2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
راز ثروت پیرزن گدا بعد از مرگش فاش شد

راز ثروت پیرزن گدا بعد از مرگش فاش شد

طبق گفته یکی از ورثه ها به خاطر شدت خساست و بد اخلاقی پیرزن هیچ کس حاضر نبود با او زندگی کند.

دوات آنلاین-پیرزنی که مانند گداها روزگار می گذراند بعد از فوتش معلوم شد که او یک میلیونر است. پیرزن میلیونر در حاشیه شهر در یک خانه نمور تنها به زندگی خودش ادامه می داد و در این مدت از سوی همسایه ها حمایت می شد تا این که هنگام فوتش همه را شوکه کرد.

 

به گزارش خبرنگار خراسان و بر اساس اظهارات همسایه پیرزن گدانما، ماجرا از این قرار است که پیرزن  طی مدتی بنا به دلایلی تنها در یک خانه زهوار دررفته در حاشیه شهر روزگار می گذراند و در این مدت از طریق زنان همسایه به نوعی تر و خشک می شد.

 

این ماجرا ادامه پیدا می کند تا این که همسایه تازه وارد و دیوار به دیوار پیرزن وقتی اوضاع او را می بیند به خیال این که او یک آدم تنها و فقیر است دست یاری به او می دهد تا جایی که حتی در حین تنگدستی هزینه دکتر و داروهایش را هم متقبل می شود. مدتی به این منوال می گذرد تا این که در روز حادثه زمانی که همسایه تازه وارد بر بالین پیرزن حاضر می شود با صحنه عجیبی رو به رو می شود. وقتی صندوقچه کنار پیرزن را می بیند و آن را بررسی می کند در کمال تعجب با دفترچه های پس انداز میلیونی و همچنین چندین سند خانه مواجه می شود که همگی به نام پیرزن به ظاهر گدا بودند.

 

در این لحظه ناگهان یک نفر که گویا متوجه حال احتضار پیرزن شده بود وارد خانه می شود و می گوید یکی از ورثه های اوست. همسایه تازه وارد که تا آن موقع فکر می کرد پیرزن فقیر است خبردار می شود که او بیش از نیم میلیارد تومان ثروت داشته اما به خاطر خساست و مال اندوزی اش حتی در حین مرگ نیز حاضر نشده از آن استفاده کند. طبق گفته یکی از ورثه ها به خاطر شدت خساست و بد اخلاقی پیرزن هیچ کس حاضر نبود با او زندگی کند، برای همین در سال های آخر عمرش او تنها و در عین پول داری به صورت گدا زندگی می کرد تا این که فوت کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.