2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نقشه شوم مرد برای همسر زیبا

نقشه شوم مرد برای همسر زیبا

شوهرم، به خاطر زیبارویی ام واهمه داشت که من را از دست بدهد برای همین در افکار پلیدش نقشه شوم می کشید تا به او وابسته شوم و مبادا فکر جدایی به سرم بزند.

دوات آنلاین-«همسرم به خاطر خوش سیما بودنم، من را وارد منجلاب اعتیاد کرد و جوانی ام را بر باد داد. او انگار از زیبایی ام واهمه داشت و من بی خبر از همه جا فریب حرف هایش را خوردم و در تله اش گرفتار شدم».  این ها بخشی از صحبت های زن جوان در راهروی دادگاه خانواده است .

 

او پرده از نقشه شوم همسر معتادش بر می دارد و می گوید: با وجود این که خواستگارهای زیادی در زمان مجردی داشتم اما من همسر حیله گرم را انتخاب کردم. بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک مان شوهرم سر رفیق بازی در دام اعتیاد افتاد و همین موضوع او را به شک انداخته بود که شاید من روزی او را ترک کنم. اگرچه زیبا رو بودم و به گفته مادرم مانند نگینی در بین فامیل می درخشیدم اما شوهرم را با وجود چهره معمولی اش دوست داشتم. زمانی که اعتیاد شوهرم اوج گرفت، رفته رفته چهره اش چروکیده و پر از لک شد اما با این وجود در تلاش بودم او را از دام اعتیاد نجات بدهم تا به زندگی عادی اش برگردد.

 

برعکس شوهرم، به خاطر زیبارویی ام واهمه داشت که من را از دست بدهد برای همین در افکار پلیدش نقشه شوم می کشید تا به او وابسته شوم و مبادا فکر جدایی به سرم بزند. وقتی شوهرم  پای بساط می نشست به بهانه های مختلف از من می خواست چند دود او را همراهی کنم تا به قول خودش بدنم تنظیم شود و خستگی از جسم ام بیرون برود. هر چند از مواد بدم می آمد اما به اصرار شوهرم هر چند وقت یک بار آن را مزه مزه می کردم تا این که با وسوسه و تعریف همسرم از این که مصرف مواد قیافه ام را بهتر می کند و از اضافه وزنم می کاهد، در دام او افتادم.

 

 رفته رفته اعتیادم بیشتر شد و برخلاف گفته شوهرم مواد نه تنها کمکی به زیبایی و تناسب اندامم نکرد بر عکس روز به روز از یک زن خوش سیما به یک زن لاغر و رنگ پریده تبدیل شدم.

 

 این ماجرا ادامه پیدا کرد تا این که روزی یکی از دوستان همسرم راز او را پیش من  فاش کرد و به من گفت معتاد شدنم تصادفی نبود و با نقشه قبلی شوهرم بود. با شنیدن این حرف ها اصلا باور نمی کردم که نزدیک ترین شخص به من این بلا را سرم آورده است.

 

وقتی ماجرای اعتیادم را از شوهرم سوال کردم او ابتدا منکر قضیه شد اما وقتی دید دستش رو شده اعتراف کرد که از ترس از دست دادنم به فکر معتاد کردن من افتاده است تا با این کار هم چهره ام زیبایی گذشته را نداشته باشد و هم مطیع او شوم.

