2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مردی متهم به تعرض به دختر 30 ساله معلول ذهنی

مردی متهم به تعرض به دختر 30 ساله معلول ذهنی

نرگس در حالی‌که بسیار آشفته بود به خانه برگشت و متوجه شدم مورد آزار قرار گرفته است به همین دلیل از رامین شکایت دارم.

دوات آنلاین-مردی که متهم است به دختر 30 ساله معلول ذهنی تعرض کرده است وقتی پای میز محاکمه رفت این اتهام را رد کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین رسیدگی به این پرونده زمانی آغاز شد که مردی به پلیس تهران مراجعه و از فردی به نام رامین شکایت کرد. او گفت: من دختر 30 ساله‌ای به نام نرگس دارم که دچار معلولیت ذهنی است. او دیروز از خانه خارج شد و هر چه منتظرش شدیم برنگشت. به همین دلیل از سر نگرانی به دوستان و آشنایان زنگ زدم اما آنها هم خبری از دخترم نداشتند تا این‌که از روی شماره‌های ذخیره شده در گوشی تلفن خانه فهمیدم دخترم با یک شماره تماس گرفته است. بلافاصله به آن خط موبایل زنگ زدم و مردی به نام رامین جوابم را داد. به او گفتم می‌دانم نرگس پیش او است و باید دخترم را هر چه سریع‌تر به خانه برگرداند. ساعتی بعد نرگس در حالی‌که بسیار آشفته بود به خانه برگشت و متوجه شدم مورد آزار قرار گرفته است به همین دلیل از رامین شکایت دارم.

 

به این ترتیب پرونده اتهامی رامین به جریان افتاد تا این‌که جلسه محاکمه برگزار شد. پدر نرگس در این جلسه گفت: چون دخترم معلول ذهنی است من از طرف او از این مرد شکایت دارم و خواستار مجازات وی هستم. این مرد با این‌که از مشکل دخترم خبر داشت او را فریب داد و روز حادثه با وی قرار گذاشت. بعد دخترم را سوار ماشین کرد و برایش یک ساندویچ خرید و سپس او را مورد آزار قرار داد.

 

هنگامی که نوبت به متهم رسید تا از خودش دفاع کند، گفت: من یک سال قبل از این ماجرا از زنم جدا شده بودم و با پسرم زندگی می‌کردم تا این‌که از طریق یکی از دوستانم با نرگس آشنا شدم و چند باری با او تلفنی صحبت کردم. او پیشنهاد ازدواج داد اما من چون می‌دانستم معلول ذهنی است حرفش را جدی نگرفتم و هیچ وقت هم با او قرار نگذاشتم و این ادعا که وی را آزار داده‌ام دروغ است.

 

بنا به این گزارش هیات قضات بعد از شنیدن اظهارات طرفین ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کردند و برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.