2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
6 ترفند برای بزرگ‌تر دیده شدن خانه کوچک‌

6 ترفند برای بزرگ‌تر دیده شدن خانه کوچک‌

پرده را از سقف تا روی زمین بگیرید تا ارتفاع‌اش بیشتر به نظر بیاید یا از بالا کمی بیشتر بگیرید تا چوب پرده پنهان شود.

دوات آنلاین-یکی از مسائلی که بعضی از بانوان با آن درگیر هستند، کوچک بودن فضای منزل است. اگر شما هم یکی از ساکنان خانه‌های کوچک آپارتمانی هستید، می‌توانید با رعایت نکاتی که در ادامه این مطلب ذکر شده، منزل خود را بزرگ‌تر جلوه دهید.

 

از کاغذدیواری راه راه کمک بگیرید: بهتر است برای سقف رنگی در نظر بگیرید که کمی تیره‌تر از رنگ دیوارها باشد زیرا این کار باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر به نظر بیاید. استفاده از کاغذدیواری‌های راه راه برای استفاده در اتاق‌های کوچک مناسب است زیرا ارتفاع و عمق فضا را افزایش می‌دهد.

 

پایه مبل‌های تان باید دیده شود: صندلی‌ها و کاناپه‌های بدون دسته بهترین گزینه برای فضاهای کوچک هستند زیرا فضا را بازتر جلوه می‌دهند. همچنین مبل‌هایی که پایه‌های آن ها در معرض دید هستند، وسعت دید بیشتری به اتاق شما می‌بخشند.

 

پرده باید تا روی زمین بیاید: پرده را از سقف تا روی زمین بگیرید تا ارتفاع‌اش بیشتر به نظر بیاید یا از بالا کمی بیشتر بگیرید تا چوب پرده پنهان شود. پرده‌های بلند با رنگ‌های خنثی با ایجاد انحراف بصری سقف شما را بلندتر از قبل نشان می دهد.

 

همه خانه را فرش نکنید: از فرش‌های کوچک‌تر برای فضای داخلی استفاده کنید که تمام سطح کف را نپوشاند. اگر کف فضای شما موزاییک است، می‌توانید از موکت‌های بدون طرح با بافت عمودی شکل و رنگ خنثی استفاده کنید. اگر دیوارهای آپارتمان تان تیره است، سعی کنید رنگ فرش را همیشه مقداری روشن‌تر از آن انتخاب کنید.

 

یک آینه بزرگ در خانه نصب کنید: اشیای دکوری خود را شیشه‌ای، آینه‌دار  و براق انتخاب کنید تا نور را منعکس کنند. استفاده از آینه بزرگ یکی از قدیمی‌‌ترین ترفندهای بزرگ‌نمایی فضاست.

 

از فضای کوچک، بهینه‌تر استفاده کنید: یکی از مواردی که خیلی خوب در آپارتمان‌های کوچک برای بزرگ‌تر دیده شدن‌شان جواب می‌دهد، استفاده از قفسه‌های طاقچه‌ای است. استفاده از وسایل چندکاره (به طور مثال تخت‌های جک دار و میزهای تاشو) در خانه‌های کوچک یکی از بهترین ترفندها برای استفاده بهینه از فضای کوچک خانه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.