2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل همسر به‌دلیل سوء ظن تلگرامی

قتل همسر به‌دلیل سوء ظن تلگرامی

دو سال قبل پسر نوجوانی با ماموران تماس گرفت و گفت که مادرش کشته شده‌است او گفت: جسد مادرم در حمام خانه رها شده‌است و حمام غرق در خون است وقتی ماموران در محل حاضر شدند بررسی‌های خود را آغاز کردند

دوات آنلاین-حوادث خانوادگی به ویژه قتل‌هایی که توسط اعضای خانواده به وقوع می‌پیوندد اگر چه از حوادث تلخ محسوب می‌شود اما از این جهت دارای اهمیت است که می‌توان با بررسی آنها علل و زمینه‌ها را کشف کنیم و آنها را در محیط خانه و خانواده خود از بین ببریم.

 

مردی که به خاطر سوءظن همسرش را به قتل رسانده‌ است در حالی چند روز پیش در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد که اعتراف کرد اشتباه کرده و خواستار بخشش اولیای‌دم شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این مرد دو سال قبل بعد از اینکه همسرش را با ضربات گلدان در حمام به قتل رساند جسدش را در خانه رها کرد و متواری شد غاقل از اینکه مامور گشت پلیس که او را به طور اتفاقی در خیابان دید همان ماموری بود که بالای سر جسد مقتول حاضر شده و عکس متهم را روی دیوار خانه دیده بود.

 

پسر نوجوانی دو سال قبل با ماموران تماس گرفت و گفت مادرش کشته شده‌ است. او گفت: جسد مادرم در حمام خانه رها شده‌ و حمام پر از خون است.

 

وقتی ماموران در محل حاضر شدند بررسی‌های خود را آغاز کردند. مشخص بود ضربه از پشت وارد و زن جوان غافلگیر شده‌بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی ماموران  پسر نوجوان را بازجویی کردند. او گفت: پدر و مادرم مدتی بود که با هم اختلاف داشتند اما نمی‌دانم این قتل را پدرم انجام داده یا کسی دیگری حالا هم نمی‌دانم پدرم کجاست.

 

ماموران پلیس خانه مقتول را با دقت مورد بررسی قرار دادند و گلدانی که ضربات کشنده با آن وارد شده‌بود را کشف کردند. روی دیوار خانه عکس مردی بود که پسر 12 ساله به ماموران گفت او پدرش است.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی بررسی‌ها برای شناسایی عامل قتل آغاز شد تا اینکه همان شب ماموری که برای بررسی صحنه جرم رفته‌ بود برای گشت‌زنی به خیابان رفت. او در خیابان مردی را دید که گره قتل پرونده زن جوان را باز کرد. مامور پلیس بعد از کمی دقت متوجه شد چهره شهروندی که در خیابان راه می‌رود بسیار شبیه به عکسی است که روی دیوار خانه مقتول دیده‌ است. به این ترتیب او را بازداشت کرد.

 

مرد بازداشتی اعتراف کرد  شوهر مقتول است و خودش دست به قتل زده‌است. او در اعترافاتش گفت: من همسرم را دوست داشتم او دختر عمه من بود. او کارمند بود. زمانی که من با او ازدواج کردم تجارت می‌کردم و ثروتمند بودم اما ورشکسته شدم و همین مساله باعث شد شغلم پخش تراکت تبلیغاتی شود. اعتیاد پیدا کردم البته بعد از مدتی ترک کردم اما رابطه‌ام با همسرم مدام تیره می‌شد تا اینکه متوجه شدم او در تلگرام با فردی چت می کند و فهمیدم آن فرد یک مرد است. با همسرم دعوا کردم. او قهر کرد و به خانه مادرش رفت. دنبال زنم رفتم و گفتم به خانه برگرد من تو را دوست دارم عمه ام هم واسطه شد و به خانه برگشت اما رابطه ما همچنان تیره بود روز حادثه او گفت وقتی از سرکار برگرد به خانه خواهرش می‌رود و به پسرم گفت که آماده شود با هم بروند پسرم اصرار داشت من هم بروم اما زنم قبول نکرد. هنگام حادثه بچه مدرسه بود زنم حمام رفت. وقتی من دوباره گفتم که می‌خواهم همراهش بروم قبول نکرد و من هم عصبانی شدم و با گلدان به سرش زدم.

 

گفته‌های این مرد مورد بررسی دقیق قرار گرفت و مشخص شد او درباره ارتباط همسرش با مردی غریبه دروغ گفته‌ است و مقتول زنی پاکدامن بوده و با هیچکس ارتباط نداشته‌است. همچنین مشخص شد علت درگیری آنها اعتیاد متهم بوده‌ است.

 

پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای بررسی به شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران رفت و متهم پای میز محاکمه ایستاد.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی کیفرخواست علیه او خوانده شد و سپس اولیای‌دم درخواست خود را مطرح کردند. وقتی نوبت به متهم رسید او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من قصد کشتن زنم را نداشتم من او را دوست داشتم اما زنم از من دوری می کرد و من هم نمی‌توانستم این موضوع را تحمل کنم از وقتی ورشکسته شدم همه چیز خراب شد و زندگی‌ام نابود شد.

 

او درباره قتل گفت: بعد از اینکه در حمام زنم را با گلدان به قتل رساندم لباسم خونی شد. کارت بانکی زنم را برداشتم و به مغازه رفتم لباس خریدم و لباس نو پوشیدم داشتم در خیابان راه می‌رفتم که مامور من را شناخت و بازداشت شدم. من اتهام قتل همسرم را قبول دارم و درخواست دارم اولیای‌دم من را ببخشند من شرمنده هستم اشتباه کردم.

 

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافعش قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.