2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل سامیه لک بازیگر نقش  سحر در سریال آقازاده و نقش الهه سریال ترور خاموش

بیوگرافی کامل سامیه لک بازیگر نقش سحر در سریال آقازاده و نقش الهه سریال ترور خاموش

سامیه لک که بعد از مدتی به ایران بازگشت ابتدا در سریال ترور خاموش بازی کرد سپس در سریال آقازاده نقش سحر را برعهده گرفت.

دوات آنلاین-سامیه لک هنرمند محبوب کشورمان که در سریال ترور خاموش در نقش الهه و در سریال آقازاده نقش سحر را بازی کرده متولد خرداد 1359 در تهران است که بعد از  سفر طولانی به کشور امارات به ایران بازگشته است.

 

سامیه لک فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع لیسانس از امارات است، یک خواهر کوچک تر از خود دارد که با او دوران تحصیل اش را در دبی گذراند، می گوید آدم‌ ها را دوست دارم و تا به حال بد کسی را نخواستم و دلم نمی‌ خواهد دل کسی را بشکنم.

سامیه لک در سریال ترور خاموش بازی کرده است

شروع فعالیت سامیه لک در بازیگری از سریال مرگ تدریجی یک رویا با نقش مارال عظیمی در سال 1385 با کارگردانی فریدون جیرانی بود، وی در مورد نحوی انتخاب اش برای این سریال می گوید :  آقای جیرانی پس از مدتی به این نتیجه رسیده بودند كه برای نقش مارال باید از یك چهره ناشناخته و نابازیگر استفاده كنند كه یكی از دوستانم به من خبر داد و من برای بازی در نقش مارال عظیمی انتخاب شدم.

 

بیشتر سعی می كنم به بازی بازیگران مختلف نگاه كنم و نكات مثبت هر یك را بیاموزم و از آن ها استفاده كنم و دركل از بازیگر خاصی الگو برداری نکنم، از بین خانم‌ ها بازی گلشیفته فراهانی را دوست دارم و از آقایان هم بهرام رادان را می‌ پسندم. اوسپس در سریال قلب یخی که در شبکه خانگی منتشر شد بازی کرد. سپس به سریال آواز در باران و خانه بی پرنده پیوست و در آنجا نیز خوش درخشید.

 

سامیه لک هنرپیشه بسیار کم حاشیه‌ای است. او چند سال قبل ازدواج کرد و به زندگی در دبی ادامه داد و در این شهر تحصیلاتش را در رشته معماری تکمیل کرد. اما خبری به نقل مادر سامیه منتشر شد که همه را در شوک فرو برد. مادر این هنرپیشه محبوب گفته بود دخترش دیگر قصد ندارد به ایران بازگردد: دختر من به دلیل فضای باند بازی و دسته‌بندی در سینما ترجیح داد بازیگر نماند و به اروپا رفت، سامیه قصد دارد به آمریکا سفر کند تا زندگی‌  را در آنجا ادامه دهد.

سامیه لک از جمله بازیگرانی بود که مهاجرت کرد و دوباره به ایران برگشت.

این در حالی بود که همزمان شایعه حضور سامیه لک در شبکه‌های ماهواره‌ای جم که فارسی زبان است به گوش رسید اما بلافاصله سامیه لک آن را تکذیب کرد ودر یک پست اینستاگرامی نوشت:عزیزانم امروز خبرى دیدم مبنى بر اینكه من ضمن مهاجرت از ایران تصمیم گرفتم به دلایلى از دنیاى بازیگرى خداحافظى كنم اما من (سامیه لك) ضمن تكذیب این خبر اعلام میكنم كه همیشه ایرانم را دوست دارم و به كشورم، حرفه ام و شما مهربانان وفادار خواهم ماند.

 

سامیه لک یک خواهر دارد که سالها با هم در کشور امارات زندگی کرده و درس خوانده‌اند.

 

او بجز عکس‌هایی از زندگی روزمره و کارهایش عکس‌ یا نوشته دیگری که برای زندگی‌اش حاشیه‌ساز باشد منتشر نمی‌کند. سامیه لک مدتی است به ایران برگشته و در سریال ترور خاموش نقش آفرینی کرده‌است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.