2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دختران در دام پلید خواستگار قلابی

دختران در دام پلید خواستگار قلابی

متهم با این روش از دختران اخاذی می‌کرد.

دوات آنلاین-خواستگار قلابی که پس از فریب دختران اقدام به عکاسی پنهانی و اخاذی از آنها می کرد، بازداشت شد.

 

سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران توضیح داد: چند روز قبل دختری ۲۴ساله به مأموران پلیس خبر داد که در دام مردی فریبکار گرفتار شده است. او گفت: هنگام جست و جو در کانال تلگرامی همدم یاب با مردی ۲۸ساله آشناشدم. مدتی در تلگرام با هم در ارتباط بودیم و بعد از آن با هم قرار ملاقات گذاشتیم، در یکی از این قرارها بود که به من پیشنهاد ازدواج داد و گفت که قصد دارد همراه خانواده اش به خواستگاری ام بیاید. بعد از چند جلسه ملاقات بود که او عکس های ملاقاتمان را برایم تلگرام کرد. آنجا بود که فهمیدیم یکی از دوستانش پنهانی از ما عکاسی کرده است. او تهدید کرد اگر به خواسته هایش عمل نکنم عکسها را برای خانواده ام می فرستد که تصمیم به شکایت گرفتم.

 

بعد از طرح شکایت و با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت، مأموران متهم را که ساکن شهری در شمال کشور بود بازداشت کردند.

 

او در بازجویی ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: به این شیوه دختران را فریب می دادم و از آنها اخاذی می کردم تا اینکه بازداشت شدم.

 

سرهنگ کاظمی گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.