2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سردار آزمون به رکورد علی دایی نزدیک می‌شود

سردار آزمون به رکورد علی دایی نزدیک می‌شود

روزهای خوب سردار آزمون ادامه دارد. سردار فصل جدیدش در تیم باشگاهی را با دو گل شروع کرد. آزمون در بازی سوپرجام دو گل زد. در ادامه شروع خوبی در لیگ هم داشت

دوات آنلاین-بررسی کارنامه سردار آزمون در بازی هنگ کنگ نشان می‌دهد او مثل قرقی نشانه گیری و حمله می‌کند.

 

سایت نود نوشت:سردار مقابل هنگ کنگ علاوه بر گلی که زد، چند مرتبه هم دروازه حریف را تهدید کرد.

 

روزهای خوب سردار آزمون ادامه دارد. سردار فصل جدیدش در تیم باشگاهی را با دو گل شروع کرد. آزمون در بازی سوپرجام دو گل زد. در ادامه شروع خوبی در لیگ هم داشت. تا پایان هفته هشتم، آزمون 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

سردار آزمون به علی دایی نزدیک می‌شود

سردار در بازگشت به تیم ملی هم نمایش پرامیدی داشت. سردار اولین گل تیم ملی در دور مقدماتی را به ثمر رساند. آزمون در چهل و هفتمین بازی ملی‌اش بیست و نهمین گل‌اش را زد تا معدل 0.61 گل در هر بازی ملی را ثبت کند. سردار نزدیک‌ترین ایرانی تعقیب کننده آمار گلزنی علی دایی است. دایی معدل 0.7 گل در هر مسابقه را ثبت کرده بود که سردار شاید بتواند به آن برسد.

 

آزمون در این مسابقه علاوه بر گلی که زد، در چند نوبت دیگر هم دروازه هنگ کنگ را تهدید کرد. سردار دو پاس فوق‌العاده داد که یکی از آن‌ها با برگردان انصاری‌فرد و برخورد به تیر دروازه به اوت رفت. ضمن اینکه در دقایق پایانی بازی هم آزمون با شوتی تماشایی و سر ضرب دروازه حریف را تهدید کرد تا نمایش خیلی خوبی داشته باشد. سردار طبق آمار متریکا در این مسابقه 7 شوت زد که بیش از نیمی از آن‌ها در چارچوب بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.