2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
عکس‌های تولد لاکچری طناز دهقان

عکس‌های تولد لاکچری طناز دهقان

طناز دهقان بازیگر و مدل ایرانی در ۱۵ شهریور ۱۳۷۵ به دنیا آمد. او به زبان انگلیسی مسلط است و این زبان را تدریس می‌کند

دوات آنلاین-طناز دهقان بازیگر جوان و پرانرژی کشورمان به تازگی  عکس‌هایی از تولدش منتشر  و از همه کسانی که در این روز به یادش بودند تشکر کرد.

 

طناز دهقان بازیگری را از کودکی شروع کرده‌است و در کنار بازیگری مدل نیز هست.

عکسهای تازه منتشر شده از تولد لاکچری طناز دهقان

او که تک فرزند خانواده‌است در سال 75 به دنیا آمده‌است و علاقه‌اش به بازیگری باعث شد تا خانواده‌اش نیز او را حمایت کنند. او اولین بازی خود را در سریال شهریار به نمایش گذاشت.

طناز دهقان بازیگر و مدل ایرانی در ۱۵ شهریور ۱۳۷۵ به دنیا آمد. او به زبان انگلیسی مسلط است و این زبان را تدریس می‌کند. وی به همراه خانواده اش مدتی در ترکیه زندگی می کرد و ساکن کشور ترکیه بود و اکنون در ایران زندگی می کند.

عکسهای تازه منتشر شده از تولد لاکچری طناز دهقان

طناز دهقان در صحفه شخصی اش نوشت Happy birthday to me .بلهههههه!!! تولدم مبارکــــ .تولد یعنی فرصت دوباره زیستن به شیوه انسانی تر… یک سال بزرگتر شدم، تجربه های بیشتری بدست آوردم… روزهای سخت و آسان و تلخ و شیرین پشت سر گذاشتم… نگرشم به خیلی چیزها و آدم ها و اهداف تغییر کرد، و اکنون آماده ام که پخته تر و با آگاهی بیشتر پیش به سوی اهدافم بروم… به امید روزهای خوب برای همگی.

عکسهای تازه منتشر شده از تولد لاکچری طناز دهقان

طناز دهقان در سال ۱۳۸۰  و در سن هفت سالگی با بازی در سریال استاد شهریار در نقش دختر شهریار وارد بازیگری شد.

 

سپس در آثاری چون فیلم قلب های تقسیم شده ،فیلم غوغای دل و سریال عطر سیب و به تازگی در سریال دنگ و فنگ روزگار نقش آفرینی کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.