2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
شرایط استقلال برای دربی نگران‌کننده است

شرایط استقلال برای دربی نگران‌کننده است

استراماچونی باید بداند در استقلال عطسه هم کند سوژه و حاشیه‌ساز می‌شود. این مربی باید مراقب رفتارهای خود باشد.

دوات آنلاین-این روزها خبرهای زیادی از تیم استقلال به گوش می‌رسد اما مهم‌ترین بحث که در خصوص این تیم منتشر شده این است که استراماچونی دلش با این تیم نیست و به خاطر اختلاف نظری که با فتحی دارد قصد داشته تهران را ترک کند که به دلیل ممنوع‌الخروجی قادر به این کار نشده. از سوی دیگر اخباری هم به گوش می‌رسد با این محتوا که فتحی قرار است از استقلال کنار گذاشته شود و این روزها با گزینه‌های جانشینی او هم صحبت شده است. یکی از این گزینه‌ها سعید آذری مدیرعامل ذوب است که خودش هم با انجام مصاحبه‌هایی نشان داده تمایل زیادی برای رسیدن به صندلی ریاست باشگاه استقلال دارد. در این بین اما مسائل فنی تیم و نتایج ضعیفی که از دو بازی اخیر خود گرفته، پنهان مانده است. از این رو با سیروس دین‌محمدی بازیکن قدیمی استقلال همکلام شدیم تا دلایل ناکامی‌های اخیر استقلال و حاشیه‌هایی که در این تیم وجود دارد را واکاوی کنیم.

 

 *طی مدت کمی که از عمر لیگ نوزدهم می‌گذرد اما استراماچونی سرمربی استقلال بارها اعلام نارضایتی از شرایط تیم کرده و با حالت قهر قصد ترک استقلال را داشته است!

 اما من مصاحبه این مربی را دیده‌ام، همه چیز را تکذیب کرد. به نظرم اوضاع و احوال استقلال از این پس بهتر می‌شود. استراماچونی باید بداند در استقلال عطسه هم کند سوژه و حاشیه‌ساز می‌شود. این مربی باید مراقب رفتارهای خود باشد.

 

*غیر از بحث قهر کردن‌های استراماچونی این روزها خبر تغییر مدیر عاملی استقلال هم به گوش می‌رسد و حتی آقای آذری اعلام آمادگی کرده است، نظر شما در این ارتباط چیست؟

 من تخصصی در امر مدیریت ندارم و ترفندهای مدیریتی را نمی‌شناسم اما باید بگویم به عنوان پیشکسوت استقلال با کسانی که بخواهند به این تیم ضربه بزنند برخورد می‌کنم و مقابلشان می‌ایستم. استقلال متعلق به هوادارانش است، آنها برای تیم خون دل خورده‌اند و زحمت کشید‌اند، الکی نمی‌شود با احساسات آنها بازی کرد.

 

*استقلال تاکنون از دو بازی یک امتیاز کسب کرده است، نظر شما در خصوص نحوه امتیازگیری استقلال چیست؟

 باید واقع‌بین باشیم. من هوادار استقلال هستم اما این تیم در دو بازی اخیر اصلاً خوب بازی نکرد. استقلال در بازی با فولاد مالک توپ بود اما این تنها کافی نیست. هواداران توقع دارند این تیم در تهران به حریفان دو، سه گل بزند. من اعتقاد دارم این تیم باید تغییراتی داشته باشد، هرچند که تا هفته چهارم و پنجم با قطعیت نمی‌توان در خصوص توانایی فنی استقلال نظر داد.

 

*قرار است هفته چهارم دربی برگزار شود. با این بازی‌ها هوادار نگران نتیجه بازی دربی است.

 با این شرایط دربی نگران‌کننده است. استقلال روزهای سختی خواهد داشت. البته باید بگویم شرایط دربی فرق می‌کند و نمی‌توان از الان پیش‌بینی کرد که استقلال در این بازی به مشکل می‌خورد.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.