2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
مرد جوان، قربانی رابطه پنهانی همسر

مرد جوان، قربانی رابطه پنهانی همسر

متهم:فکر می‌کردم می‌توانم با منیژه ازدواج کنم. حتی او چندباری با مادرم تلفنی صحبت کرده بود و دوستانم و برخی از همسایه‌ها می‌دانستند من قصد ازدواج با او را دارم.

دوات آنلاین-پسر جوانی که مدعی است ناخواسته وارد یک رابطه پنهانی شده و شوهر زنی جوان را به قتل رسانده به دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد.

 

به گزارش دوات آنلاین پرونده این قتل آخرین دقایق 29 تیرماه گشوده شد و بازپرس شعبه سوم جنایی تهران همراه تیم‌های پلیس‌ آگاهی و پزشکی قانونی در محل کشف جسدی که رهگذران آن را پیدا کرده بودند حضور یافتند. در نگاه اول مشخص بود که قتل رخ داده است چون آثار متعدد بریدگی روی بدن متوفی قابل مشاهد بود.

 

کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی دقیق‌تر تعداد ضربات را 19  زخم اعلام کردند و در بررسی جیب‌های مقتول هم کارت عابربانکی بدست‌ آمد که به کشف هویت او کمک کرد. به این ترتیب خانواده مرد کشته شده که جسدش در نزدیکی کوره‌های آجرپزی افتاده بود شناسایی شدند. همسر او به ماموران گفت: شوهرم به من گفته بود یک قرار کاری دارد. برای همین از خانه خارج شد و بعد ماموران خبر مرگش را آوردند.

 

این زن توضیح داد: شوهرم پیک موتوری بود و شب‌ها هم نگهبان یک خوابگاه دخترانه بود و در یک سایت هم برای پیک موتوری آگهی داده بود.

 

در پی این اظهارات تحقیقات در مورد این قتل ادامه یافت و در نهایت جوان 29 ساله‌ای به نام کاوه به عنوان متهم دستگیر شد. کاوه در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل با همدستی دوستش به نام فرید اعتراف کرد. بنابراین فرید نیز دستگیر شد.

 

کاوه در جلسه بازپرسی که روز چهارشنبه در دادسرای جنایی برگزار شد در مورد انگیزه قتل گفت: من با همسر مقتول در یک گروه تلگرامی آشنا شدم. حدود یکسال و نیم پیش بود که منیژه در بخش خصوصی گروه تلگرامی از من سوالی پرسید. از آنجا بود که ارتباط ما شروع شد و با هم دوست شدیم. بعد از مدتی او به من گفت در یکی از شرکت‌های هرمی فروش کالا که مجوز دارد فعالیت می‌کند و از من دعوت کرد به عنوان یکی از زیر شاخه‌های او فعالیت کنم اما بعد از آن من با دوستانم مشورت کردم و آنها گفتند این کار کلاهبرداری است و من هم قبول نکردم که وارد این کار شوم، اما یکبار کارت عابربانکم را به منیژه دادم تا برای پرداخت بدهی‌هایش از آن استفاده کند.

 

کاوه در ادامه گفت: من فکر می‌کردم می‌توانم با منیژه ازدواج کنم. حتی او چندباری با مادرم تلفنی صحبت کرده بود و دوستانم و برخی از همسایه‌ها می‌دانستند من قصد ازدواج با او را دارم. این اواخر منیژه به من گفت که باید یک راز را با من در میان بگذارد. او به من گفت شوهر دارد ولی شوهرش معتاد است و در کار خرید و فروش مشروبات الکلی است. پس از آن منیژه به من گفت یک وکیل گرفته و درخواست طلاق داده اما موفق نشده است. او گفت می‌خواهد به یک نفر پول بدهد تا شوهرش را با ماشین زیر بگیرد و بکشد. آن موقع بود که من تعجب کردم و به او گفتم تو از کجا می‌خواهی پول بیاوری. بر فرض هم پولش را داشتی، آدم کش را از کجا می‌خواهی پیدا کنی؟ به او گفتم بگذار ببینیم خودم چه می‌کنیم. در نهایت او از من خواست شوهرش را بکشم اما من قصد قتل نداشتم. برای اینکه برای شوهرش  را ببینم و با او صحبت کنم یک سیم‌کارت اعتباری خریدم و به شوهر منیژه زنگ زدم و به او گفتم یک بسته پستی دارم که می‌خواهم او آن را برای جایی ببرد. بعد با او قرار گذاشتیم و از فرید هم کمک خواستم.

 

کاوه در ادامه اعترافاتش گفت: نیم ساعت قبل از اینکه سر قرار برویم با فرید مواد مخدر گل مصرف کردیم، وقتی مقتول سر قرار آمد سراغ بسته را گرفت. گفتیم بسته‌ای در کار نیست ما از آشنایان همسرت هستیم و می‌خواستیم با تو صحبت کنیم تا او را اذیت نکنی و زودتر طلاقش بدهی. مقتول گفت به شما ربطی ندارد هر کاری بخواهم می کنم. من با او درگیر شدم و سه ضربه چاقو به ران، شکم و پشتش زدم. او سوار موتور شد تا فرار کند اما فرید دوستم جلوی او را گرفت و شروع کرد به ضربه زدن به مقتول. من دور بودم و ندیدم چند ضربه و به کجا زد اما بعد مقتول زمین افتاد و ما فرار کردیم و با ماشین گذری به اسلامشهر رفتیم و در راه هم چاقو‌ها را دور انداختیم.

 

این متهم در مورد زمان قتل تا دستگیری اش گفت: من در خانه بودم و سر کار هم نرفتم، چون با فرید قرار گذاشتیم چیزی به کسی نگوییم، اما تصمیم داشتم اعتراف کنم اما قبل از آن ماموران آمدند و دستگیرم کردند.

 

در پی این اظهارات دستگیری همسر مقتول نیز در دستور کار قرار گرفت و بعدازظهر چهارشنبه او نیز دستگیر شد ولی آشنایی با متهمان و دخالت در قتل  را انکار می‌کند. با این وجود او نیز در بازداشت ماموران اداره دهم پلیس آگاهی خواهد بود تا تحقیقات در مورد این قتل ادامه یابد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.