2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است + مصاحبه با بازیگران

خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است + مصاحبه با بازیگران

دروغ از مفاهیمی است كه در قصه سریال به آن پرداخته می‌شود، زیرا دروغ باعث سلب آرامش خانواده‌های قصه می‌شود.

دوات آنلاین-سریال بیگانه ای با من است یک درام خانوادگی پر کشمکش است که می‌تواند مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند و جذابیت‌های زیادی دارد.

 

خلاصه داستان سریال بیگانه ای با من است

فضای این سریال تلویزیونی در دهه 60 می‌گذرد.نساء قهرمان داستان، دختری از طبقه پایین اجتماع است که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود.

 

این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببان آن می‌شود.

 

در واقع می توان گفت داستان این سریال جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می دهد.

 

بهروز مفید كه تهیه‌كنندگی سریال‌های هشت و نیم دقیقه، محكومین و ... را دارد، درباره تولید این اثر به جام‌جم می‌گوید: در این سریال به مفاهیم متفاوتی می‌پردازیم، مفاهیمی همچون قضاوت كردن و این‌كه قضاوت‌های عجولانه منجر به پیشامد چه عواقبی می‌شود. همچنین دروغ از دیگر مفاهیمی است كه در قصه سریال به آن پرداخته می‌شود، زیرا دروغ باعث سلب آرامش خانواده‌های قصه می‌شود.

 

کارگردان سریال

احمد امینی جزو كارگردانان خوشنام سینما و تلویزیون است كه همیشه گزیده كار می‌كند و بیشتر دست روی درام‌های خانوادگی می‌گذارد تا بتواند با یك داستان سرگرم‌كننده مخاطبان را پای جعبه جادویی بنشاند و هم این‌كه تلنگرهای اجتماعی هم به بینندگان می‌زند، به همین دلیل در درام‌هایی كه می‌سازد به شكل غیر‌مستقیم به معضلات مبتلا به جامعه هم می‌پردازد.

 

این كارگردان كه تا به امروز سریال‌هایی همچون اولین شب آرامش، بی‌گناهان، داوران، ماه و پلنگ و... را در كارنامه‌اش به ثبت رسانده این بار دست روی یك درام خانوادگی متفاوت گذاشته است. او سریال بیگانه‌ای با من است را به تهیه‌كنندگی بهروز مفید ساخته كه او هم جزو تهیه‌كنندگان با‌سواد محسوب می‌شود كه تا به امروز سریال‌های ملودرام اجتماعی پر‌مخاطبی را ساخته است.

خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال بیگانه ای با من است + مصاحبه با بازیگران

بازیگران سریال بیگانه ای با من است

مفید می‌گوید: قهرمان اصلی این سریال هم دختری به نام نساست كه نقش آن را شبنم قلی‌خانی بازی می‌كند. وی درباره انتخاب قلی‌خانی برای بازی در این سریال می‌افزاید: بعد از جمع‌بندی‌ها به انتخاب خانم قلی‌خانی رسیدیم. البته تجربه قبلی هم با این هنرمند در سریال هشت و نیم دقیقه داشتیم كه راضی بودم. بنابراین برای انتخاب نسا به شبنم قلی‌خانی رسیدم. این مجموعه تلویزیونی جزو سریال‌های پر كاراكتر است و حدود 80 شخصیت دارد.

 

به گفته تهیه‌كننده بیگانه‌ای با من است از دیگر بازیگران بیگانه‌ای با من است می‌توان به پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا تركاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه اشاره كرد.

 

سریال بیگانه‌ای با من است چند قسمت است

سریال بیگانه‌ای با من است در دو فصل تولید می‌شود. فاز اول در 31 قسمت و فاز دوم در 30 قسمت تولید خواهد شد كه در حال حاضر فاز اول ضبط می‌شود.

 

تهیه‌كننده با اشاره به این‌كه فروغ فروهیده فیلمنامه این سریال را نوشته، می‌گوید: فیلمنامه كامل نوشته شده و ما كار را با فیلمنامه آماده شروع كردیم.

 

ساعت پخش و تکرار سریال

سریال بیگانه‌ای با من است هر شب ساعت 21:30 پخش می‌شود و تکرار و بازپخش آن ساعت‌های 12 و 16:15 روز بعد روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

 

ایفای یك مادر متفاوت

پوراندخت مهیمن كه در این مجموعه بازی می‌كند درباره نقشش می‌گوید: من قبل از سریال بیگانه‌ای با من است با آقای امینی تجربه همكاری داشتم و حساسیت‌های او را نسبت به كاری كه می‌سازد، می‌شناسم كه با چه تعهدی كار می‌كند. ضمن این‌كه كارگردانی هر اثری هم نمی‌پذیرد، مگر آن‌كه بداند كار خوبی شده است. وی ادامه می‌دهد: وقتی هم فیلمنامه را خواندم دوست داشتم و احساس كردم نقشم هم جای كار برای من گذاشته است.

 

 در این سریال نقش مادری را بازی می‌كنم كه ویژگی‌های متفاوتی دارد. در مجموع مادر قصه سریال بیگانه‌ای با من است با دیگر مادرهایی كه بازی كردم متفاوت است. البته مهربانی این مادر مثل دیگر مادرهاست، اما قصه فرمی دارد كه روحیات این مادر را متفاوت می‌كند. در مجموع نقش را خیلی دوست داشتم و با علاقه آن را بازی می‌كنم.

