2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اخبار باشگاه استقلال/ 120 هزار دلار تیام به استقلال نرسید

اخبار باشگاه استقلال/ 120 هزار دلار تیام به استقلال نرسید

سفر فتحی به امارات چه دستاوردی داشت و قسط آخر رضایت‌نامه تیام چقدر بود؟

دوات آنلاین-هفته گذشته موضوع بدهی‌های باشگاه استقلال و تهدید این باشگاه به حذف از لیگ قهرمانان به خاطر عدم تسویه با طلبکاران بحث داغ محافل ورزشی و رسانه‌ای بود. اخبار و شایعات ضد و نقیضی هم درباره طلبکاران باشگاه و هشدار ‌ای‌اف‌سی شنیده می‌شد و برخی رسانه‌ها هم با قاطعیت از حذف استقلال خبر می‌دادند.

 

خراسان نوشت:در چنین شرایطی که نیاز بود باشگاه اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی کند خبری از مسئولان و بخش رسانه‌ای و سخنگوی باشگاه نبود و همین مسئله نگرانی و سردرگمی هواداران را بیشتر می‌کرد. تصور این بود که مسئولان باشگاه سخت در تلاش و تکاپو هستند تا پولی تهیه و با طلبکاران تسویه‌حساب کنند اگرچه این موضوع صحت داشت اما خبر رسید که امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه به امارات سفر کرده است!

 

غیبت مدیرعامل باشگاه در حساس‌ترین روزهای استقلال انتقاد از مدیریت را بیشتر کرد و دوباره بحث گرایش رنگی وزارت ورزش و بی‌تفاوتی او به باشگاه استقلال سوژه اصلی کاربران فضای مجازی شد. در تکمیل خبر سفر فتحی به دبی علت حضور او در امارات مطالبه قسط آخر مامه تیام، بازیکن سابق و آفریقایی استقلال از باشگاه عجمان عنوان شد. این‌که فتحی برای زنده کردن طلب آبی‌ها از باشگاه اماراتی به دبی سفر کرده باشد در شرایط عادی نه تنها نکوهیده نیست بلکه هواداران او را تحسین هم می‌کنند اما غیبت مدیرعامل در روزهای سخت استقلال باعث نگرانی و اعتراض آن‌ها و برخی پیشکسوتان شد. البته در غیاب فتحی سایر مسئولان باشگاه با طلبکاران مذاکره و تسویه‌حساب کردند و اسناد مربوط به امور مالی به فدراسیون فوتبال ارائه شد تا خیال هواداران استقلال تا حدودی راحت شود.

 

اما سوال اینجاست که سفر فتحی به امارات چه دستاوردی داشت و قسط آخر رضایت‌نامه تیام چقدر بود؟ گویا مبلغ باقی‌مانده از رضایت‌نامه تیام حدود 120 هزار دلار بوده که با وجود سفر فتحی به امارات و مذاکره مستقیم با مسئولان باشگاه عجمان این مبلغ به وی پرداخت نشده است. عجمانی‌ها در مذاکره با فتحی اعلام کرده‌اند در حال حاضر قادر به پرداخت پول رضایت‌نامه بازیکن‌شان نیستند و از استقلالی‌ها چند ماه فرصت خواسته‌اند. به این ترتیب فتحی با دست خالی و وعده عجمانی‌ها به تهران برگشته است. استقلالی‌ها که برای تامین پول طلبکاران مشکل داشتند و برخی از منابع مالی‌شان را خرج تسویه با طلبکاران کردند، روی این پول برای امور جاری باشگاه حساب ویژه‌ای باز کرده بودند که ظاهرا تیرشان به سنگ خورده و باید یک میلیارد و 400 میلیون موردنظر بابت رضایت‌نامه تیام را از منابع دیگری تامین کنند تا چند ماه دیگر باشگاه عجمان پول را پرداخت کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.