2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اعدام برای عامل تجاوز به زن متاهل

اعدام برای عامل تجاوز به زن متاهل

مدتی قبل با زنی به نام نازنین دوست شدم و با هم ارتباط داشتیم، یک روز او به من گفت یکی از دوستان خانوادگی‌شان به نام گلناز اسرار زندگی‌اش را به همه گفته‌ و دعوای سختی بین آن‌ها درگرفته است و حالا می‌خواهد انتقام بگیرد.

دوات آنلاین-پسرجوانی که از سوی یک زن اجیر شده بود تا از دوست او انتقام بگیرد در تجاوز به عنف مجرم شناخته و به اعدام محکوم شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این پسر جوان اوایل سال گذشته با ورود به عنف به خانه زنی جوان او را با چاقو تهدید کرده و مورد آزار جنسی قرار داده بود. ماموران با تماس تلفنی شوهر این زن در جریان ماجرا قرار گرفتند و زمانی که وارد خانه شدند لباسهای پسرجوان را در خانه پیدا کردند اما خودش فرار کرده بود.

 

ساعاتی بعد مرد جوان بازداشت شد. با انتقال این مرد به کلانتری زن جوان که شاکی پرونده بود مورد بازجویی قرار گرفت. این زن گفت: پسر جوان وارد خانه شد. من فکر کردم شوهرم است وقتی به سمت در ورودی رفتم پسری غریبه را دیدم که وارد خانه شد. او من را با چاقو تهدید کرد و مورد آزار قرار داد..

 

گفته‌های این زن از سوی متهم رد شد و او گفت: من از قبل با زن جوان ارتباط داشتم و روز حادثه هم به دعوت خودش به خانه‌اش رفتم، اما هم‌زمان شوهرش رسید.

 

این مرد گفت: مدتی قبل با زنی به نام نازنین دوست شدم و با هم ارتباط داشتیم، یک روز او به من گفت یکی از دوستان خانوادگی‌شان به نام گلناز اسرار زندگی‌اش را به همه گفته‌ و دعوای سختی بین آن‌ها درگرفته است و حالا می‌خواهد انتقام بگیرد. از من خواست که با آن زن رابطه برقرار کنم. نازنین گفت اگر بتوانی به او تجاوز کنی، آن‌وقت انتقام گرفته‌ام. من ابتدا فکر می‌کردم یک دعوای زنانه است و کمی هم من تفریح می‌کنم و همه‌چیز تمام می‌شود.با ترفندی خاص شماره تلفن گلناز  را به دست آوردم. روزی که من به خانه گلناز رفتم، نازنین به من قرص ترامادول داده ‌بود. اصلا در حال خودم نبودم. می‌خواستم با گلناز ارتباط برقرار کنم که زن مقاومت کرد و بعد هم شوهرش سررسید. به‌این‌ترتیب من دستگیر شدم.

 

با توجه به این‌که مسئله تجاوز مطرح شده ‌بود، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. قضات دوباره از مرد جوان بازجویی کردند. سپس شکایت جدیدی مطرح شد و شوهر نازنین با شکایت از متهم و همسر خود گفت با توجه به این‌که ثابت شده نازنین مرد جوان را تحریک کرده‌ است و آن‌ها با هم رابطه داشته‌اند، شکایت دارد.

 

این مرد گفت: من هیچ مشکلی با همسرم نداشتم و ما رابطه خوبی با هم داشتیم نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده ‌است. زمانی که موضوع پرونده گلناز مطرح شد، من به همسرم گفتم با توجه به این‌که تو را متهم کرده‌اند ما باید از خودمان دفاع کنیم. همسرم به من گفت حرف‌های گلناز دروغ است و چون با او دعوا کرده گلناز می‌خواهد با این کارش انتقام بگیرد و اصلا مرد متهم را نمی‌شناسد. در حالی‌ که تحقیقات دادگاه در پرونده گلناز نشان داد همسرم دروغ گفته‌ است.

 

این مرد گفت: همسرم سعی می‌کرد من را قانع کند که درباره‌اش دروغ گفته‌اند و با کسی رابطه نداشته ‌است، من هم حرفش را قبول کردم چون گلناز به زندگی ما حسادت زیادی می‌کرد. من رابطه‌ام را با خانواده گلناز قطع کردم و حرف‌های آن‌ها را بی‌اساس می‌دانستم اما حالا که دادگاه تحقیق کرده و مشخص شده همسر من در این موضوع نقش داشته‌ است من هم شکایت و درخواست دارم که تحقیقات بیشتری درباره خیانتی که همسرم به من کرده‌ است، انجام شود.

 

با توجه به این شکایت و سابقه‌ای که پرونده در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران داشت پرونده برای رسیدگی باز هم به این شعبه ارجاع شد. دادگاه مرد متهم را از زندان احضار کرد و او نیز گفت با نازنین رابطه داشته‌ و دوستی او ابتدا با نازنین بوده و حتی قرص ترامادول را نازنین به او داده‌ بود.

 

بررسی‌ تلفن‌همراه نازنین هم نشان داد او مدت زمان زیادی با متهم در ارتباط بوده‌ و آن‌ها پیامک‌هایی نیز برای هم فرستاده‌اند. بنابراین زن به اتهام خیانت به همسرش و برقراری رابطه نامشروع بازداشت شد. هرچند نازنین در ابتدا سعی داشت همه اتهامات را از خودش دور کند و ادعا کرد گفته‌های مرد دروغ است و همسرش از او شکایت بی‌اساس کرده ‌است، اما در نهایت وقتی متوجه شد پرینت تلفن‌هایش همه‌چیز را مشخص کرده‌ است اعتراف کرد با متهم رابطه داشته تا فقط از دوستش انتقام ‌بگیرد و هیچ کار دیگری نکرده ‌است

 

 

سرانجام جلسه رسیدگی به پرونده تجاوز به زن جوان برگزار شد. متهمان پای میز محاکمه رفتند. بعد از اینکه شاکی یکبار دیگر شکایتش را عنوان کرد و خواستار مجازات متهمان شد. متهم ردیف اول پرونده در جایگاه قرار گرفت او گفت: من قصدی برای تجاوز نداشتم نازنین به من قرص داد و من هم از خود بی خود شدم و از کرده خودم پشیمان هستم.

 

نازنین نیز در دادگاه گفت: من نگفتم این پسر به گلناز تجاوز کند من به او گفتم اذیتش کند و مزاحمت ایجاد کند.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات شعبه 7 وارد شور شدند و پسر جوان را در تجاوز به عنف مجرم شناخته و به اعدام محکوم کردند همچنین در خصوص ورود به عنف به خانه شاکی به سه سال حبس و به خاطر ایراد آسیب بدنی به دو سال حبس و 74 ضربه شلاق و دیه محکوم کردند.

 

پرونده خیانت نازنین به شوهرش نیز در دادگاهی جداگانه رسیدگی شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/06/14
مجازات اشرار ، فقط اعدام

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.