 

مهیمن اشاره می‌كند: از سوی دیگر آقای امینی جزو كارگردانانی است كه تعامل بسیار خوبی با بازیگران دارد و بسیار با‌اخلاق و انسان خوبی است. خوشبختانه بازیگر وقتی با او كار می‌كند از همكاری‌اش لذت می‌برد و مشكلی ندارد.

 

 این بازیگر در پاسخ به این سؤال كه آیا نقش‌های خوبی برای بازیگران میانسال نوشته می‌شود یا نه، می‌گوید: اگر فیلمنامه‌ای به من پیشنهاد شود كه خوب نباشد، قطعا نمی‌پذیرم و در حال حاضر شش كار دارم كه آماده پخش است. در تله فیلم بیا از گذشته حرف بزنیم به كارگردانی حمید نعمت‌ا... بازی كردم، اما نمی‌دانم چرا هنوز پخش نشده، اما خدا را شاكرم كه تا به امروز نقش‌های خوبی را بازی كرده‌ام.

 

 یك زن درد كشیده، اما جسور

نگار عابدی درباره نقشش در سریال بیگانه‌ای با من است و ویژگی هایش می‌گوید: من در این سریال نقش سمیه را بازی می‌كنم كه ویژگی‌های خاص خودش را دارد. او خیلی پویاست و وقتی با مشكل یا چالشی در زندگی‌اش رو‌به‌رو می‌شود به هیچ وجه ضعیف برخورد نمی‌كند و با شجاعت، جسارت و یك‌تنه تحقیقات لازم و كارهایش را انجام می‌دهد.

 

وی در ادامه گفت‌وگو با جام‌جم عنوان می‌كند: سمیه، شخصیت محكمی دارد و نمونه زنان قدرتمند است كه می‌تواند برای بقیه الگو باشد. او با وجود رنج‌های بسیاری كه تحمل می‌كند تا زمانی كه از چیزی مطمئن نشود به زبان نمی‌آورد. او در اجتماع فعال است، اما مخاطب او را در خانه هم می‌بیند كه چطور در خانه به امورات می‌رسد.

 

این هنرمند كه برای اولین بار است با احمد امینی همكاری می‌كند، می‌گوید: افتخار می‌كنم با این كارگردان با‌سواد و خوش اخلاق كار می‌كنم. واقعا كارگردان خوشفكری است و می‌داند در صحنه چه می‌خواهد و همین بازیگر را به وجد می‌آورد كه با انرژی بیشتر كارش را انجام بدهد. البته هر بازیگری نقشش را با نگاه هنرمندانه خودش به تصویر می‌كشد و من هم سعی كردم تا نقش سمیه را متفاوت و آن طور كه نویسنده به تحریر در آورده و كارگردان می‌خواهد بازی كنم.

 

قلی‌خانی در لباس قهرمان قصه

شبنم قلی‌خانی از آن دست بازیگران است كه باید نقش به دلش بچسبد تا آن را بپذیرد و در غیر این صورت قبول نمی‌كند. آخرین بازی او در تلویزیون به سریال تلویزیونی آنام به كارگردانی جواد افشار برمی‌گردد كه سال 96 در آن بازی كرده بود و از شبكه سه پخش شد. او بازی در سریال‌هایی همچون نردبام آسمان، سرزمین كهن، هشت و نیم دقیقه، پنج كیلومتر تا بهشت، سال‌های برف و بنفشه و... را در كارنامه دارد.

 

شبنم قلی‌خانی درباره پذیرش نقش نسا در سریال بیگانه‌ای با من است به جام‌جم می‌گوید: چند سال پیش با آقای احمد امینی كار كرده بودم و در سریال اولین شب آرامش ساخته او بازی كرده بودم. كار كردن با این كارگردان را خیلی دوست دارم، چون آقای امینی كارگردان با سوادی است و كارش را بلد است. واقعا بازیگر خیالش راحت است كه با او كار می‌كند، چون می‌داند كه دانش او بالاست.

 

وی ادامه می‌دهد: خیلی وقت بود دوست داشتم فرصتی فراهم شود تا با آقای امینی دوباره همكاری كنم تا این‌كه پیشنهاد بازی در سریال بیگانه‌ای با من است به من شد. خوشبختانه فیلمنامه كامل آماده و 30 قسمت نوشته شده بود. به همین دلیل فیلمنامه را هم خواندم و نقشم را خیلی دوست داشتم.

 

قلی‌خانی عنوان می‌كند: شخصیت نسا در قصه با فراز و نشیب‌های بسیاری رو‌به‌رو می‌شود و همین به ویژگی‌های نقش اضافه كرده است. به هر حال بازیگر خانم به دنبال این هست كه در اثری بازی كند كه نقش محوری آن زن باشد تا در قصه تاثیر بگذارد. به همین دلیل برایم خیلی مهم بود كه بعد از سریال آنام در سریالی بازی كنم كه نقشم تاثیرگذار باشد. البته بازی در خیلی از سریال‌هایی كه الان پخش شده یا تولید می‌شود به من پیشنهاد شد، اما قبول نكردم. چون می‌خواستم نقش تاثیرگذاری را بازی كنم كه شرایطش در سریال بیگانه‌ای با من است، فراهم شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.