2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
گروگان گیری 5 ساعته فرزند 2 ساله برای باج‌گیری از همسر

گروگان گیری 5 ساعته فرزند 2 ساله برای باج‌گیری از همسر

این مرد معتاد قصد داشت پول مواد مخدر را از همسرش بگیرد.

دوات آنلاین-مردی برای باج خواهی از همسرش، فرزند 2 ساله شان را گروگان گرفت و تهدید به قتل کرد که در نهایت با دخالت مأموران پلیس، این گروگان گیری پس از گذشت 5 ساعت پر استرس پایان یافت.

 

مردی معتاد به مواد مخدر صنعتی در فاروج برای تأمین مواد خود وقتی با مقاومت همسرش برای پرداخت پول مواجه شد به گروگان گیری و تهدید به قتل دختر 2 ساله شان اقدام کرد.

 

مردم محل وقتی متوجه ماجرا شدند پلیس را در جریان موضوع قرار دادند. با حضور مأموران پلیس و نیروهای امدادی تلاش ها برای نجات دختربچه از دست پدرش آغاز شد و کار حتی به تیراندازی برای تسلیم شدن مرد شیشه ای کشید اما با این وجود پدر به تهدیدهای خود ادامه داد. در حالی که استرس مادر کودک و بستگان او هر لحظه بیشتر می شد مأموران قانون به این نتیجه رسیدند که دخالت بیشتر آن ها ممکن است باعث آسیب رسیدن به کودک 2 ساله شود بنابراین تصمیم گرفتند به جای استفاده از عملیات فیزیکی، عملیات روانی را در دستور کار خود قرار دهند و در نهایت پس از گذشت حدود 5 ساعت، پدر معتاد از منزل خارج شد و کودک را سالم تحویل داد. «صفدری» دادستان عمومی و انقلاب فاروج وقوع این حادثه را مورد تأیید قرار داد.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.