2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پریناز ایزدیار در چه فیلم و سریال‌هایی بازی کرده است

پریناز ایزدیار در چه فیلم و سریال‌هایی بازی کرده است

بازی در سریال شهرزاد، پریناز ایزدیار را به شهرت و محبوبیت بسیاری رساند و در همان سالی که فصل اول حسن فتحی پخش می‌شد در فیلم «ابد و یک روز» جلوی دوربین رفت.

دوات آنلاین-پریناز ایزدیار کارنامه پرباری در بازیگری دارد و توانسته خودش را به عنوان هنرمندی تمام عیار مطرح کند. فیلم نیوز به کارنامه این بانوی بازیگر نگاهی انداخته است که در زیر می‌خوانید:

 

سالها در سریال‌های تلویزیونی جلوی دوربین رفت تا بالاخره مزد تلاش‌هایش را با نقش‌های سینمایی بگیرد ولی او که قدر این فرصت‌ها را می‌دانست خیلی زود از آنها استفاده کرد تا امروز به عنوان برنده سیمرغ بلورین شناخته شود و برای بازی در فیلم‌های سینمای ایران روی فرش قرمز معتبرترین جشنواره های بین المللی برود.

 

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ است. سریال‌های تلویزیونی نقش مهمی در دیده شدن او داشته و او با بازی در چندین مجموعه از جمله «پنج کیلومتر تا بهشت» و «شاید برای شما اتفاق بیافتد» سال ۹۱ با «زمانه» حسن فتحی توانست مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد.

 

با اینکه اولین تجربه سینمایی اش به سال ۸۶ باز می‌گردد اما این «خط ویژه» بود که تا حدودی پای او را به دنیای سینما باز کرد.

 

پس از بازی در فیلم مصطفی کیایی، حسن فتحی بار دیگر به سراغ او آمد و نقشی را به او پیشنهاد داد که به نقطه عطف کارنامه کاری او تبدیل شد: «شیرین دیوان سالار»

 

بازی در «شهرزاد» او را به شهرت و محبوبیت بسیاری رساند و در همان سالی که فصل اول حسن فتحی پخش می‌شد در فیلم «ابد و یک روز» جلوی دوربین رفت.

 

نقش «سمیه» برای او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به ارمغان آورد تا او نقش مهمی در شب موفقیت آمیز «ابد و یک روز» در اختتامیه جشنواره فجر داشته باشد.

 

پس از کسب اولین سیمرغش و اثبات توانایی هایش دیگر به یکی از اولین انتخاب‌های کارگردانان برای بازی در فیلم‌های شان تبدیل شد. بازی در فیلم‌های مانی حقیقی، منیر قیدی، ابراهیم ایرج زاد، رامتین لوافی و نیما جاویدی تنها بخشی از حضور جدی او در سینمای ایران است.

 

او که با بازی‌اش توانسته تحسین منتقدان را برانگیزد حالا تبدیل به بازیگری شده که می‌تواند تماشاگران بسیاری را به سالن‌های سینما بکشاند و به همین دلیل تهیه‌کنندگان برای همکاری با او ابراز تمایل بسیاری می‌کنند.

 

ایزدیار سال 97 در فلیم سرخ‌ پوست بازی کرد و حضور در فیلم جدید سامان سالور به نام«سه‌ کام حبس» برنامه بعدی او است.

 

بازی در نقش جیران تجریشی در سریال جیران کار دیگر ایزدیار در شبکه نمایش خانگی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.