2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
استعفا از استقلال 3 میلیون یورو برای استراماچونی آب می‌خورد

استعفا از استقلال 3 میلیون یورو برای استراماچونی آب می‌خورد

گازتا فاش کرده که علت عدم فسخ قرارداد یک‌طرفه استراماچونی با باشگاه استقلال غرامت ۳ میلیون یورویی است.

دوات آنلاین-شکست استقلال با سرمربی ایتالیایی‌اش در نخستین هفته لیگ نوزدهم بازتاب زیادی در رسانه‌های اروپایی به خصوص ایتالیا داشت و سایت‌ها و نشریات معتبر این کشور با جزئیات و آب و تاب زیادی به دلایل شکست استقلال و مشکلات آندره‌‌آ استراماچونی در بازی با ماشین‌سازی پرداختند. 

 

نکته اصلی افشاگری ناخواسته روزنامه معروف گازتا درباره رقم قرارداد استراماچونی و علت عدم فسخ قرارداد این مربی ایتالیایی پیش از آغاز لیگ با باشگاه استقلال است. گازتا با اشاره به قرارداد 2 ساله استراماچونی با استقلال و همچنین تمدید آن برای سال سوم در صورت توافق با مبلغ سالانه 5. 1 میلیون یورو با به کار بردن واژه و اصطلاح زندانی برای استراماچونی فاش کرده که علت عدم فسخ قرارداد یک‌طرفه او با باشگاه ایرانی غرامت ۳ میلیون یورویی بوده است. 

 

قطعا فوتبال‌دوستان به خاطر دارند که چند روز پیش از آغاز لیگ استراماچونی در اعتراض به برخی اتفاقات باشگاه و کوتاهی و قصور در نقل‌و انتقالات و عدم جذب بازیکنانش به باشگاه 48 ساعت مهلت داد تا درباره پایان همکاری تصمیم‌گیری کنند اما پس از جلسه استراماچونی با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه اعلام شد که سوءتفاهم برطرف شده و او به همکاری‌اش با استقلال ادامه می‌دهد. اما حالا پس از گذشت‌ ‌10‌ روز از تهدید به کناره‌گیری استراماچونی روزنامه گازتا فاش کرده که دلیل ادامه همکاری او عدم توافق با باشگاه برای فسخ توافقی بوده و چون باشگاه زیر‌بار نرفته او به خاطر جریمه و غرامت 3 میلیون یورویی ناچار شده به همکاری‌اش ادامه دهد و از این‌‌رو گازتا از لفظ ناشایست زندانی برای استراماچونی استفاده کرده است. نکته دیگری که در گزارش گازتا جلب توجه می‌کند مبلغ قرارداد سال سوم اوست که در صورت توافق برای ادامه همکاری یک میلیون و‌500 هزار یورو خواهد شد. با احتساب هر سال‌20 درصد افزایش دستمزد، مبلغ سال نخست استراماچونی نمی‌تواند‌700 هزار یورویی باشد که از سوی استقلالی‌ها اعلام شده و به احتمال زیاد حدود یک میلیون یوروست که با افزایش ۴۰ درصدی تا سال سوم به 1.5میلیون یورو می‌رسد

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.