2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال وقت صبح + خلاصه داستان و گفت‌وگو با بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال وقت صبح + خلاصه داستان و گفت‌وگو با بازیگران

محوریت مهم سریال وقت صبح نقش مسجد در بطن زندگی مردم است و به مفاهیم ازدواج آسان، تعاملات خانوادگی و ... هم پرداخته ایم.

دوات آنلاین-سریال وقت صبح به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی جواد میرزاآقازاده روانه آنتن شبکه یک می شود. گروه سازنده برای تصویربرداری سریال سراغ محله های قدیمی شهر تاریخی سمنان رفتند و در فواصل قصه، مخاطبان نسبت به شهرسمنان هم آشنایی پیدا می کنند.

 

سریال وقت صبح که در مرکز صداوسیمای سمنان و به سفارش مرکزسیمای استانها تولیدشده، قصه روحانی جوانی را روایت می کند که در موقعیت انتخابی قرار میگیرد و این انتخاب او را با چالش هایی مواجه می کند.

 

بازیگران سریال وقت صبح

در این سریال کاوه خداشناس نقش روحانی را بازی میکند که به گفته میرزاآقازاده این بازیگر نقش را خیلی خوب در آورده و امیدوار است بینندگان از تماشای این سریال لذت ببرند.

 

همچنین نسرین نصرتی که تجربه نقش کمدی را با بازی در سریال طنز پایتخت در تلویزیون داشته با بازی در سریال وقت صبح نقش جدی را تجربه کرده است که به گفته خودش برایش دلچسب بوده و او در این سریال نقش یك مادر دردکشیده را به عهده دارد.

 

در کنار خداشناس و نصرتی، بازیگرانی همچون کاظم هژیرآزاد، نگار حسن زاده، صدف بهشتی، سلمان خطی، محمد یگانه، پژمان یاوری، لیلی فرهادپور، حسین صفریان، پناه باقریان، آیسان والی و عزت ا.. جامعی ندوشن به ایفای نقش می پردازند.

 

ساعت پخش و تکرار سریال وقت صبح

سریال وقت صبح حدود ساعت 10 و 15 دقیقه شب پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت 9 صبح و حدود 3 بعد از ظهر روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

 

یک جغرافیای متفاوت

به گزارش جام جم، سریال وقت صبح فضای معنوی دارد و به مسائل اجتماعی هم می پردازد. جواد میرزاآقازاده، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده مجموعه وقت صبح درباره تولید این اثر به جام جم می گوید: قصه در ارتباط با روحانی ای است که در معرض انتخاب قرار می گیرد. همین مساله من را در موقعیت روایت یك داستان اخلاقی قرار می داد که وجه دراماتیك و جذابی داشت. به ویژه این که قصه روحانی هم بخش دراماتیك را مضاعف می کرد. در واقع تعریف قصه در پس زمینه فرهنگی، اجتماعی و بومی باعث می شود تا قصه جذاب تر شود.

 

وی ادامه می دهد: البته ما قصه را در تهران به تصویر نکشیدیم، بلکه سراغ محله های شهر سمنان رفتیم. می خواستیم باورپذیری قصه را برای مخاطبان بیشتر کنیم، ضمن این که کار در صدا و سیمای مرکز سمنان و به سفارش سیمای مرکز استان ها تولید می شد و ما برای قصه سراغ روستاهای اطراف سمنان هم رفتیم، هم مقاطع گذشته که در دهه ۶۰ میگذرد و هم مقاطع روز را در شهر سمنان و روستاهای اطراف آن ضبط کردیم، در مجموع سمنان به لحاظ فضای بومی و بستر جغرافیایی برای قصه مناسب بود.

 

این کارگردان در پاسخ به این سؤال که آیا رویکرد گردشگردی هم داشتید یا نه؟ توضیح می دهد: رویکرد ما گردشگری نبود، اما به شکل غیرمستقیم و در فواصل داستان به این موضوع هم پرداخت کردیم. اولویت، هویت فرهنگی استان بود.

 

میرزاآقازاده درباره انتخاب کاوه خداشناس به عنوان نقش محوری سریال می گوید: بازیگر بسیار توانایی است و بعد از بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که او گزینه خوبی برای ایفای نقش روحانی قصه است. شناخت و تحلیل خوبی درباره شخصیت داشت که همین به پرداخت قصه كمك می کرد.

 

وی درباره دیگر مفاهیم سریال وقت صبح عنوان می کند: محوریت مهم سریال وقت صبح نقش مسجد در بطن زندگی مردم است و به مفاهیم ازدواج آسان، تعاملات خانوادگی و ... هم پرداخته ایم.

 

لابد قیافه ام به پولدارها می خورد؟

کاظم هژیرآزاد، بازیگر سریال وقت صبح درباره نقشش در این سریال می گوید: سال گذشته بود که به سمنان رفتیم و در سریال وقت صبح بازی کردیم، در این سریال نقش پیمانکاری را بازی کردم که بساز و بفروش است. او مرتب به دنبال آبادانی و مدرن بودن هست به همین دلیل می خواهد ساختمان های جدید در شهر بسازد تا شهر را از حالت روستایی بودن خارج کند.

