2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
طلاق به‌خاطر نقشه پلید شوهر

طلاق به‌خاطر نقشه پلید شوهر

زن جوان درد کشیده بعد از مداوا و عمل جراحی با مشورت خانواده اش قید زندگی با شوهر بی بند و بارش را می زند و راهی دادگاه خانواده می شود.

دوات آنلاین-طمع ورزی مرد یک خانواده زندگی مشترک شان را به سمت خط پایان و جدایی سوق داد. مرد جوان که به خاطر اعتیاد صنعتی، قصد کلاهبرداری از بیمه را داشت با مقاومت همسرش رو به رو و کارشان به دادگاه کشیده شد. بنا بر اظهارات زن جوان، ماجرا از این قرار است که بعد از ازدواج زوج، مرد جوان به واسطه رفاقت با دوستان ناخلف در دام اعتیاد می افتد و روزگار خود و همسرش را روز به روز سیاه تر می کند.

 

بعد از بیکاری مرد خانواده و همچنین شدت گرفتن اعتیادش هر روز دعوا بین زوج جوان رخ می دهد و او با فروش اسباب خانه هزینه موادش را جور می کند. مرد معتاد به دلیل ارتباط با دوستان ناخلف هر روز پایش را بیشتر از گلیم اش دراز و از زنش درخواست های جدیدی می کند. ابتدا به گفته زن جوان، شوهرش می خواهد او را در کار قاچاق مواد یاری کند اما با مقاومت سخت او مواجه می شود. هر بار که تیر مرد شیشه ای به سنگ می خورد به نوعی روشش را عوض می کند تا شاید به هدف شومش برسد. زندگی کج دار و مریز زوج مدتی با این دست فرمان پیش می رود تا این که روزی به واسطه راهنمایی های شیطانی دوستان نابابش نقشه شومی را اجرا می کند.

 

زن از همه جا بی خبر که مشغول آب و جارو کردن حیاط است ناگهان با ضربه سنگین شوهرش نقش بر زمین می شود. بعد از شکستن بینی و جراحت برداشتن صورت زن، شوهرش از او می خواهد وانمود کند این جراحت و شکستگی ناشی از تصادف است تا با کلاهبرداری از بیمه پول خوبی به جیب بزند. زن جوان که از این ضربه ناگهانی و دردناک شوهرش به خود می پیچد خواسته شوهرش را رد می کند و به خاطر همین کار از خانه رانده می شود.

 

 زن جوان درد کشیده بعد از مداوا و عمل جراحی با مشورت خانواده اش قید زندگی با شوهر بی بند و بارش را می زند و راهی دادگاه خانواده می شود.

 

او می گوید: به دادگاه خانواده آمده ام تا با شکایت از شوهر کلاهبردارم درخواست طلاق بدهم و از او جدا شوم و بقیه عمرم را به دور از هر نامردی و بی وفایی سپری کنم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.