2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال ستایش 3 + بازیگران و خلاصه داستان

ساعت پخش و تکرار سریال ستایش 3 + بازیگران و خلاصه داستان

فصل سوم از فردای روزی که سری دوم تمام شد، آغاز میشود و علاوه بر خط اصلی قصه رسانه یعنی ماجرای پدربزرگ و درگیری های او با ستایش بر سر نوه هایش به داستانكهای دیگر شخصیت های قدیمی و تازه وارد قصه هم بپردازد.

دوات آنلاین-سریال ستایش به فصل سوم رسید و شبکه سه سیما راوی ماجراهای این شخصیت و خانواده اش شد.

 

سریال ستایش هرشب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پخش می شود و فردای آن روز ساعت یك بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴ و ۳۰ دقیقه بازپخش  و تکرار می شود.

 

مجموعه ستایش در فصل اول با درگیری این شخصیت با حشمت فردوس بر سر حضانت فرزندانش اوج گرفت و در فصل دوم با آشنایی غریبانه فردوس بانوهاش و در نهایت خاکسترنشینی او به پایان رسید.

 

فصل سوم از فردای روزی که سری دوم تمام شد، آغاز  میشود و علاوه بر خط اصلی قصه رسانه یعنی ماجرای پدربزرگ و درگیری های او با ستایش بر سر نوه هایش به داستانكهای دیگر شخصیت های قدیمی و تازه وارد قصه هم بپردازد.

 

به خاطر ورود قصه های تازه، بازیگران جدید کنار بازیگران فصل قبل مقابل دوربین سریال ستایش 3 رفته اند.

 

هنرپیشگانی همچون فرهاد جم، شهرام پوراسد، مهتاج نجومی، مریم خدارحمی، بهزاد خداویسی، لاله مرزبان و... به گروه بازیگران فصل پیش اضافه و وارد زندگی شخصیت هایی می شوند که نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی فریبا نادری، سیما تیرانداز قربان نجفی، امیرمحمد زند. امید علیمردانی و.... به ایفای آنها می پردازند.

 

از آنجا که فصل دوم سریال با انتقادهایی از جمله پایان بندی نامناسب همراه بود، تماشای فصل سوم که قرار است به بسیاری از پرسش های مخاطبان پاسخ دهد. وسوسه کننده به نظر می رسد؛ ضمن آن که عوامل سریال نوید جذابیت بیشتر آن را می دهند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.