 

بعد از آن با حالت قهر خانه را ترک کردم و نزد مادرم رفتم. وقتی مادرم ماجرا را فهمید از من خواست ابتدا درخواست طلاق بدهم چون شوهرم لیاقت من را ندارد  و بعد از آن به کمپ بروم تا هر چه زودتر از شر مواد خلاص شوم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/06/01
به نظر من بهش فرصت بده اونم تو رو دوست داره
باران 1398/05/31
به نظر من این خانم خودش مقصره ،اگه به گفتن کسی معتاد بشیم خب به شوهر این خانم هم کسی گفته پس اونم مقصر نیس .باید این خانم با شوهرش بره کمپ و ترک کنن
سارا 1398/05/31
سلام خودت بشین فکر کن
سحر 1398/05/31
چقدر بعضی از نظرات خامِ بنده همسریه آدم شیشه ای بودم‌ برای اینکه بهش وابسته شم وترکش نکنم میخواست منم به شیشه معتاد کنه منوکتک میزد وتهدیدم میکردکه اگه شیشه مصرف نکنم منو میسوزنه منم چندباری مصرف کردم مونده بودم تازندگی کنم چون دوستش داشتم وخواستم نجاتش بدم اما نشدنتونستم اماخداروشکر قبل از اینکه معتادشم از خونه فرارکردم پس نگید نمیشه زور کردمگه عقل نداشتی
ناشناس 1398/05/31
نمیشه یه طرفه به قاضی رفت باید حرفهای شوهرش رو هم شنید
ناشناس 1398/05/31
خب زیباست چرا شما ناراحت شدید از زیبایی این خانم؟اصل گذاشتن فرعوچسبیدین این خانم کاملا درست میگن فقط متاسفانه اراده نداشته .همسر من معتاد نیست ولی مردایی که همسرشان نسبت به خودشون زیباتره وآدمای ضعیفی هستند به هر طریقی میخان همسرشونو زمین بزنن که طلاق نگیرن.همسرمنم به بهونه ی اینکه من مریض بودم میخواست منو.معتاد کنه.خودشم اعتیاد نداشت مواد میخرید میاورد میگفت مصرف کن دردات کم شه با تموم دردایی که داشتم تحمل میکردم ‌‌‌موفق نشد .الانم شما انگار با خانم مشکل دارید که گفته زیباست .خیلی صادقانه بیان کرده شمام به جای جبهه گرفتن راهنمایش کنید..
ناشناس 1398/05/31
منم بیست سال با یه فرد مصرف کننده زندگی کردم از زمانی که ۱۸ سال داشتم فوق العاده زیبا بودم چون امکان نداشت کسی ببینه و تعریف نکنه اما ابدا با همسرم همراه نشدم خدارو شکر با هر تلاش و بدبختی همسرم رو بعد بیست سال ترکش دادم تا به زندگی برگشت خدارو شاکرم بخاطر اینکه نظر لطفش شامل حالم شد و مزد زحماتم رو داد سال ۹۲ به حج مشرف شدم که بهترین هدیه بود که همسرم بهم داد
اصمر 1398/05/31
به نطر من نمیشه از بیرون زندگی کسی را قضاوت کرد ومقصر تعیین کرد ولی شما بهتره با مشاوره صحبت کنید بعد یه تصمیم اساَسی برای خودت بگیری هر چند همه می دونیم اعتیاد بلای خانمان سوز وزندگی را بر باد میده ترکش هم سخته
ناشناس 1398/05/31
عاقبت رفیق بازی و امدن رفیق در منزل اونم برا مصرف مواد همینه.در ضمن خود زن صد در صد مقصره اگه بدش می امد همون اول با ترک منزل و رفتن به خانه پدری میتونست خودشو نجات بده.این ی درس میشه که جونایی که میخواین ازدواج کنین مواطب باشین که اگه به سمت دود برین همه چیتونه از دست میدین حتی زن و زندگیتونه چون اگه نتونید خواسته های زنتونو به حد معمول براورده کنین از ترس این که کسی دیگه براش براورده کنه مجبور میشین که اونو هم خراب کنین حالا میخواد زیبا باشه یا نه فرق نمیکنه .در این موردگدشته از این که کار مرد از اول اشنباه بوده حتما چیزهایی رو فهمیده که احساس خطر کرده .ولی در کل چرته که زن گول خورده نه خودشم تمایل داشته
ناشناس 1398/05/31
خدا برای هیچ خانواده ای نیاره ان شاالله

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.