2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پرویز مظلومی: فعلا سکوت می‌کنم

پرویز مظلومی: فعلا سکوت می‌کنم

در این شرایط نباید توقع داشته باشیم که استراماچونی با آرامش به کارش ادامه دهد. دوستان اجازه دهند استراماچونی به کارش ادامه دهد

دوات آنلاین-پرویز مظلومی از بی‌توجهی تصمیم‌گیران باشگاه استقلال به کمیته‌ای که قرار بود یکی از بازوان قدرتمند استقلال باشد عمیقاً ناراحت است. مظلومی که از سوی فتحی به عنوان رئیس کمیته فنی استقلال برگزیده شده بود حرف‌های بسیاری درباره اتفاقات اخیر در استقلال در سینه دارد اما ترجیح می‌دهد به دلیل نزدیکی به بازی با پرسپولیس بسیاری از حرف‌ها را در دل نگه دارد. سرمربی سابق استقلال که خود کوله‌باری از تجربه است از اینکه می‌بیند 15 بازیکن از این تیم جدا شده‌اند آن هم به دلایل واهی و غیرکارشناسی به شدت دلگیر است. مظلومی حرف‌های متفاوتی به زبان آورده است...

 

*استقلال در هفته اول شروع ناامیدکننده‌ای داشت. این تیم باید به زودی در دربی هم حاضر شود. فکر نمی‌کنید شرایطی که در هفته اول به وجود آمده و تیم باخته، به نفع آبی‌ها نشود؟

 از همین هفته اول حواشی دارد به تیم لطمه می‌زند. مثلاً ماجرای همین مترجم که من نمی‌دانم چرا اتفاق افتاده است. در این شرایط نباید توقع داشته باشیم که استراماچونی با آرامش به کارش ادامه دهد. دوستان اجازه دهند استراماچونی به کارش ادامه دهد.

 

*شما هنوز در کمیته فنی استقلال حضور دارید؟

 کدام کمیته فنی؟ کمیته فنی را تشکیل دادند بعد حتی یک نظر هم از ما نخواستند. وقتی فصل تمام شد، من به آقایان گفتم این تیم نباید زیاد تغییر کند. گفتم 4 بازیکن بیاورید. یعنی فقط در همین حد خروجی داشته باشید اما آرام، آرام بازیکنان را از تیم کنار گذاشتند که در نهایت تعداد جدا شده‌ها به عدد 15 رسید. کنار گذاشتن 15 بازیکن از استقلال خیلی عجیب بود. چرا این اتفاقات رخ داد من نمی‌دانم. من خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم اما فعلاً ترجیح می‌دهم سکوت کنم. حرف‌ها بماند برای بعد. به وقتش خیلی چیزها دارم که بگویم.

 

*فتحی گفته بود برای جذب بازیکن و مربی از شما نظر می‌‌خواهد. آیا خواست؟

 نه، هرگز نظری نخواستند. نه در جذب مربی نظر ما را خواستند نه بازیکنان. البته من به آنها گفته بودم تیم را شخم نزنید اما زدند و اشتباه هم کردند.

 

*شما در عین حال زمانی که مربیگری می‌کردید هیچ‌گاه ناامید نبودید. الآن هم اعتقاد دارید که باید به این تیم وقت داد.

 ببینید استراماچونی تازه به ایران آمده و هنوز فرصت نکرده خودش را با شرایط مطابقت دهد. او مربی باانگیزه‌ای است. باید به استراماچونی وقت داد اما همانطور که گفتم مهم این است که یک مربی با آرامش کارش را دنبال کند. وقتی مربی تنش و استرس داشته باشد، نمی‌تواند کارش را انجام دهد. من عمیقاً اعتقاد دارم که مربی باید تمام توانش را به کار بگیرد. یعنی فضایی فراهم باشد که بتواند با آرامش کامل کار و برنامه‌ریزی کند اما از همین هفته اول حاشیه‌ها دارد استقلال و استراماچونی را اذیت می‌کند.

 

*یعنی به این تیم امیدوار باشیم؟

 هوادار باید استقلال را حمایت کند. انتظار من از آنها همین است. روزهای زیادی را با استقلال پشت سر گذاشتم و سرد و گرم این تیم را چشیده‌ام. تجربه به من می‌گوید با صبر و حوصله می‌شود همه چیز را از نو درست کرد. استقلال هم تازه اول راه است و چیزی تا دربی باقی نمانده است. من نگران این بازی هستم چون در این جو اصلاً نمی‌شود برنامه‌های تمرینی را پیش برد و باید به استراماچونی آرامش بدهیم.

 

*استقلال مقابل ماشین‌سازی مستحق باخت بود؟

 دفاع کورکورانه نمی‌کنم اما باخت نه. شاید دست‌کم این بازی باید مساوی می‌شد اما فوتبال روی دیگرش را به استقلال نشان داد. وقتی گل نزنی و از موقعیت‌ها خوب استفاده نکنی همین می‌شود. من بارها این تجربه را پشت سر گذاشته‌ام.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.