایرانی در تیم استقلال را چقدر در نتیجه نگرفتن‌های این تیم مؤثر می‌دانید؟

 به نظر خیلی تأثیر دارد. اصلاً یکی از مشکلات اصلی تیم این است که مربی ایرانی در این تیم حضور ندارد. البته پارسال یکسری اتفاقات افتاد که استراماچونی ترسید دستیار ایرانی داشته باشد. به نظرم در این مورد آمار و اطلاعات غلط به استراماچونی دادند و همین باعث شد تا جلوی آمدن مربی ایرانی را در تیم بگیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.