2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
قاتل وکیل دادگستری اعدام شد

قاتل وکیل دادگستری اعدام شد

مرد زندانی در زمان اجرای حکم قصاص رو به مادر مقتول گفت فرزند وی بیگناه به قتل رسیده و او اکنون پشیمان است.

دوات آنلاین-مرد جوانی که دوست وکیل خود را به قتل رسانده و جسد او را حوالی فرودگاه پیام کرج دفن کرده بود، در زندان مرکزی کرج اعدام شد.

 

به گزارش جام جم، ۱۹ فروردین سال ۹۶ وکیل جوانی از دفتر کارش در یکی از محله های کرج خارج و بعد از آن ناپدید شد. دو روز بعد از این شکایت در دادسرای کرج بود که پدر یکی از دوستان مقتول با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد پسرش مرتکب قتل شده است.

 

در ادامه این جوان بازداشت و به قتل مرد وکیل و سرقت اموال او اعتراف کرد. با اعتراف متهم، جسد وکیل جوان که حوالی فرودگاه پیام دفن شده بود، کشف شد.

 

در ادامه معلوم شد عامل جنایت با پول های سرقتی از وکیل و با كمك دوستش گوشی تلفن همراه خریده و بعد از فروش گوشی تلفن همراه پول را میان هم تقسیم کرده اند. در تحقیقات بعدی همدستش نیز بازداشت شد. آنها مدتی بعد درشعبه دوم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شدند.

 

مادر مقتول که تنها ولی دم بود برای قاتل درخواست قصاص کرد. در ادامه متهم به دفاع از خود پرداخت و گفت: مقتول دوستم بود و حتی مدتی پیش در پرونده طلاقم وکیلم بود. احساس می کردم در پرونده مان او طرف همسرم را گرفته و از او کینه به دل گرفتم. آن شب به بهانه خوردن شام سوار خودرویش شدم و از دفترش بیرون رفتیم. در میانه راه پیاده شدم و طنابی از روی زمین برداشتم و با انداختن آن دور گردن مرد وکیل او را خفه کردم. جسد را در صندوق عقب خودرو انداخته و یك شبانه روز در انباری خانه مان پنهان کرده و شب هنگام به بیابانهای حوالی فرودگاه پیام رفته و جسد راهمان حوالی دفن کردم.

 

این در حالی بود که همدستش نیز گفته های او را تایید کرد. در ادامه قضات دادگاه، عامل جنایت را به قصاص و بابت سرقت به سه سال حبس و همدستش بابت مشارکت در سرقت به سه سال حبس محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شد.

 

قاضی محمد عنبری، رئیس شعبه ششم اجرای احکام کیفری دادگستری استان البرز به جام جم گفت: چهار جلسه صلح و سازش با خانواده مقتول و ولی دم او که مادرش بود برگزار کردیم که متهم مدام در این جلسات ابراز ندامت می کرد. از سویی پسر آنها به طرز دلخراشی به قتل رسیده بود و سرانجام نتوانست رضایت بگیرد و چند روز پیش در زندان مرکزی کرج قصاص شد.

 

مرد زندانی در زمان اجرای حکم قصاص رو به مادر مقتول گفت فرزند وی بیگناه به قتل رسیده و او اکنون پشیمان است، چراکه تحت تاثیر مصرف شیشه دست به جنایت زده و در حال خودش نبوده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.