2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تعرض به دختر جوان توسط 3 آدم‌ربا

تعرض به دختر جوان توسط 3 آدم‌ربا

آن سه نفر من را به بیابانهای اطراف تهران بردند و هر سه نفر مرا آزار و اذیت کردند و بعد هم در یکی از محلات جنوب تهران رهایم کردند.

دوات آنلاین-تحقیقات برای دستگیری سه مرد جوان که دختر 18 ساله‌ای را به بهانه کمک با خود برده‌ و مورد آزار جنسی قرار داده‌اند به دستور بازپرس جنایی به گروهی از ماموران اداره شانزده پلیس آگاهی تهران سپرده شد.

 

به گزارش دوات آنلاین چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از افرادی که او را مورد آزار قرار داده بودند، شکایت کرد. او در تشریح ماجرا به بازپرس جنایی گفت: من 18 ساله هستم و روز حادثه همراه پسر مورد علاقه‌ام در یکی از پارک‌های محله مسعودیه تهران نشسته بودم. ما مشغول صحبت بودیم، دو پسر که کمی از ما بزرگتر بودند به سمت‌مان آمدند و ناگهان به ما حمله کردند و پس از کتک زدن پسر همراهم او را زخمی کردند و گوشی و پول‌هایمان را گرفتند، در همین حین که آنها هنوز مشغول کتک زدن آن پسر بودند یک نفر دیگر از راه رسید و به من گفت که آنجا نمانم چون ممکن است آن دو نفر که چاقو داشتند بلایی سر من بیاورند. او که تازه از راه رسیده بود من را راهنمایی کرد و گفت از در آخر پارک بیرون بروم، به محض اینکه به خیابان رسیدم پسری که تظاهر کرده بود که قصد کمک به من را دارد مرا داخل پرایدی هول داد که کنار خیابان منتظر بود و دو نفر هم سوار آن بودند.

 

این دختر ادامه داد: آن سه نفر من را به بیابانهای اطراف تهران بردند و هر سه نفر مرا آزار و اذیت کردند و بعد هم در یکی از محلات جنوب تهران رهایم کردند.

 

در پی این اظهارات دختر جوان پسر مورد علاقه او نیز در دادسرای جنایی تهران حضور یافت و اظهارات او را تایید کرد. در پی این اتفاق بازپرس جنایی دستور شروع تحقیقات توسط گروهی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران را صادر کرد.

 

در نخستین گام از تحقیقات پلیسی در مورد این پرونده گارآگاهان چهره نگاری از دو سارق و سه متجاوز را در دستور کار خود قرار دادند. در ادامه تحقیقات ماموران موفق شدند یکی از سارقان زورگیر را شناسایی و دستگیر کنند که پس از آن با راهنمایی متهم دستگیر شده همدستش نیز دستگیر شد.

 

در ادامه روند تحقیقات ماموران تصاویر چهره نگاری سه متجاوز را که یکی از آنها با تظاهر به کمک، دختر جوان را فریب داده بود پیش روی دو سارق قرار دادند. یکی از دو سارق یکنفر از آن متهمان را شناسایی کرد و گفت او عموی من است و سابقه دار است.

 

به این ترتیب ماموران یک گام به دستگیری آدم‌ربایان نزدیک شدند و در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.