2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
قتل دختر شیشه‌ای توسط پدر

قتل دختر شیشه‌ای توسط پدر

وقتی به خانه آمد تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم تا اینکه ساعت ۸ صبح به اتاقش رفتم و با بالشی که کنارش بود او را خفه کردم.

دوات آنلاین-مرد میانسال که به اتهام قتل دختر شیشه ای خود بازداشت شده است به جرمش اعتراف کرد.

 

ساعت ۱۲ : ۳۰ روز دوشنبه چهارم شهریور ماه قاضی غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه از مرگ مشکوک دختر جوانی در خانه شان با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در محل حادثه با جسد دختر ۲۲ساله ای به نام سهیلا روبه رو شدند که به طرز مرموزی روی تختخوابش به کام مرگ رفته بود.

 

یکی از اعضای خانواده سهیلا گفت: سهیلا چند روز قبل همراه نامزدش برای تفریح به شمال رفته بود تا اینکه شب قبل به خانه برگشت. او پس از خوردن شام به اتاقش رفت و خوابد. ساعتی قبل به اتاقش رفتم تا بیدارش کنم که دیدم فوت کرده است که احتمال می دهیم او خودکشی کرده است.

 

تیم جنایی در بررسی های جسد متوجه آثار کبودی روی گردن سهیلا شدند که حکایت از این داشت فردی او را خفه کرده است،

 

بنابراین قاضی غلامی در نخستین گام پدر وی را مورد بازجویی قرار داد و مرد میانسال پس از یک ساعت تحقیق فنی در نهایت به قتل دخترش اعتراف کرد. وی گفت: دخترم لیسانس آی تی دارد و مدتی قبل معتاد به مواد مخدر شیشه شد. خیلی تلاش کردیم او ترک کند، اما فایده‌ای نداشت. سهیلا همیشه ما را اذیت می کرد. او به حرف من و مادرش توجهی نمی کرد و چند روز قبل هم با اینکه مخالف سفرش بودم همراه نامزدش به مسافرت رفت. ما به همین خاطر مشاجره لفظی داشتیم تا اینکه شب قبل به خانه آمد که تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم تا اینکه ساعت ۸ صبح به اتاقش رفتم و با بالشی که کنارش بود او را خفه کردم.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی متهم به دستور قاضی غلامی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.