2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ژیلا آل رشاد بازیگر نقش فرزانه در سریال ترور خاموش

بیوگرافی کامل ژیلا آل رشاد بازیگر نقش فرزانه در سریال ترور خاموش

آمدن به تهران و تحصیل در دانشگاه فرصت‌های بیشتری را پیش روی آل رشاد قرار داد و او در 20 سالگی در سریال باران رویاها را نمی شوید بازی کرد.

دوات آنلاین-ژیلا آل رشاد که در سریال ترور خاموش نقش سمیه را بازی کرده بازیگری تبریزی است که پیش از این هم او را در سریال‌های تلویزیونی دیده بودیم. بیوگرافی این بازیگران زن ایرانی را بخوانید:

 

ژیلا آل رشاد سال 1362 در تبریز به دنیا آمد و از همان کودکی به بازیگری بسیار علاقه داشت به‌گونه‌ای که وقتی 16 سال یشتر نداشت بازیگری در تئاتر را شروع کرد البته او آن زمان هنوز ساکن تبریز بود. نمایش میرنوروزی اولین نمایشی است که ژیلا آل رشاد با آن در تبریز روی صحنه رفت و توانست تحسین‌ها را جلب کند.

 

آمدن به تهران و تحصیل در دانشگاه فرصت‌های بیشتری را پیش روی آل رشاد قرار داد و او در 20 سالگی در سریال باران رویاها را نمی شوید بازی کرد. اگر این سریال را به خاطر ندارید یادآوری می‌کنیم این مجموعه آن زمان از شبکه تهران و شبکه سهند پخش شد.

 

اولین موفقیت جدی ژیلا آل رشاد در سال 1385 به دست آمد و او که در نمایشی به نام یاقوت بازی کرده بود توانست از جشنواره بین المللی دانشگاهی جایزه منتخب بازیگر زن را دریافت کند.

 

بازیگری روز به روز برای آل رشاد جدی‌تر می‌شد تا این‌که سال 87 در تله فیلم پاییز پنبه زار نقش اول زن را بازی کرد و این تله فیلم از شبکه یک پخش شد.بازی در چند سریال برای شبکه سهند که شبکه استانی آذربایجانی شرقی است از دیگر تجارب این هنرپیشه است.

 

او در سال 1390 با یک هنرمند نقاش و مجسمه ساز به نام جمال سوزنده مقدم که مدرس هنرهای تجسمی است ازدواج کرد. شوهر آل رشاد هم مثل خودش تبریزی است.

 

بازی در  سریال زندگی از نو به کارگردانی علی محمد قاسمی که سال 97 از شبکه پنج پخش شد باعث شد ژیلا بیشتر دیده شود.

 

ژیلا آل رشاد سپس در سریال ترور خاموش نقش سمیه را بازی کرد.

 

بسیاری از منتقدان عقیده دارند از این پس باید شاهد حضور بیشتر و جدی تر این بانوی هنرمند در عرصه سینما و تلویزیون باشیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.