2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جریمه کمیته انضباطی برای ایتالیایی حساس

جریمه کمیته انضباطی برای ایتالیایی حساس

به احتمال زیاد کمیته انضباطی توبیخ کتبی، جریمه مالی و درج در پرونده را به عنوان جریمه سرمربی و کاپیتان استقلال در نظر خواهد گرفت و بعید است این دو با محرومیت از حضور در رقابت‌های لیگ برتر مواجه شوند

دوات آنلاین-بعد از شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی اتفاقاتی رخ داد که حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را ناچار به صدور بیانیه‌ای در راستای اتفاقات آن بازی کرده است. کمیته انضباطی در همین راستا درباره اظهاراتی که وریا غفوری بعد از بازی با ماشین‌سازی درباره توپ‌های مسابقات لیگ برتر انجام داده، این واکنش را منتشر کرده است: وریا غفوری، بازیکن تیم استقلال به دلیل اظهارات غیرمسئولانه در میکس‌زون ورزشگاه ماشین‌سازی، پیرو ابلاغیه ارسالی می‌بایست برای ادای توضیحات در موعد مقرر در کمیته انضباطی حضور پیدا کند. بدیهی است حق باشگاه استقلال و سایر باشگاه‌ها در اعتراض به کیفیت توپ‌های لیگ برتر از طریق انعکاس قانونی محفوظ است و این باشگاه می‌تواند ظرف ۴۸ ساعت با ارائه نامه رسمی به سازمان لیگ فرآیند مربوطه را از طریق قانونی پیگیری کند.

 

اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره آندره‌آ استراماچونی هم قرار است احکامی صادر کند. کمیته انضباطی درباره استراماچونی و رفتاری که بعد از بازی در نشست خبری داشته چنین گفته است: کمیته انضباطی ضمن تقدیر از رویکرد مثبت و حرفه‌ای آقای استراماچونی، سرمربی محترم تیم استقلال در بحث داوری و تبریک به تیم حریف در نشست خبری پس از مسابقه مقابل ماشین‌سازی، به دلیل رفتار غیر ورزشی ایشان در خاتمه نشست، اعلام می‌دارد که وی می‌بایست پیرو ابلاغیه ارسالی برای ادای توضیحات در موعد مقرر در کمیته انضباطی حضور پیدا کند.

 

به احتمال زیاد کمیته انضباطی توبیخ کتبی، جریمه مالی و درج در پرونده را به عنوان جریمه سرمربی و کاپیتان استقلال در نظر خواهد گرفت و بعید است این دو با محرومیت از حضور در رقابت‌های لیگ برتر مواجه شوند.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.