2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سعید حسین پور: برای کالدرون ریسک دارد از من استفاده کند

سعید حسین پور: برای کالدرون ریسک دارد از من استفاده کند

ما هافبک‌های خیلی خوبی داریم که همه یا به تیم ملی دعوت می‌شوند یا در حد تیم ملی هستند بنابراین کارم خیلی سخت است.

دوات آنلاین-پسر فوق‌العاده مؤدب و بااخلاق، فوتبالیست خوب و آینده‌دار. این کوتاه‌ترین تعریف از سعید حسین پور هافبک شماره 26 پرسپولیس است که در آستانه 21 سالگی یکی از امیدوارکننده‌ترین نیروهای جوان تیمش به حساب می‌آید. حسین‌پور فصل قبل از اندک فرصت‌هایی که برانکو به او داد بهترین استفاده را برد اما خودش هم می‌داند که در پرسپولیس پرستاره با این حجم از بازیکنان نامدار بازی کردن و حتی به فهرست رسیدن برای بااستعدادترین جوان فوتبال ایران شبیه شق‌القمر است.

 

*سعید بازی اول در فهرست نبودی اما بازی دوم به فهرست رسیدی. البته فکر می‌کنم از ابتدا در تمرینات پیش فصل بودی و در بازی‌های دوستانه هم خوب کار کردی.

 بله در بازی دوم به فهرست 20 نفره رسیدم اما بازی نکردم. من از شروع تمرینات و از کادرفنی و هر کسی که تمرینات را می‌دید، می‌شنیدم که در بازی‌های دوستانه سرحال هستم اما در خط میانی تیم ما ترافیک بازیکن زیاد است و باید ببینیم کی فرصت می‌رسد که بازی کنم.

 

*فکر می‌کنم خط میانی تیم امسال‌تان پرترافیک‌ترین است.

 بله دقیقاً همینطور است. ما هافبک‌های خیلی خوبی داریم که همه یا به تیم ملی دعوت می‌شوند یا در حد تیم ملی هستند بنابراین کارم خیلی سخت است.

 

*پست اصلی‌ات هافبک میانی است یا در نقش وینگر هم بازی می‌کنی؟

 پست اصلی من پشت فوروارد است. یعنی هافبک هجومی هستم اما آقای کالدرون صلاح دانستند که از من در نقش وینگر چپ و راست استفاده کنند.

 

*برانکو هم وقتی تو را به بازی می‌فرستاد بعضاً در کناره‌ها استفاده می‌کرد.

 بله من در بازی با ماشین‌سازی هافبک راست بودم اما در بقیه بازی‌هایی که به میدان رفتم معمولاً کنار آقا کمال یا احمد آقا در مرکز زمین بازی کردم. البته خودم دوست دارم هافبک پشت فوروارد باشم.

 

*با سیستمی که کالدرون می‌چیند کارت سخت‌تر هم شده چرا که انگار عالیشاه و امیری هم تبدیل به هافبک میانی تهاجمی شده‌اند.

 دقیقاً همینطور است. البته در این دو بازی ما یک هافبک دفاعی داشتیم و دو تا هافبک کنار بال. ما به‌عنوان هافبک پشت فوروارد فقط بشار را داریم. آقا سروش هم که رفت.

 

*با این شرایط بشار هم که البته دیر به تمرینات اضافه شد کار سختی برای رسیدن به ترکیب دارد.

 بله دقیقاً، بشار هم به خاطر کتفش دیر سر تمرین آمد اما خدا را شکر الان شرایطش خیلی بهتر شده. من هم جوان هستم و خب برای آقای کالدرون هم ریسک دارد که از من استفاده کند.

 

*راستی چرا دیگر به اردوی تیم امید دعوت نمی‌شوی؟

 نمی‌دانم. من آخرین بار در زمان آقای کرانچار و برای اردوی قطر که تورنمنتی برگزار شد دعوت شدم و بعد از آن دیگر دعوت نشدم.

 

*با توجه به اینکه پرسپولیس جوان‌های خیلی خوبی دارد انتظار می‌رفت سهمیه بیشتری در تیم امید داشته باشید اما در اردوی آخر فقط روستایی دعوت شد.

 همینطور است که شما می‌گویید اما کادر فنی تیم امید اینطور ترجیح داده.

 

*امسال دو تا گلر جوان خوب دارید، یا مهرداد عبدی که به خط حمله اضافه شده. حتی محمد امین هم این بار دعوت نشد.

 بله دو تا گلرمان که خیلی خوب هستند مخصوصاً امیرحسین بیات اما بازی در پرسپولیس سخت است و شاید باید هر کدام‌مان بازی کنیم تا به تیم امید دعوت شویم. به هر حال من در پرسپولیس هم که هستم هیچ چیز را از دست نداده‌ام و تلاش می‌کنم اینجا جایگاهم را به دست بیاورم.

 

*برخورد کالدرون با جوان‌ها چطور است؟

 برخوردش خوب است اما چون تازه لیگ شروع شده نمی‌تواند خیلی ریسک کند و این هم طبیعی است. او با ما خیلی صحبت می‌کند اما در هفته‌های ابتدایی بازی‌های سختی داریم و ایشان حق دارد که ریسک نکند.

 

بین بازیکنان جوان رقابتی وجود دارد که مثلاً هر هفته کدام‌شان به فهرست برسد یا بازی کند؟

 در خط دفاع و هافبک که بازیکنان هم پستی نداریم اما در دروازه و خط حمله بازیکن جوان داریم.

 

*بازی با نفت را چطور می‌بینی؟ بعد از باخت به تراکتور می‌توانید با یک برد به مسیر برگردید؟

 بازی با تراکتور خیلی سخت بود چون این تیم هزینه زیادی کرده اما متأسفانه تا تیم‌ها می‌خواستند جا بیفتند لیگ تعطیل شد. نفت هم تیم خوبی است اما ما مثل همیشه برای برد به زمین می‌رویم. این مسابقه قبل از دربی است و شرایط خاصی دارد که باید با برد برای ما تمام شود.

 

*تو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کردی. سابقه حضور در دربی را هم داری؟

 دربی رفت فصل قبل روی نیمکت بودم.

 

*شاید پرسپولیس از بقیه تیم‌ها جلوتر باشد چون جوان‌هایش مسابقات مهمی مثل نیمه نهایی آسیا یا دربی را تجربه کرده‌اند.

 بله جوان‌های ما بازیکنانی نیستند که تازه به لیگ برتر آمده باشند یا تحت تأثیر شرایط بازی‌ها قرار بگیرند. همه این بازیکنان برای پرسپولیس بازی کرده‌اند و همه آماده‌اند و منتظر فرصت هستند تا خودشان را نشان دهند.

 

 منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.