2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پیش بینی پرویز مظلومی از دربی: پرسپولیس اشتباه می‌کند

پیش بینی پرویز مظلومی از دربی: پرسپولیس اشتباه می‌کند

سرمربی سابق استقلال که به تازگی از کمیته فنی کنار گذاشته شده، تأکید دارد که پرسپولیس نباید خودش را از پیش برنده بداند. مظلومی به تیم رقیب هشدارهایی داده است.

دوات آنلاین-پرویز مظلومی به نتیجه‌گیری استقلال در دربی 90 امیدوار است. مظلومی در حالی که سعی می‌کند به بازیکنان روحیه بدهد اعتقاد دارد که بردن این پرسپولیس کار دشواری نیست و با ارائه یک بازی حساب شده می‌شود از این تیم امتیاز گرفت. هشدار مظلومی به رقیب سنتی هم در نوع خود جالب توجه است.

 

ایران ورزشی نوشت: سرمربی سابق استقلال که به تازگی از کمیته فنی کنار گذاشته شده، تأکید دارد که پرسپولیس نباید خودش را از پیش برنده بداند. مظلومی به تیم رقیب هشدارهایی داده است.

 

*استقلال در شرایطی وارد دربی می‌شود که یک بازیکنش محروم است. استقلال فرشید اسماعیلی را در اختیار ندارد. آیا غیبت این بازیکن تأثیر‌گذار است؟

 من زمانی هم که مربی بودم عادت نداشتم علیه داوران حرفی بزنم. همیشه با ملایمت حرف زدم اما اخراج اسماعیلی در آن بازی تصمیم عجیبی بود و من را شگفت‌زده کرد. اسماعیلی بازیکنی است که حضورش در ترکیب می‌توانست به استقلال کمک کند اما حالا هم که او نیست نباید اینطور فکر کرد که استقلال لطمه می‌خورد. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد. خیلی‌ها هستند که می‌توانند جای خالی اسماعیلی را پر کنند. مثلاً دشتی که بازیکن آینده‌داری است و حتی ریگی. ما بازیکن خوب کم نداریم.

 

*استقلال با کیفیتی که در 3 بازی قبل داشته آیا شانسی برای پیروزی در این میدان دارد؟

 این بازی حال و هوای دیگری دارد. خیلی وقت‌ها بوده که تیم بهتر باخته. من چه زمانی که بازیکن بودم و چه زمانی که مربی شدم بارها این شرایط را تجربه کردم. استقلال تیم بزرگی است. استراماچونی هم مربی بزرگی است. دلیلی ندارد ناامید باشیم. استقلال در این 3 بازی نوسان داشت اما اعتقاد دارم مقابل فولاد تیم خوبی بود که در دقایق پایانی غافلگیر شد. آن بازی با فولاد اگر تکرار شود استقلال شانس برد خواهد داشت اما باید حواس‌شان باشد تا دوباره گل بد نخورند.

 

*از اشتباه‌های داوری واهمه ندارید؟

 مشکلات داوری همیشه هست. استقلال در همین 3 بازی از جانب داور لطمه خورده که امیدوارم در این بازی اشتباه‌ها به ضرر استقلال نباشد.

 

*پرسپولیسی‌ها فکر می‌کنند برنده این بازی هستند. شما چه نظری درباره این افکار دارید؟

 آنها اشتباه می‌کنند که فکر می‌کنند برنده‌اند. نه، اینطور نیست. فضای این بازی فرق دارد. این بازی روحی و روانی است. تیمی که خوب آماده باشد و از لحاظ ذهنی به مرحله قابل قبولی رسیده باشد می‌تواند 3 امتیاز را بگیرد. همه چیز بستگی به شرایط بازیکنان قبل از بازی دارد، ضمن اینکه کنترل بازی هم مهم است.

 

*اما خیلی از پیشکسوتان استقلال امیدی به این تیم ندارند و بر این باورند که استقلال بسیار بد بسته شده و بازیکنان زیادی از دست داده که هر یک می‌توانستند به این تیم کمک کنند.

 با این بخش که استقلال تغییرات زیادی داشته موافقم. بازیکنان زیادی رفتند که کار هماهنگی را برای سرمربی سخت می‌کند. من خودم مربی بودم و می‌دانم یک مربی وقتی با چنین شرایطی مواجه می‌شود چقدر سخت است. استقلال نیاز به هماهنگی دارد. استقلال نیاز به زمان دارد و من از پیشکسوتان می‌خواهم کمی مدارا کنند. اینقدر انتقاد نکنند. بگذارند این بازی بگذرد بعد درباره استقلال حرف بزنند. این بازی حیثیتی است و اتحاد همه ما را می‌طلبد. امیدوارم که استقلال روز خوبی را پشت سر بگذارد.

 

*یعنی اعتقاد دارید هماهنگ کردن این بازیکنان دشوار است؟

 با 3، 4 هفته نمی‌شود استقلال را به آن چیزی که مد نظر است رساند. لااقل باید نیم فصل به استراماچونی وقت بدهیم تا افکارش را در تیم دیکته کند.

 

*چه صحبتی با بازیکنان استقلال دارید؟

 این بازی با دیگر بازی‌ها فرقی ندارد. پرسپولیس هم مطمئناً با ترس وارد این بازی می‌شود. بازیکنان استقلال باید مدیریت ذهنی مطلوبی از خود نشان دهند و با کار تیمی منسجم به سمت پیروزی بروند. آنها می‌توانند از این بازی 3 امتیاز با ارزش بیرون بیاورند. من خوشبینم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.