2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
تهدید دوباره سرمربی دل نازک استقلال: از ایران می روم

تهدید دوباره سرمربی دل نازک استقلال: از ایران می روم

وضعیت موجود سرمربی استقلال را بر آن داشته تا دوباره باشگاه استقلال را تهدید به جدایی کند. استراماچونی در تازه‌ترین تهدید خود به سران باشگاه استقلال اعلام کرده چنانچه خواسته‌هایش برآورده نشود، ایران را ترک خواهد کرد.

دوات آنلاین-بعد از اولتیماتومی که استراماچونی اوایل هفته پیش به سران باشگاه استقلال داد و از طریق رسانه‌های ایتالیایی باشگاهش را تهدید به جدایی کرد با مصاحبه‌های امیرحسین فتحی و امیدواری‌های او به حل مشکلات فیمابین اوضاع تا حدودی در ظاهر به روال عادی بازگشت.

 حضور استراماچونی در تمرینات استقلال نیز نوید همین فضا را می‌داد اما در شرایطی که تنها 2 روز از ایجاد آرامش در استقلال می‌گذشت مشکلات استراماچونی با باشگاه استقلال همچنان پابرجا است و به رغم آنکه سران باشگاه استقلال برای جذب میلیچ، مدافع کروات نیز اقدام‌هایی انجام داده‌اند اما این مربی ایتالیایی نسبت به برخی اتفاقات زیر پوستی در باشگاه دلخور است.

به گزارش تسنیم  نام فردی به نام امیر سلطانی که با باشگاه استقلال در ارتباط است نیز وسط آمده. این شخص نشست‌هایی هم با سرمربی استقلال داشته که ظاهراً حول محور جذب بازیکنان جدید بوده است. اینطور که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد استراماچونی خواهان جذب 4 بازیکن خارجی شده که یکی از آنها ایتالیایی است و در تیم بولونیا بازی می‌کند.

باشگاه استقلال پیش از عقد قرارداد با استراماچونی به این مربی قول داده بود که برایش همه امکانات از جمله خرید 4 بازیکن خارجی را فراهم می‌کند و استرا هم بر همان مبنا عذر تعدادی از بازیکنان را خواسته بود اما مسئولان باشگاه استقلال ظاهراً به دلیل مشکلات مالی نتوانستند انتظارات این مربی را برآورده کنند و حتی وی را مجاب کردند بازیکنانی همچون رضا آذری و محسن کریمی به تمرینات بازگردند که استراماچونی به شدت با این تصمیم مخالف بود اما به ناچار پذیرفت.

وضعیت موجود سرمربی استقلال را بر آن داشته تا دوباره باشگاه استقلال را تهدید به جدایی کند. استراماچونی در تازه‌ترین تهدید خود به سران باشگاه استقلال اعلام کرده چنانچه خواسته‌هایش برآورده نشود، ایران را ترک خواهد کرد و همه چیز را به وکیلش خواهد سپارد تا او پیگیر وضعیت قراردادی‌اش با باشگاه استقلال شود.

جدایی مربی ایتالیایی ضربه بسیار سختی برای استقلال خواهد بود، ولی شنیده می‌شود مسئولان باشگاه استقلال برای این وضعیت فکری هم کرده‌اند و قصد دارند جواد زرینچه را به‌عنوان سرمربی موقت برگزینند تا اگر استراماچونی تیم را ترک کرد دچار وضعیت بحرانی‌تر نشوند.

 

منبع: ایران ورزشی

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.