2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ژل لاغری واقعا تاثیر دارد و عوارض استفاده از آن چیست

ژل لاغری واقعا تاثیر دارد و عوارض استفاده از آن چیست

روش های سریع در لاغری مانند ژل لاغری اگر هم پاسخگو باشد که نیست، بعد از قطع مصرف مجددا آنها را به وزن قبل باز می‌گرداند و هرگز نمی تواند رضایتبخش باشد.

دوات آنلاین-ژل لاغری محصولی است که این روزها زیاد تبلیغ می‌شود و در همه جا حتی عطاری‌ها هم می‌توان آنها را دید اما آیا ژل لاغری واقعا باعث لاغری می‌شود و استفاده از آنها چه عوارضی دارد؟

 

ندا خانمحمدی، متخصص تغذیه در زمینه استفاده از ژل‌های لاغری می گوید: استفاده از ژل های لاغر در کنار سایر موارد دیگر در سال های اخیر به شدت مورد استقبال قرار گرفته و افراد بسیاری هزینه های هنگفتی را به منظور دست‌یابی به لاغری در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.

 

خانمحمدی بیان می‌کند: مردم باید به این باور برسند که روش های سریع در لاغری اگر هم پاسخگو باشد که نیست، بعد از قطع مصرف مجددا آنها را به وزن قبل باز می‌گرداند و هرگز نمی تواند رضایتبخش باشد زیرا بهترین روش برای لاغری داشتن تغذیه مناسب و سالم در کنار تحرک بدنی و ورزش به صورت مدام و نه مقطعی است.

 

وی ادامه می دهد: متاسفانه زندگی ماشینی و مدرن امروزی و عدم تغذیه مناسب در کنار کم تحرکی و استفاده بی‌رویه از فست فودها سبب چاقی بیشتر افراد جامعه شده است که تمامی این مسائل سبب شده افراد به دنبال کم کردن وزن خود باشند از طرفی تبلیغات گسترده شبکه‌های مجازی نیز در زمینه‌های مختلف به ویژه استفاده از ژل های لاغری افراد را ترغیب به استفاده از این ژل ها کرده است.

 

این متخصص تغذیه می گوید: استفاده از این ژل ها هیچ تاثیری در لاغری افراد ندارد و هر روز شاهد ورود نوع جدید از ژل لاغری با یک فرمولاسیون جدید به بازار هستیم که در تمامی آنها ترکیب گیاهی صد در صدی و لاغری تضمین صد درصدی و بدون بازگشت مورد تاکید است.

 

خانمحمدی بیان می کند: تعداد زیادی از ژل‌های لاغری که با قیمت های بسیار بالا در بازار عرضه می شود مشکلات بسیار جدی را برای افراد ایجاد می‌کند بنابراین بهتر است که واقع بین باشیم  وبه جای استفاده از راه‌های کوتاه برای درمان چاقی با روش‌های منطقی، منظم و مستمر این کار را انجام دهیم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.