 

وی درباره اینکه چطور این نقش به شما پیشنهاد شد، با خنده عنوان می کند: لابد قیافه ام به آدم های پولدار و پیمانکار می خورد که مرتب از این نقش ها به من پیشنهاد می شود تا این که یکی از کارگرهای ساختمان این پیمانکار در حالی که بیمه نبوده برایش اتفاقی می افتد و او را با ماجراهایی روبه رو می کند و پای روحانی محل را به وسط می کشاند و او تلاش می کند تا این آقای پیمانکار را که در قصه به نام سعدی می شناسیم، راضی کند تا فکری به حال این کارگر کند.

 

هژیرآزاد درباره نام شخصیتی که نقش او را به عهده دارد، اشاره می کند: نمی دانم چرا نامش سعدی است. باید از نویسنده و کارگردان این را پرسید، ولی حتما دلایل خودشان را داشتند

 

وی کار با میرزاآقازاده در کسوت کارگردان را خوب ارزیابی می کند و می گوید: او جوانی است که تلاشش را در کار می کند و ما هم به عنوان بازیگر مشکلی با او نداشتیم و تعامل در کار داشتیم این هنرمند در پایان آرزو می کند که نقش های خوبی برای بازیگران میانسال نوشته شود، چون از این طریق امرار معاش می کنند.

 

وقتی «خداشناس»، دوباره روحانی می شود

کاوه خداشناس، بازیگر سریال درباره نقشش در سریال وقت صبح می گوید: وقتی فیلمنامه را خواندم، خیلی خوشم آمد، چون چالش هایی که باید داشته باشد را داشت. ضمن این که من هم باید نقش روحانی را باید بازی می کردم و همین کارم را جذاب تر و پیچیده تر می کرد و با علاقه نقش را پذیرفتم. امیدوارم ماحصل کلی کار خوب و قابل دفاع باشد و تماشاگران از تماشای کار لذت ببرند.

 

وی ادامه می دهد: البته من یك بار دیگر هم نقش روحانی را بازی کرده بودم و سعی کردم روحانی قصه را خیلی واقعی بازی کنم، با چند نفر از روحانیون هم صحبت کردم و از نزدیك با زندگی هایشان آشنا شدم. آنها هم زندگی شان از ما جدا نیست و مثل زندگی همه ما بالا و پایین دارند. در مجموع روحانی قصه ما خشك و رسمی نیست، بلکه گلچینی از کسانی هست که این چنین هستند.

 

این هنرمند کار کردن با میرزا آقازاده را بسیار خوب توصیف می کند و می گوید: آقای میرزا آقازاده کارگردان جوان و همسن و سال من است و بسیار همراه و همدل، درباره کار خیلی همفکری می کردیم و اصلا منیت در کار نبود. خوشبختانه مباحث مان هم به نتایج مطلوب می رسید. امیدوارم سریال وقت صبح در میان مخاطبان خیلی خوب دیده شود.

 

از پایتخت تا وقت صبح

نسرین نصرتی از بازیگران مطرح تئاتر  است. او درباره نقش‌اش در سریال وقت صبح به جام جم می‌گوید: در این سریال نقش مادری را بازی می کنم که در تربیت فرزندش موفق نبوده است. او بعد از فوت همسرش، ۲۰ سال به تنهایی او را بزرگ کرده است. مادری است دردکشیده که به هرجایی چنگ می زند تاهمه کار برای فرزندش انجام بدهد. البته این ویژگی همه مادرهاست و تلاش می کنند همه کار برای فرزندانشان انجام بدهند.

 

وی ادامه می دهد: بعد از سریال کمدی پایتخت، خیلی دلم میخواست تجربه نقش جدی را داشته باشم، به همین دلیل وقتی پیشنهاد بازی در سریال وقت صبح شد با کمال میل پذیرفتم، البته من در تئاتر هم نقش های جدی بازی می کنم و به همین دلیل علاقه مند بودم در تلویزیون هم تجربه نقش جدی را داشته باشم که ایفای نقش مادر در سریال وقت صبح برایم دلچسب بود.

 

نصرتی در پاسخ به این سؤال که کارگردان تا چه میزان دست شما را در خلق نقش باز گذاشت؟ توضیح می دهد: آقای میرزا آقازاده، بسیار کارگردان بی نظیری است. او موشکافانه کارش را انجام می دهد و اصلا از هیچ چیز به سادگی عبور نمی کند، واقعا بازیگر از کار کردن با او لذت می برد و خیالش راحت می شود که با کارگردانی کار میکند که حواسش به همه چیز هست، ضمن اینکه متانت و مهربانی شان در کار هم برای بازیگر دوست داشتنی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.